Małgorzata Kożuchowska i pierwszy w Polsce sponsorowany ślub

Małgosia Kożuchowska dziękuje firmom Orbis i Volvo za pomoc w realizacji ślubu i wesela. Aktorka wprowadza zatem nowy trend do Polski tzw. "Sakramentalny Sponsoring".
Sponsorowany ślub Małgosia Kożuchowska dziękuje firmom Orbis i Volvo Małgosia Kożuchowska dziękuje firmom Orbis i Volvo za pomoc w realizacji ślubu i wesela. Aktorka wprowadza nowy trend do Polski - tzw. Sakramentalny Sponsoring W tygodnika Viva ukazała się "Wyjątkowa historia ich uczucia", czyli sesja zdjęciowa młodej pary Małgorzaty Kożuchowskiej i Bartka Wróblewskiego. Oprócz szesnastu stron fotek, papierowych gołębi i sztucznej scenografii jest jeszcze coś, mianowicie podziękowania dla "przyjaciół". Każdy z was pomyśli sobie "To przecież normalne, dziękować najbliższym za pomoc". Najbliższym tak, ale Volvo czy Orbis to też przyjaciele? Całą sprawę wytropił "Magiel Towarzyski", nazywając to bezpośrednio "Sponsoring". Plotek nie neguje pomysłu Gosi, wręcz przeciwnie, popiera. To świetny pomysł, poprosić o pomoc w realizacji swojego ślubu firmy, które za reklamę ofiarują nam hotel, salę weselną, samochody, jedzenie, szklanki, talerze, kwiaty czy papierowe kaczki i gołębie.  "Sakramentalny sponsoring" może stać się nowym weselnym trendem. Plotek zachęca do tego typu praktyk, dzięki którym kilkadziesiąt tysięcy złotych zostaje w kieszeni.  

 

W 18 numerze tygodnika Viva, ukazała się "Wyjątkowa historia ich uczucia", czyli sesja zdjęciowa młodej paryMałgorzaty Kożuchowskiej i Bartka Wróblewskiego . Oprócz szesnastu stron fotek, papierowych gołębi i sztucznej scenografii jest jeszcze coś, mianowicie podziękowania dla "przyjaciół".

 

Każdy z was pomyśli sobie "To przecież normalne, dziękować najbliższym za pomoc". Najbliższym tak, ale Volvo czy Orbis to też przyjaciele? :

 

 

Całą sprawę wytropił "Magiel Towarzyski" nazywając całą sprawę po imieniu "Sponsoring". Plotek nie neguje pomysłu Gosi, wręcz przeciwnie, popiera. To świetny pomysł, poprosić o pomoc w realizacji swojego ślubu firmy, które za reklamę ofiarują nam hotel, salę weselną, samochody, jedzenie, szklanki,talerze, kwiaty czy papierowe kaczki i gołębie.

 

Sakramentalny sponsoring może stać się nowym weselnym trendem. Plotek zachęca do tego typu praktyk, dzięki którym kilkadziesiąt tysięcy złotych zostaje w kieszeni, czyli jakieś 10 m ? nowego mieszkania.