Hanna Lis porzuciła "poważne" dziennikarstwo. Dobra decyzja? Wyniki jej nowego programu mówią same za siebie

Program "Bez planu" Hanny Lis odniósł sukces komercyjny? Z najnowszych badań oglądalności wynika, że zdeklasował konkurencję.

Hanna Lis na dobre porzuciła świat newsów i twardej polityki i przeszła na "show-biznesową stronę mocy". Wzięła udział w programie "Azja Express" (właśnie z niego odpadła), a na TVN Style możemy oglądać jej podróżniczo-kulinarny program "Bez planu". Hanna Lis - jak czytamy w zapowiedzi programu - "zwiedza świat od kuchni", czyli podróżuje po świecie i poznaje lokalne smaki, a następnie dzieli się swoimi odkryciami z widzami.

Według serwisu Wirtualnemedia.pl program okazał się sukcesem.

Średnia widownia odcinków magazynu pokazanych do 22 października br. wyniosła 44 tys. osób, co przełożyło się na 0,66 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 0,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - czytamy podane przez nich wyniki opracowane przez Nielsen Audience Measurement.

Liczba widzów może nie imponuje, ale głównymi konkurentami "Bez planu" są programy nadawane w tym czasie w Polsat Cafe i TLC, a tu Hanna Lis i jej program deklasuje konkurencję. Wygląda zatem na to, że Hanna Lis znalazła swoje miejsce w show-biznesie.

JZ