Nowa kampania z Britney Spears podzieliła internautów. Jedni zachwyceni, inni w szoku: Co się stało z jej twarzą?!

Britney Spears została twarzą nowej kampanii marki Kenzo. Efekty tej współpracy wywołały skrajne emocje.

Britney Spears wystąpiła w najnowszej kampanii wizerunkowej Kenzo. Choć wokalistka była już ambasadorką wielu marek, to jej pierwsza współpraca z domem mody high fashion. Zdjęcia autorstwa znanego fotografa mody, Petera Lindbergha, jednych zachwyciły, innych zupełnie nie przekonały.

Britney wygląda na nich świeżo, młodo i dziewczęco i wszystko fajnie, tylko niewiele ma to wspólnego z tym, jak wokalistka wygląda naprawdę.

ZOBACZ ZDJĘCIA TUTAJ >>>>

Wystarczy spojrzeć na jej ostatnie zdjęcia:

Britney SpearsBritney Spears East News

Przyznajcie, że różnica jest dość drastyczna:

Britney SpearsBritney Spears EAST NEWS / KENZO

Graficy niewątpliwie zaszaleli i właśnie to wywołało kontrowersje:

Kto to? To nie jest Britney!
Co się stało z jej twarzą?
Ten Photoshop jest tu niepotrzebny. Kocham Britney, ale tu nie przypomina siebie.

Z drugiej strony trudno sobie wyobrazić, żeby jakakolwiek sesja zdjęciowa przeszła dziś bez poprawek grafika. Tym razem przesadził? 

WJ

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.