Komentarze (50)
Anita Lipnicka skrywała informacje o mężu i związku. Dwa lata po ślubie udzieliła z Markiem Grayem pierwszego wspólnego wywiadu
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: johnny-kalesony

    Oceniono 2 razy 2

    Na jego miejscu ukrywałbym się przed tą smętną nudziarą ...

  • Gość: lolek

    Oceniono 8 razy 2

    chora baba na anglika najstarszy najpaskudniejszy ale anglik

  • Gość: kiki

    Oceniono 1 raz 1

    Kobiety show biznesu nadają sie tylko na kochanki..

  • elenem

    Oceniono 1 raz 1

    Anitka...kotku.... kogo ty chcesz oszukać? dałaś kolejnemu facetowi "spokojną przytulną przystań."
    Facet który otwiera drzwi do domu i pierwszy w nie wchodzi, zostawiając kobietę z tyłu.... jest u mnie skreślony. Zwracam uwage na takie "szczegóły." I nie rób z niego kochanego misia, bo on ci pokaże pazurki tygrysa. :)
    PS. A czemu nic na temat matki jego dzieci? jest wdowcem? nie sądze.

  • robkita

    Oceniono 9 razy 1

    Co za pinda tak pisze, ”więc jest wyćwiczony, wytrenowany w sytuacjach domowych. Pralki, zmywarki go nie straszą i chce pomagac” Zupelny brak wyczucia

  • Gość: Autor

    Oceniono 1 raz 1

    Człowiek kobiety nie zrozumie
    "cuck" faceta też

  • Gość: xx

    0

    Super. Urocza kobieta. Powodzenia!

  • Gość: Li

    0

    Jeśli nie robiła jego małżenstwa , to wszystko ok.

  • Gość: Krugg

    0

    Trzeba przyznać że Anita jest bardzo podobna Diane Kruger, taka polska wersja.

  • Gość: Gid

    Oceniono 2 razy 0

    A gdzie ten staźec.a był sławny wypromowała się i poszedł w odstawke

  • adolfiutin11

    Oceniono 4 razy 0

    uszy......

  • Gość: GdzieWesele.pl

    Oceniono 1 raz -1

    Życzymy dużo szczęścia! :D

  • malfleur

    Oceniono 1 raz -1

    Niesamowicie zdolny, a przy tym fajny, facet. Życzę dużo szczęścia! :)

  • Gość: Anna

    Oceniono 7 razy -1

    Co za smutni i krytyczni ludzie!!!
    Najnowsze jest że ta kobieta ma cudowny talent y wiele pięknego wnosi w wasze szare życie!!

  • Gość: Kama

    Oceniono 11 razy -1

    Dziwię się że takie cudo ukrywała tylko 2 lata, ja ukryłabym na całe życie.Dokonuje przedziwnych wyborów a szkoda.

  • Gość: mary Ann

    Oceniono 7 razy -1

    A za 10 lat będzie następny. i tak aż do usr..ej śmierci. Zawsze się znajdzie ktoś lepszy. Zawsze.

  • fanbeat

    Oceniono 10 razy -2

    No się nie ma co dziwić. Też bym taki skarb schował i go oglądał jak nikt nie patrzy. Co by ludzi nie straszyć i se wstydu nie narobić. Aczkolwiek podobny z urody?! do poprzednika.
    Gratuluję.

  • Gość: ZORA

    Oceniono 6 razy -2

    TA NITKA WYRZĄDZIŁA JEGO DZIECIOM KRZYWDĘ GŁUPIA BABA A ON JESZCZE GŁUPSZY

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX