Komentarze (198)
Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan wystroili się do szpitala. Jest na bogato. Najmodniejsza para show-biznesu?
Zaloguj się
  • Gość: ret

    Oceniono 3 razy -3

    Radek gdzie ty masz oczy przeciez Twja wybranka to "kupa" , brzydka i wstretna

  • Gość: Bogna

    Oceniono 3 razy -3

    Cudnie wyglądają, zawsze podziwiam Ich stylizacje, a Gosia jest cudna, też bym tak chciała wyglądać.

  • Gość: gina

    Oceniono 2 razy -2

    Para z doczepami, dziadek i babcia Majdanowie....

  • boo-boo

    Oceniono 8 razy -2

    Wyglądają co najmniej tandetnie. Ona gorzej niż on.

  • Gość: jolka

    Oceniono 1 raz -1

    SZCZĘŚLIWI ZAKOCHANI PIĘKNI ....... A LUDZIE ZAZDROŚĆ ZŻERA I TAKIE GŁUPOTY O KOBIECIE W CIĄŻY WYPISUJĄ .............. wstyd mi za polaków katolików

  • polonus5

    Oceniono 1 raz -1

    smutne !!!

  • Gość: gość

    Oceniono 1 raz -1

    przebierańcy

  • Gość: gość

    Oceniono 1 raz -1

    Sranie na ekranie. A za nimi jechał cały cyrk.

  • Gość: Asia

    Oceniono 1 raz -1

    życie na pokaz

  • Gość: gość

    Oceniono 1 raz -1

    ależ ona stara

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz -1

    Do szpitala!?A nie do wypasionej kliniki!

  • Gość: grag

    Oceniono 7 razy -1

    ale was d*py swędzą hehe to nie oni są żałośni tylko wy

  • Gość: Robert

    Oceniono 5 razy -1

    On jak zwykle tlusty nie umyty łeb, ona botoks-babcia po 50 -tce co nawet nie umie w ciążę normalnie zajść tylko sztuczne bękary robi, on i jej eks strzelają ślepakami 😄😄😄🤣🤣🤣🤣

  • Gość: Lulu

    0

    Radziu super skarpetki 😂

  • Gość: kula

    0

    Trochę skromności buraki. Nikt Was tego nie uczył.

  • Gość: Iwa

    0

    Ludzie nie bądźcie zazdrosni.....
    Kto bogatemu zabroni:-)

  • Gość: Bo szczęścia trzeba się nauczyć

    0

    Ludzie z skąd w Was tyle jadu i hejtu? Zazdrość? Nienawiść? Musicie być bardzooo nieszczęśliwi i zazdrosni, że Wam w życiu nie poszło, każdy jest odpowiedzialny za swój własny los. Żal mi Was...Ale i tak Wszystkich gorąco pozdrawiam! NIE Wam się wiedzie Hejterzy! ...mimo wszystko

  • aga04041

    0

    Skoro się tak dobrze czują i uważają, że wyglądają zajebiaszczo :-) Za tydzień pewnie ukaże się w mediach relacja z badania ;-) Już zagryzam paznokcie z emocji :-)

  • Gość: Vanila 510

    0

    Już po prostu nie można słuchać i czytać o nich kiedyś jeszcze spoko babka Ale woda sodowa uderzyła do głowy brak słów

  • Gość: Chaberska

    0

    Bardzo dobrze że ich non stop śledzą. Jest o czym rozmawiać. Ale tak na prawdę, nikt nie wie co u nich się dzieje?tylko paparazzi mają super! Bo jest news. A tak na poważnie! To super i jestem za nimi. Pasują do siebie i się kochają 🥰dziecko to wspólna decyzja 😘a jak ktoś ma krytykować ich, to po co oglądasz? Znajdź inne ofiary. Pozdrawiam serdecznie 😀

  • Gość: Mysia

    0

    Para pajaców

  • Gość: Stylista

    0

    Zamiast tych białych platfusów wystarczyło założyć zgrabny kobiecy traperek

  • Gość: Anna

    0

    Czy ta Pani na coś ze stopami bo ostatnio pojawia się w coraz ,,lepszych,,😂butach,proponuje Pani kupić takie drewniaki jak 40lat temu na wsiach babeczki chodziły ,zada Pani szyku i ekologicznie bedzie

  • Gość: Elelka

    0

    Hahah bardzo stylowo😀 chlop i baba ze wsi

  • Gość: Jj

    0

    Moim zdaniem są spoko. Lubię ich oglądać 😊

  • Gość: Stylista

    0

    Lepiej jakby ubierala sie w sukienki a nie te szerokie bluzy bo efekt jest przeciwny zamiast zrobic z 50 ta niby 40 tylko postarzaja to styl dla kobiet maks do 30 pare pozniej juz mamy kabaret

  • Gość: ewa

    0

    Małgosia , Radek, Tadzio, Staś i Franuś---pięknie

  • Gość: ewa

    0

    Bardzo lubię tę parę i ciesze się,że będą mieli wspólne dziecko.Małgosia to bardzo elegancka kobieta , urody też jej nie brakuje i z Radosławem do siebie pasują.Teraz jednak powinni bardzo uważać bo te miesiące są bardzo niebezpieczne do donoszenia ciąży.

