Nowa kolekcja ubrań Wersow. Nie każdy jednak zdoła się w nie zmieścić. "Jestem trochę zawiedziona"

Wersow zapowiedziała letnią kolekcję ubrań swojego projektu. Część fanów jest zachwycona projektami influencerki, jednak nie wszyscy podzielają ten entuzjazm. Pojawiły się problemy z dostępnymi rozmiarami w sklepie, a dodatkowo część osób zarzuca Wersow zbytnią "inspirację" kolekcją znanej sieciówki.

Wersow, a właściwie Weronika Sowa, to jedna z największych gwiazd internetu. Nazywana jest królową polskiego TikToka, gdzie śledzi ją około 2 miliona użytkowników. Internetowa gwiazda nie może również narzekać na brak zainteresowania na Instagramie, gdzie obserwują ją 2,7 miliona osób. Wersow dba o fanów, jak tylko może i niemalże codziennie wrzuca do sieci nowe treści. Jednym z jej działań na polu zawodowym jest prowadzenie własnej marki odzieżowej - Wersow Store. Sowa wypuściła właśnie nową, letnią kolekcje ubrań. 

Zobacz wideo Wersow odświeżyła swoją fryzurę

Letnia kolekcja ubrań Wersow. Fani podzieleni

Influencerka zamieściła na Instagramie zdjęcie, na którym prezentuje jedno z ubrań z kolekcji. 

 

Opinie fanów zdają się być podzielone. Nie brakuje głosów, które twierdzą, że ubrania są w dużej mierze dedykowane osobom z mniejszymi rozmiarami. Jak zauważyła jedna z obserwatorek:

Jestem trochę zawiedziona, szukałaś modelek do rozmiaru L, a największy rozmiar na stronie to M. W dodatku na zdjęciach wcale nie widać różnych typów sylwetki, oprócz kobiety w ciąży.
 

Część z obserwatorów jest zaś zachwycona projektami influencerki:

Kocham tę kolekcję. Jest cudowna.
Sztos.
 

Jeszcze inne komentarze zarzucają Wersow, że zbyt mocno inspirowała się jedną z sieciówek.

Nie ma to jak podjąć współpracę z Bershka, a później zerżnąć ich modele do swojego sklepu.

Ceny ubrań nie są jeszcze znane. Oceniając jednak po produktach z poprzedniej kolekcji, nie będą odbiegały od tych z najpopularniejszych sieciówek.

Weronika Sowa - kim jest Wersow? 

Wersow, a właściwie Weronika Sowa, ma 24 lata i jest jedną z najpopularniejszych youtuberek w Polsce. Popularność zdobyła już kilka lat temu, ale pomógł jej w tym z pewnością związek z równie znanym twórcą internetowym, Frizem. W sieci nie brakuje ich wspólnych zdjęć. Często odpowiadają na pytania fanów i nie mają problemów, by chwalić się swoim uczuciem publicznie. Poza kanałem na Youtubie Sowa prowadzi również firmę - w jej sklepie odzieżowym znajdziecie bluzy, t-shirty i dresy.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.