To, że Doda w swoich teledyskach reklamuje produkty, których jest twarzą wiedzą wszyscy. O tym, że nie jest jedyną gwiazdą w Polsce, która to robi wie wielu. I nikt za bardzo się nie dziwi. Dlaczego więc mowa o Dodzie? Ponieważ jest mistrzem, przepraszamy... królową krypto-reklamy:
Szkocki napój, który zawiera kofeinę jest popularniejszy w tym kraju bardziej niż ikona pop kultury Coca-Cola. Doda została jej twarzą, co miało gwarantować świetną sprzedaż. było trochę inaczej, a dokładnie... no, napoju nie kupicie:
Klip "2 Bajki":
Klip "Szansa"
Z tym produktem było najwięcej zamieszania. Prezerwatywy pewnej firmy pojawiły się w klipie Dody do piosenki "Katharsis". Ba! Doda jeździła autem obklejonym w reklamę prezerwatyw nazywany przez złośliwych "Kondomowozem". Do dziś artystka twierdzi, że nigdy nie reklamowała takiego produktu:
Klip "Katharsis"
Jakiś czas temu gruchnęła wiadomość, że Doda została twarzą jeansów oraz lodów. Jakie firmy będzie promować Doda? Odpowiedź przyniósł najnowszy teledysk "Rany". Tu widać i metkę jeansów, i kształt nowych lodów. A przy okazji zobaczyliśmy reklamę klubu, serwisów rozrywkowych i stacji telewizyjnych.
Klip "Rany":
Klip "Rany":
Plotek zauważył jeszcze jedną rzecz. W ostatniej scenie, gdzie tłum reporterów oblega Dodę słyszymy pytanie reporterki pewnego serwisu rozrywkowego "Kto jest pani nowym partnerem? Podobno to jakiś BIG STAR?".