  • Gość: Moniq

    0

    Super ekologiczni 😂 na dwa auta. Swoja Droga czemu Smieszy mnie ze oba nazwiska pani ma po mezach hehe

  • Gość: Gosc

    0

    Nie przeszkadzali mi, ale jazda osobnymi samochodami, a potem pojscie razem za reke to snobizm. Szkoda, ze nie ma fotek jak paparazzi jechali za nimi przez miasto, a audi i bmw obok siebie, blokuja innych, ale sobie machaja...szczyt snobizmu.

  • Gość: malwina

    0

    O ile mi wiadomo to nie robią spodni z lateksu dla ciężarnych. Pewnie na spodniach masz poduszkę.

  • Gość: Ania

    0

    Ja prdl... Dwoma samochodami na jedno badanie? No, bardzo ekologicznie...

  • Gość: Aaaaaa

    0

    Nie rozumiem czym i kim się tutaj zachwycać. Tak bardzo chcieli dziecka chyba dla kasy. Bo zbili na tej ciąży gruby chajc. On stary pryk ktory stylizuje sie na mlodzika. On też juz nie mlodziutka i zamiast mamy bedzie. Dziadzio i babcia. Współczuję dziecku bo bedzie zabaweczka na pokaz a przy okazji maszynka do zarabiania kasy.

  • Gość: Irena

    0

    Klasy się nie kupi. Niestety. Byli są i będą prostakami. Oo a tam słoma z butów wystaje

  • Gość: Aga

    0

    Zachowują się jak książęca para i jakby na świat miało przyjść,, Royal Baby ''.... Po prostu gruba przesada

  • Gość: Obswrwator

    0

    Też pomyślałam, że ubiera ich kostiumograf z teatru... Są przerysowani. Ale my mamy za to ubaw!

  • Gość: Kasia

    0

    Bogaci, piękni,zdrowi i szczęśliwi.

  • Gość: Bożena Gerwatowska

    0

    Nie znoszę tych ludzi znależli swój sposób na życie przez jeden wielki lans. Zawsze wszystko na pokaz, a Majdan jak ubezwłasnowolniony na oślep podążając za sztucznie zrobioną małżonką. Proszę pooglądać zdjęcia pani Małgosi jak wyglądała wczesniej w ogólne nie jest podobna do tej idealnej dzisiejszej.Nie widzę niczego prawdziwego w tych ludziach nawet z dzieci zrobili element pokazowy . Nikomu nie życzę źle niech im się wiedzie ale nie ma w nich niczego prawdziwego co mogłoby się podobać i zachwycać.

  • Gość: maga

    0

    Dla mnie to jest jakieś takie smutne, nieprawdziwe, całkowicie na pokaz. Ciekawe czy w domu też udają czy chociaż tam zdejmują maski?Jeśli tak ma wyglądać tzw. sława to ja dziękuję...

  • Gość: Kolega

    0

    Pajacyki medialne nic dodać nic ująć ,szkoda was

  • Gość: Danuta

    0

    Nie bardzo rąk skromności ale cóż celebry i do tego bogaci. ŻYCZĘ im dużo zdrówka i szczęśliwego pordu dla Pani Małgosi.

  • Gość: Mama

    0

    Nie

  • Gość: Pysk73

    0

    Joker 😂😂😂

  • Gość: Pysk73

    0

    Joker😂😂😂

  • Gość: erta

    0

    wyglądają obłędnie , tak żałuję , ze jestem już stara, bo też bym tak chciała :)

  • Gość: ada

    0

    czemu ona nie zapina płaszcza, chce przeziębić dziecko

  • Gość: Wertd

    0

    Przeciez to jest ustaawkaa pod dilerów samochodowych ktorxy wypozyczaja im fury za darmo. Zaden paparazzi nie ma kalendarza kiedy jaki celebryta jedzie do szpitala. Po drugie gdyby tak nie bylo Plotek nie pokazal by aut. Orzeciez to reklama za ktora sie placi. Po orostu pkotek dostal na wylacznosc ale auta trzeba pokazac. A tekst ze niby sie wystroili to sciemka zeby wszyscy myslelu ze to zlosliwy tekst.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX