Anja Rubik w rudych włosach na okładce "Vogue'a". Komentuje Maffashion. Trudno się nie zgodzić

Anja Rubik pochwaliła się w sieci efektami kolejnej sesji zdjęciowej. Była ona wyjątkowa. Zdjęcia powstały na potrzeby włoskiego wydania "Vogue'a".

Anja Rubik może pochwalić się kolejnym zagranicznym sukcesem. Polska modelka została gwiazdą majowego wydania włoskiego "Vogue'a". 37-latka, która wprawdzie nie lubi za bardzo zmieniać swojego wizerunku, na sesjach zdjęciowych jest profesjonalistką i oddaje się w ręce specjalistów. Zrobiła to chociażby ostatnio, czego efekty możemy właśnie podziwiać w sieci. W rudym jej do twarzy?

Zobacz wideo Anja Rubik pokazała kulisy MET Gali. Bawiła się z Miley Cyrus

Anja Rubik na okładce włoskiego "Vogue'a"

Modelka pochwaliła się na Instagramie trzema nowymi okładkami: dwiema zwykłego "Vogue'a" i jedną męskiego odpowiednika magazynu, "L'Uomo". Największą uwagę Anja przykuwa na tej, na której zaprezentowała się w ciemnorudych włosach.

Moja okładka dla włoskiego "Vogue'a"! Jaka czerwona głowa. Wreszcie! - napisała dumna z siebie gwiazda.
 

W komentarzach nie brakuje zachwytów ze strony fanów, aczkolwiek wielu z nich uważa, że Rubik wygląda jak... David Bowie.

Wyczuwam Bowie vibes. Pięknie!
Jak David Bowie! Jesteś fenomenalna! Prawdziwa ikona.

Swoją opinię wyraziła również show-biznesowa koleżanka Anji, Maffashion.

Najlepsza! - stwierdziła.

Podzielamy zdanie Kuczyńskiej. Modelka wypadła świetnie!

ZOBACZ TEŻ: Szczęśliwa Maffashion dzieli się z fanami nowiną, którą przez PÓŁ ROKU trzymała w tajemnicy. "Moje dziecko"

Anja Rubik - kariera

Anję Rubik śmiało możemy nazwać polską dumą narodową. Modelka zapracowała na swój sukces sama, a po światowych wybiegach zaczęła chodzić mając zaledwie piętnaście lat. Szybko zaaklimatyzowała się w Nowym Jorku, Paryżu czy Mediolanie, stając się jedną z prawdziwych ikon mody. Wystąpiła na okładach najważniejszych magazynów świata i od lat nie ma sezonu, by nie poszła chociaż w jednym pokazie. Najczęściej możemy ją podziwiać na wybiegu Saint Laurenta, którego dyrektorem kreatywnym jest przyjaciel Anji, Anthony Vaccarello czy u Versace, za którego sukces odpowiada Donatella. Ponadto Rubik nie boi się angażować w polityczno-społeczne sprawy. Trzy lata temu wydała książkę, która była wyrazem sprzeciwu wobec rządzących i ich pomysłu na brak edukacji seksualnej w szkołach, a ostatnio - po raz kolejny zresztą - włączyła się w walkę o prawa kobiet.