Fani "Breaking Bad" nie mogli pogodzić się z tym, że ich ulubieni aktorzy z serialu nie wystąpią już razem na ekranie. Tymczasem Television Awards przygotowało niespodziankę - projekt "Barely Legal Pawn", w którym Cranston i Paul wcielili się w nietypowe role.
Gwiazdy "Breaking Bad" wystąpiły w reklamie Audi, jako cwani właściciele lombardu. Sklep odwiedziła Julia Louis-Dreyfus, która próbuje sprzedać swoją nagrodę Emmy otrzymaną za rolę w serialu "Veep". Między aktorami wywiązuje się zabawny dialog, a my w końcu mamy okazję zobaczyć Bryana Cranstona i Aarona Paula znowu razem. I to w zupełnie nowym wcieleniu.
Krótki film nawiązuje do 66. ceremonii wręczenie nagród Emmy, która odbędzie się już w poniedziałek. Audi jest sponsorem gali, a sposób na reklamę, jaki wybrała sobie firma, raczej nie pozostanie niezauważony wśród fanów seriali.
"Heisenberg" w złotych łańcuchach i stylizacji rodem z "Miami Vice", serialowy Jesse w stroju prowincjonalnego mechanika - tego chyba się nie spodziewaliście?
Nie przedłużając, miłego oglądania!
jus