BrzydUla w objęciach tajemniczego mężczyzny! To nie Marek!

Ula Cieplak miała kiedyś chłopaka. Serio! Zanim po uszy zakochała się w Marku Dobrzańskim, była związana z tajemniczym Bartkiem. W najbliższych odcinkach serialu zobaczymy scenę ze spotkania Uli z byłym chłopakiem. Marek będzie zazdrosny? Na zdjęciach wyraźnie widać, że Barek wciąż jest zainteresowany znajomością z Ulą...
.
Więcej o:
Komentarze (58)
BrzydUla w objęciach tajemniczego mężczyzny! To nie Marek!
Zaloguj się
  • oolinka

    Oceniono 23 razy 23

    Serial jes świetny...xD I to w dużej części z powodu Marka czy Jaśka...;) Sama Ulka też jest udana!
    Pooolecam oglądanie!;D
    Pozdro:-)

  • Gość: Gość

    Oceniono 22 razy 22

    BrzydUla tonajlepszy serial TVN'u :).
    łaa, bardzo go lubieee! ;dd

  • Gość: Gość

    Oceniono 24 razy 22

    macie opoźnienie xD

  • Gość: Gość

    Oceniono 21 razy 19

    To przecież było we wczorajszym odcinku...

  • Gość: Gość

    Oceniono 21 razy 17

    Oj plotku, plotku . Spóźnone fakty.

  • Gość: Gość

    Oceniono 16 razy 16

    hehe... :D Brzydula jest extra! :D
    Lubie to ogladac :D

  • Gość: Gość

    Oceniono 17 razy 15

    serial wymiata a on jest naprawdę ładna ;p

  • Gość: Gość

    Oceniono 15 razy 15

    ladna jest

  • Gość: Gość

    Oceniono 16 razy 14

    w ok 200 odcinku serialu brzydula zmieni swój wygląd polecam oglądanie :)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX