Małgorzata Kożuchowska i pierwszy w Polsce sponsorowany ślub

Małgosia Kożuchowska dziękuje firmom Orbis i Volvo za pomoc w realizacji ślubu i wesela. Aktorka wprowadza zatem nowy trend do Polski tzw. "Sakramentalny Sponsoring".

W 18 numerze tygodnika Viva, ukazała się "Wyjątkowa historia ich uczucia", czyli sesja zdjęciowa młodej pary Małgorzaty Kożuchowskiej i Bartka Wróblewskiego . Oprócz szesnastu stron fotek, papierowych gołębi i sztucznej scenografii jest jeszcze coś, mianowicie podziękowania dla "przyjaciół".

Każdy z was pomyśli sobie "To przecież normalne, dziękować najbliższym za pomoc". Najbliższym tak, ale Volvo czy Orbis to też przyjaciele? :

Małgorzata Kożuchowska/Viva/ 4.09.08Małgorzata Kożuchowska/Viva/ 4.09.08 Małgorzata Kożuchowska/Viva/ 4.09.08

Całą sprawę wytropił "Magiel Towarzyski" nazywając całą sprawę po imieniu "Sponsoring". Plotek nie neguje pomysłu Gosi, wręcz przeciwnie, popiera. To świetny pomysł, poprosić o pomoc w realizacji swojego ślubu firmy, które za reklamę ofiarują nam hotel, salę weselną, samochody, jedzenie, szklanki,talerze, kwiaty czy papierowe kaczki i gołębie.

Sakramentalny sponsoring może stać się nowym weselnym trendem. Plotek zachęca do tego typu praktyk, dzięki którym kilkadziesiąt tysięcy złotych zostaje w kieszeni, czyli jakieś 10 m ? nowego mieszkania.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.