Doda działa tylko na facetów

Na kobietach nie robi specjalnego wrażenia.

MTV podjęło się ciekawego zadania. Na zlecenie stacji Instytut LAB zrobił badania na grupie Polaków i Australijczyków. A co badali? Co innego niż teledyski może interesować stację muzyczną? MTV chciało poznać reakcję uczestników badania na klipy polskich i zagranicznych gwiazd. Wśród nich znalazła się Doda .

Rezultaty były dość ciekawe, ale raczej mało zaskakujące. Przebadano w sumie 120 osób w wieku od 18 do 30 lat. Uczestników podzielono na dwie grupy - jednak oglądała najpierw teledysk, by później posłuchać kawałka, druga odwrotnie - relacjonuje dziennik.pl. Okazało si, że klip Dody przypadł do gustu wszystkim przedstawicielom płci męskiej - a szczególnie Australijczykom. Paniom bardziej podobała się sama piosenka, a na teledysk pozostały obojętne. Cały ranking wygrała Madonna i jej "Give It 2 Me" .

Panie bardziej emocjonalnie reagowały na teledysk grupy Feel . Dziwne to badanie...

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.