W tym sezonie model Workout Vintage zyskuje kolejną odsłonę. Tym razem w wersji kobiecej

Reebok Classic od lat wspiera odważne kobiety zaangażowane w rozwój kultury oraz świadomie obracające się w najnowszych trendach.

Dlatego też, na czele najnowszej kampanii butów Reebok stanęła projektantka i dyrektor kreatywna, Gilda Ambrosio. Znana it girl dołączyła tym samym do grona inspirujących kobiet, które nawiązały współpracę z marką Reebok - Ariany Grande, Victorii Beckham czy Gigi Hadid. Niezależność i ekspresyjna osobowość Gildy Ambrosio jest widoczna zarówno w jej stylu, jak i projektach marki modowej - Attico, którą tworzy wraz z Giorgią Tordini. Te cechy sprawiają, że Gilda uosabia wszystko to co reprezentuje nowa odsłona Reebok Workout Vintage.  

Kultowy model został zaprezentowany po raz pierwszy w 1987 roku jako innowacyjne buty treningowe. Stworzony z myślą o uprawianiu niemal każdego sportu, dla użytkowników o zróżnicowanych potrzebach, miał motywować do stawania się najlepszą wersją siebie. 

Reebok Workout Vintage, w odświeżonej odsłonie, powracają w tegorocznej kolekcji kobiecej. To co pozostaje niezmienne to prostota i uniwersalny wygląd, które sprawiają, że buty z łatwością można dopasować do każdej stylizacji. 

W 2017 roku, Reebok w ramach świętowania trzech dekad zaangażowania we wspieranie i motywowanie kolejnych pokoleń, prezentuje nowy, kobiecy model butów Workout Vintage. Celebruj to wydarzenie wraz z marką na stronie reebok.com oraz u wybranych dystrybutorów od 14 grudnia.