volkswagen

Więcej o:

volkswagen

  • Volkswagen Amarok numer dwa w drodze. Zaprojektuje go Ford

    już Mercedes Klasy X, do którego Daimler nie chciał więcej dokładać, a klienci nie chcieli go kupować. Inaczej sprawa ma się z Amarokiem V6, który cieszy się dużą popularnością. Wbrew wcześniejszym przypuszczeniom, Volkswagen nie pójdzie w ślady konkurenta i nie zrezygnuje z takiego auta w swojej ofercie

  • Godne pożegnanie | Volkswagen Golf GTI TCR

    jeszcze, że tego samego dnia poznam najbardziej temperamentną kobietę w moim życiu. Średniej wysokości blondynkę, na oko w moim wieku. Zaintrygowani? Znakomicie, ale zacznijmy od samochodu i okoliczności, w jakich znalazłem się na torze wyścigowym na przepełnionym słońcem wybrzeżu Algarve. Volkswagen Golf GTI to wóz

  • Volkswagen Castrol Cup: szybki jak błyskawica

    się, ale to nie my jesteśmy tu najważniejsi. To profesjonalna seria wyścigowa wymyślona przez Adama Gładysza. Polak zaraził swoją wizją szychy z Volkswagena. Dostał zielone światło. Zebrał budżet, przygotował auta, skrzyknął ludzi. Nie tylko zawodników, ale także dziesiątki speców do obsługi tego przedsięwzięcia - mechaników, inżynierów

  • Volkswagen na winylu

    Ma kształt kultowego volkswagena transportera i jeździ po rowkach płyty, odtwarzając dźwięk przez wbudowany głośnik. Warto podkreślić, że to wersja nowa i lepsza. Poprzednią (oraz jej tanie podróbki) nazwano "zabójcą winyli". Soundwagon od firmy Stokyo jest znacznie delikatniejszy. www.stokyo.jp

  • Volkswagen zaprezentował ID.Buzz EV. Reaktywacja hipisowskiego busa

    ID.Buzz będzie dostępny zarówno jako transportowiec, jak i furgonetka. Premierę samochodów przewidziano na ten rok i w pierwszej kolejności wejdą one na rynek europejski. Będą tu dostępne z wieloma opcjami, które nie pojawią się na rynku amerykańskim, w tym wariantami z krótkim rozstawem osi.

  • Volkswagen Touareg | Cyfrowy wielozadaniowiec

    za kierownicą. Mnie bardziej zainteresowało to, że Volkswagen po raz pierwszy wyposażył touarega w układ czterech skrętnych kół i dynamiczny system stabilizacji nadwozia z elektromechanicznie regulowanymi stabilizatorami ? ich obecność czuć w zakrętach pokonywanych przez potężne auto z niezwykłą gracją