Seksowne wegetarianki [Wideo]

Telewizja NBC uznała reklamówkę organizacji PETA za zbyt kontrowersyjną jak dla Amerykanów. Co takiego niesie ze sobą spot, że Victoria Morgan z NBC postanowiła usnąć go z bloku reklamowego?

PETA ruszyła z nową kampanią reklamową, która ma zachęcić ludzi do przejścia na wegetarianizm, argumentując to hasłem "Wegetarianie mają bardziej udane życie seksualne". Ale nie to budzi największe kontrowersje. Reklamówka pokazuje dziewczyny w seksownej bieliźnie, które zabawiają się warzywami m.in. brokułami i dynią.

Spot reklamowy PETA/PETA.ORGSpot reklamowy PETA/PETA.ORG Spot reklamowy PETA/PETA.ORGSpot reklamowy PETA/PETA.ORGSpot reklamowy PETA/PETA.ORG Spot reklamowy PETA/PETA.ORG

Dawka erotyzmu przekracza nasze standardy - twierdzi Victoria Morgan ze stacji NBC

Rozczarowania nie kryją przedstawiciele PETA oraz... kibice futbolu amerykańskiego. Dlaczego? Bowiem spot miał być wyświetlany podczas przerw w Super Bowl - finałowej rozgrywki o mistrzostwo Ameryki w futbolu amerykańskim.

Spot miał być nadawany w przerwach między rozgrywkami. Dziewczyny z reklamówki już są nazywane pieszczotliwie "wegetariankami", a reklama z ich udziałem mogłaby odnieść spektakularny sukces wśród fanów futbolu. Kto wie, może wegetarianki stałyby się obiektem westchnień tak jak WAGs (Wives And Girlfriends)?

Warzywa są bardziej sexy niż myślicie - wideo

A Apple zabrania pokazywania... piersi i pośladków! ZOBACZ TUTAJ!

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.