Komentarze (120)
Eurowizja 2019. Wiemy, jak będzie wyglądał występ Tulii. Opinie zagranicznych internautów mogą zaskakiwać, ale my się z nimi zgadzamy
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: gytrotr

    Oceniono 8 razy 4

    Pozytywne komentarze na temat ich występu i samej piosenki chyba piszą trolle od Kurskiego. One nie przejdą nawet eliminacji do kolejnego etapu. Niestety ale żal pieniędzy podatników na takie występy.

  • kolumb24.only

    Oceniono 6 razy 4

    Lepszy bylby chórek "mocherowek" od grzyba z Torunia.

  • yosemitesam

    Oceniono 8 razy 4

    Którego miejsca by ta Tulia nie zajęła, serwisy informacyjne TVP obwieszczą duży sukces, tak więc nie ma się o co martwić, tylko oglądać.

  • Gość: haha

    Oceniono 18 razy 4

    no Polaki ZAWSZE 'mogą wygrać' i... głównie lądują pod koniec stawki (hehe) zajrzyjcie na miejsca w rankingach (32!)

  • Gość: Artemida

    Oceniono 7 razy 3

    Dlaczego tacy artysci jak Zalewski,Podsiadlo i Kortez nie maja szans wystapic w tym ewenemencie? Folklor typu Tulia nie wniesie nic….

  • Gość: Heilige

    Oceniono 7 razy 3

    Mnie się nie podoba. To nie są dożynki tylko eurowizja.

  • tegepe

    Oceniono 5 razy 3

    Wypisz wymaluj Europejki wschodnie! Ukrainki czy Mołdawianki?

  • Gość: Lola

    Oceniono 7 razy 3

    Dla mnie lipa. Wyglądają jak dziewczyny z polskiej wioski - "wsi spokojna, wsi wesoła" Piosenka też do niczego.

  • Gość: no nie

    Oceniono 5 razy 3

    kokoko euro spoko

  • Gość: krystyna54

    Oceniono 5 razy 3

    I jak my mamy wygrac?Zenada

  • Gość: ivona

    Oceniono 5 razy 3

    Okropne darcie mordy,wygrają Włochy -utwór super!

  • Gość: Mac

    Oceniono 5 razy 3

    Co roku piejecie z zachwytu jak to Was wszyscy widzą w finale a potem sie okazuje że albo nie wchodzimy do finału albo lizemy ostatnie miejsca w finale. Darujcie sobie te coroczne zachwyty bo i tak nic z tego nie będzie

  • Gość: Gonia

    Oceniono 7 razy 3

    Baaaaardzo cieniutki kawalek.W tej pisence nic sie nie dzieje ,nudno , zasciankowo nawet nie folklorystycznie.Wiocha.

  • kolumb24.only

    Oceniono 5 razy 3

    OOOOOO!!!! szans. To XXI wiek a nie IXX.

  • ax-les-thermes

    Oceniono 9 razy 3

    Z przytupem i katolskim diskopolowym kitem?

  • Gość: Łotr

    Oceniono 2 razy 2

    Prędzej wielbłąd przejdzie przez ucho igielne niż Polska wygra w Izraelu

  • Gość: Arek

    Oceniono 8 razy 2

    WIESNIAKI ZASRANE. 21 WIEK SRODEK EUROPY A WIOCHA NADAL KROLUJE!

  • Gość: M

    Oceniono 2 razy 2

    Eurowizja.. konkurs polityczny. W glosach widzow bedziemy wysoko a udupi nas jakas komisja

  • america_n_beauty

    Oceniono 6 razy 2

    Kiepsko - bardzo kiepsko - zamiast śpiewu krzyk i tak na jedno kopyto to wszystko

  • yv71

    Oceniono 4 razy 2

    mało to polskie raczej ukraińskie i raniące uszy oraz oczy.

  • vomitorium1

    Oceniono 6 razy 2

    "Buranowskije Babuszki" (2012)
    były przynajmniej
    pogodne i sympatyczne

  • Gość: Gosc

    Oceniono 1 raz 1

    Wielka Żenada!!!

