Doda znów dała czadu!

Tylko dwie piosenki i największe show wieczoru.
.
Więcej o:
Komentarze (165)
Doda znów dała czadu!
Zaloguj się
  • smierdziuch

    Oceniono 17 razy -13

    doda superowa laseczka

  • m4rc1n31

    Oceniono 17 razy -13

    Cze dorisek:)

  • zuideinde

    Oceniono 19 razy -11

    zosiam54. Co ty dziewucho mowisz, jaka Pani Santor, Jaka Geppert, jaka Kozidrak i Rodowicz. Doodaj jeszcze Urszula i wyjdzie nam wielkie gowno przez duze G i nuda. Te panie sa tak stare jak swiat i ciagle stare niezniszczalne i niesmiertelne piosenki spiewaja. Nie nudza sie tylko takim jak ty starym dziadkom. TAkie gadanie przypomina mi gadanie tych starych prykow co to nie ida do przodu tylko zostaja w tyle, bo to co bylo kiedys bylo takie fajne. To tak jak z komputerami. Starzy ludzie tez sie boja komputerow, bo to nowosc i nie chca sie nauczyc czegos podobnego. Dziekuje za uwage.

  • smierdziuch

    Oceniono 20 razy -10

    WY JESTESCIE POJEBANI!!!! TO ZE MA COS PODOBNEGO DO GAGI TO NIEZNACZNY ZE JĄ KOPIUJE!!! ALE Z WAS DEBILE !!!

  • marcin6369

    Oceniono 21 razy -9

    zajebisty ten występ! Potwierdziła tylko fakt te Królowa Jest Tylko Jedna !

  • lukaszb15

    Oceniono 10 razy -8

    D o da tk ow a praca zalezna od wkladu pracy i znizki na kos metyki szczegoly na www.perfumyaroma.pl

  • smierdziuch

    Oceniono 18 razy -8

    aksak debilu doda dłuzej spiewa niz jakas tam załosna gaga!!! wiec niepie...głupot ze od niej kopiuje bo wczesniej przed gagą juz cos robiła!!!!!!!!!!!

  • smierdziuch

    Oceniono 21 razy -7

    DODA NAJLEPSZA DIVA W POLSCE !!!!!!!!!!!!!!

  • smierdziuch

    Oceniono 15 razy -7

    DODA PIEKNA MĄDRA KOBIETA :) JEDNA ZAŁOSNA PASZTECIARA ZAZDROSCI JEJ NA PLOTKU!!!!!!!!!!!!!!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX