Ekipa Friza jest wszędzie. Po sukcesie lodów, które pojawiły się w kwietniu tego roku, nie będzie przesadą stwierdzenie, że wręcz wyskakują z lodówki. Teraz youtuberzy z Krakowa postanowili przenieść się w dużo cieplejsze miejsce, a dokładniej do plecaków ich najmłodszych widzów. Ekipa przygotowała specjalną niespodziankę w postaci kolorowych zeszytów.
Produkty sygnowane logiem Ekipy dostępne we wszystkich marketach Dino, a także od 4 września trafiły na półki sklepowe sieci Lidl Polska. W cenie 3,99 zł za sztukę możemy kupić 60-kartkowe zeszyty w linie i kratkę.
Produkty dostępne są w dwóch formatach A5 i A4. Dla fanów przygotowano 16 wzorów graficznych. Na rynku łącznie ma się pojawić 7 milionów egzemplarzy zeszytów Ekipy Friza.
W związku z premierą nowego produktu Friz wpadł na dość nietypowy pomysł. W jednym z filmów mogliśmy zobaczyć, że osoby, które zdecydowały się na zakup zeszytów, otrzymywały w prezencie nagrodę od Ekipy.
Razem z Ekipą stworzyliśmy specjalne zeszyty, no wiecie rozpoczęcie roku, więc trzeba się zaopatrzyć (…). Z tego powodu uznałem, że zrobimy taką małą akcję i trochę zaskoczymy tych, którzy je kupili - powiedział Friz.
Akcja polegała na tym, aby w skali od jednego do dziesięciu ocenić wygląd zeszytu i uzasadnić swoje zdanie. W zależności od tego, jaka ocena padła, takiej wysokości przyznawano nagrodę. Ekipa rozdała swoim fanom łącznie 28 tysięcy złotych. Dwie rodziny otrzymały dziesięć tysięcy złotych, a jedna osiem tysięcy złotych.
Friz zapowiedział dwa nowe projekty, które pojawią się już niebawem. Dodatkowo youtuberzy planują wydać grę, a pod koniec września do sprzedaży trafią napoje sygnowane ich logiem.