  • Gość: Gosc

    Oceniono 1 raz 1

    Nie mogę ale sieczka

  • Gość: Gosc

    Oceniono 1 raz 1

    Do dupy!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    Jaka ilość jadu plynie z tych komentarzy .To takie polskie

  • Gość: Optymizm

    Oceniono 1 raz 1

    Ludzie tak krytykują a ciekawa jestem czy sami by tak zaśpiewali. Dziewczyny mają wielki talent i super że wykorzystują elementy folkloru, osobiście ubrania na Eurowizję mi sie nie podobają ale nie mogę powiedzieć że źle śpiewają. Trzymam za nie kciuki :)

  • Gość: gość

    Oceniono 5 razy 1

    Ostatnie miejsce gwarantowane

  • Gość: komentująca1

    Oceniono 5 razy 1

    Nie mają żadnych szans. Teraz rządzi pop, ludzie głosują na piosenki wpadające w ucho, nowoczesne, a nie na 4 piszczące baby w folkowych strojach

  • Gość: Bravo

    Oceniono 7 razy 1

    Zajrzalam na niemiecka strone Eurowizji....wieszcza ostanie miejsce razem z Dojczland i England :-))

  • Gość: Nonie

    Oceniono 3 razy 1

    Muzyka sobie, wokalistki sobie. Brak spójnosci między rockowym podkladem, a folklorystycznym wokalem.

  • gosiakotowska

    Oceniono 3 razy 1

    Nie podoba mi się.

  • Gość: Emka

    Oceniono 3 razy 1

    Nie chcąc nikogo urazić.... Uważam że ma duże szanse. Kiczowata piosenka na kiczowaty konkurs. Nie znam grupy/zespołu ale życzę powodzenia.

  • Gość: Kab

    0

    Ta piosenka jest po prostu słaba (abstrahując od wykonania itd.). Z tego nie da się wiele wycisnąć.

  • Gość: gosc

    0

    najlepsze to foto za stodołą czyli tam gdzi mają W C .

  • Gość: Masakra

    Oceniono 2 razy 0

    Masakra

  • latozradiem

    Oceniono 4 razy 0

    ludowe stroje, korony wrzaski zamiast spiewu?
    kicz na kiczu i kiczem pogania, ostatnie miejsce murowane

  • Gość: Afhj

    Oceniono 2 razy 0

    Nie wygraja i beda daleko w tyle. Tym bar dziej ze to sie odbywa w Tel Awiwie. Juz przyjaciele zadbaja o to. Dlaczego zwyciezczyni poprzedniego konkursu nie zaspiewa? Nadal nie wiadomo.

  • Gość: zxcv

    Oceniono 2 razy 0

    Kiepskie straszne. Przesluchalem te piosenki Tulli i poza "Nie ma Cie" to wszystko to popelina. Słabe covery ze sztywnymi babinkami.

  • Gość: Maryś

    Oceniono 6 razy 0

    Wszystko fajnie ale ja nie rozumiem co one tam piszczą pod nosem ...

  • yosemitesam

    Oceniono 16 razy 0

    No, wygrać to może nie wygra, ale 3-4 od końca miejsce w kwalifikacjach to już będzie mały postęp. Nie od razu Kraków zbudowano.

  • hunkyyankee

    Oceniono 1 raz -1

    Co za syf. Czy my tylko cepelie mamy?

  • vento_p

    Oceniono 1 raz -1

    o bożeszsz, ich wizerunek folkowy był pięknie wyrazisty i pasujący do muzyki.To co mają na sobie to jakiś dramat. Jakkolwiek i tak folk będzie się kojarzył z cleo i tymi cycatymi porno babami sprzed paru lat.

  • Gość: nie ma nic lepszego?

    Oceniono 3 razy -1

    Teraz czas na promowanie folkloru...bylo juz pieja kury,pieja...

  • Gość: Tron

    Oceniono 5 razy -1

    Obejrzę 1 raz od wielu lat żeby zobaczyć to dno

  • Gość: rena

    Oceniono 5 razy -1

    No cóż.Zespół i piosenka doskonale odzwierciedlają moment w historii Polski ,w którym tkwimy dzięki pisowi.

  • Gość: Bobi

    Oceniono 5 razy -1

    Zenada i .....to styl pisowski,jeszcze Mazurk i Pawlowicz dolaczyc,a Czarnecki bedzie dyrygowal on "swiatowy czlowiek

  • Gość: Ja

    Oceniono 1 raz -1

    Góvno z błotem!

  • Gość: asdf

    Oceniono 1 raz -1

    Gdacząca gruba netta, zżynająca inną piosenke jest lepsza. A kto sie nie zgadza to antysemita

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX