Młynarska skrytykowała Larę Gessler. "Wkurzyłam się maksymalnie"

Nie cichną kontrowersje wokół reklamy drzwi z hasłem "Miejsce kobiet jest w kuchni". Jedną z twarzy kampanii jest córka Magdy Gessler, Lara.

Kilka dni temu media obiegła wiadomość o tym, że Lara Gessler została twarzą firmy produkującej drzwi. Fakt ten pewnie przeszedłby bez echa, gdyby nie dość kontrowersyjne hasło kampanii reklamowej: Miejsce kobiet jest w kuchni. W sieci zawrzało. Sporo internautów jest oburzonych sloganem.

Zobacz wideo

Lara Gessler tłumaczy się z reklamy drzwi

W rozmowie z Plotkiem Lara Gessler przyznała, że hasło miało wzbudzić kontrowersje i szokować. Ma ono jednak głębsze przesłanie.

To, co uchodzi za kobiece cechy, to nie jest powód do wstydu, jeśli z głową się do tego podejdzie i się to posiądzie. Tak samo faceci w kuchni nie powinni uchodzić za pantoflarzy. Żyjemy w czasach, kiedy granice się zacierają, a to, co uchodziło za typowo babskie, może być tak samo pożądane jak typowo męskie cechy - dodała celebrytka.

Paulina Młynarska krytykuje Larę Gessler

Tłumaczenie córki Magdy Gessler nie przekonało wszystkich. Głos postanowiła zabrać Paulina Młynarska, która jest znana ze swoich feministycznych poglądów. W bardzo długim wpisie na Instagramie dziennikarka nie przebierała w słowach.

Wkurzyłam się maksymalnie. Na Was kobiety. Na część z Was. Bowiem w związku z durną reklamą, w której znane babki bawią się z publicznością w żarciki pod hasłem "Miejsce kobiety jest w kuchni" i w związku z tekstami nt. filmu i książki "365 dni" mam u siebie na FB kolejne dyskusje, w których jak niepodległości bronicie pogardy i krzywdy WAM WYRZĄDZANEJ - pisze Młynarska.

Dalej dziennikarka pisze, jakoby niektóre kobiety lekceważyły feministki i ich walkę o równość płci.

Poczytajcie sobie o cenie, jaką zapłaciły kobiety, którym zawdzięczacie to, że nie jesteśmy już (przynajmniej w części) traktowane jak gadający żywy inwentarz.

Słusznie skrytykowała swoje koleżanki z show-biznesu? Jakby nie patrzeć, hasło spełniło swoją rolę. O reklamie z Larą Gessler reklamie się od kilku dni.

Więcej o:
Komentarze (44)
Młynarska nie uważa, że miejsce kobiet jest w kuchni. Skrytykowała Larę Gessler. "Wkurzyłam się"
Zaloguj się
  • zlosliwyskrzat

    Oceniono 3 razy 3

    Mistrzyni Joda w natarciu.

  • Krzysztof Kowalski

    Oceniono 4 razy 2

    Lara wzięła kasę za reklamę. Dla kasy może powiedzieć i podpisać się pod wszystkim. Nas przykład, że jej miejsce jest w budzie dla psa... Albo coś w tym stylu. Młynarska nas rację! Zero refleksji... Chodzące ameby, a potem chcą równouprawnienia.

  • goska10001

    Oceniono 4 razy 2

    Ta marka drzwi to PORTA - pamiętajcie kobiety- NIE KUPUJEMY tych drzwi, nie kupujemy od firmy która was deprecjonuje. A Różdżki z jej omdlewajacym głosem już po reklamach słuchać nie mogę..już się skończyła, zestarzała i erotyczny tembr głosu jest w tym wydaniu kretyński.

  • Fan Fan Czarny tulipan

    Oceniono 1 raz 1

    Lara nie załamuj się, z brzydotą da się żyć. Ale tarbę firmową z Biedronki mogłabyś nagrać na głowie.

  • Alicja Ilona Bu

    Oceniono 5 razy 1

    Brawo. Nic dodać nic ująç Paulina. To jest BARDZO poważna sprawa bo do mężczyzn dalej niewiele dociera. A powiedziane.....kochaj bliźniego swego jak siebie samego.....i traktuj go jak byś chciał być sam traktowany. No ale z tym katolicyzmem polskim ciągle problemy. Czyli, zakłamania nie ma końca.

  • Gosia Wojciechowska

    Oceniono 3 razy 1

    Grazynka novak, przestan pisac farmazony o szkole.Chcialabys byc taka inteligentna , oczytana i madra kobieta jak Paulina Mlynarska bez matury.Oj chciala bys .

  • pirex

    Oceniono 3 razy 1

    Ta pląsająca stara przypomina świnię, a dokładniej to prosiaczka z jakiejś kreskówki

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX