Wersow, a właściwie Weronika Sowa, to jedna z największych gwiazd internetu. Nazywana jest królową polskiego TikToka, gdzie śledzi ją około 2 miliona użytkowników. Internetowa gwiazda nie może również narzekać na brak zainteresowania na Instagramie, gdzie obserwują ją 2,7 miliona osób. Wersow dba o fanów, jak tylko może i niemalże codziennie wrzuca do sieci nowe treści. Jednym z jej działań na polu zawodowym jest prowadzenie własnej marki odzieżowej - Wersow Store. Sowa wypuściła właśnie nową, letnią kolekcje ubrań.
Influencerka zamieściła na Instagramie zdjęcie, na którym prezentuje jedno z ubrań z kolekcji.
Opinie fanów zdają się być podzielone. Nie brakuje głosów, które twierdzą, że ubrania są w dużej mierze dedykowane osobom z mniejszymi rozmiarami. Jak zauważyła jedna z obserwatorek:
Jestem trochę zawiedziona, szukałaś modelek do rozmiaru L, a największy rozmiar na stronie to M. W dodatku na zdjęciach wcale nie widać różnych typów sylwetki, oprócz kobiety w ciąży.
Część z obserwatorów jest zaś zachwycona projektami influencerki:
Kocham tę kolekcję. Jest cudowna.
Sztos.
Jeszcze inne komentarze zarzucają Wersow, że zbyt mocno inspirowała się jedną z sieciówek.
Nie ma to jak podjąć współpracę z Bershka, a później zerżnąć ich modele do swojego sklepu.
Ceny ubrań nie są jeszcze znane. Oceniając jednak po produktach z poprzedniej kolekcji, nie będą odbiegały od tych z najpopularniejszych sieciówek.
Wersow, a właściwie Weronika Sowa, ma 24 lata i jest jedną z najpopularniejszych youtuberek w Polsce. Popularność zdobyła już kilka lat temu, ale pomógł jej w tym z pewnością związek z równie znanym twórcą internetowym, Frizem. W sieci nie brakuje ich wspólnych zdjęć. Często odpowiadają na pytania fanów i nie mają problemów, by chwalić się swoim uczuciem publicznie. Poza kanałem na Youtubie Sowa prowadzi również firmę - w jej sklepie odzieżowym znajdziecie bluzy, t-shirty i dresy.