Znana z dobrego smaku Victoria Beckham pojawi się na koszulkach, których celem jest zebranie funduszy na cele charytatywne. Guru mody, Marc Jacobs , najpierw zdołał namówić gwiazdę do zostania twarzą jego kolekcji Wiosna/Lato 2008, a później zaskoczył ją informacją, iż chciałby, aby pokazała się nago.
33-letnia mama trzech synów pójdzie w ślady innych znanych kobiet: Julianne Moore , Dity Von Teese i Naomi Campbell , które były gwiazdami kampanii z 2006 roku. Wtedy udało się dzięki ich udziałowi zgromadzić fundusze w wysokości 30 tysięcy funtów na rzecz walki z rakiem skóry. Jacobs spodziewa się, że koszulki z wizerunkiem nagiej Victorii zasilą konta w znacznie wyższym stopniu.
Victoria uwielbia Marca i jego prace, ale nie czuła się zbyt dobrze z wizją rozbierania się - mówi źródło dla gazety Mirror - Marc zrobił wszystko, aby się zgodziła. Gdy dowiedziała się, na jak ważne cele pójdą zebrane pieniądze, nie mogła odmówić. Zdjęcie, które wspólnie wybrali, jest niesamowite - seksowne, ale w dobrym guście.
Dlaczego wybór padł akurat na panią Beckham . Marc Jacobs uważa, że Posh Spice jest fascynująca, a reaktywacja Spice Girls może tylko pomóc w zebraniu większych funduszy.
Każdy będzie mógł mieć własną nagą Victorię za jedyne 10 funtów - cena mało wygórowana.
Plotki o gwiazdach z Wysp znajdziecie TUTAJ!