Komentarze (92)
Samuel Palmer nowa twarz w "Barwach szczęścia"
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Gość

    0

    jestesmy z Toba-pozdrowienia z Wildy z Poznania

  • Gość: Gość

    0

    wreszcie ktos kto nie tylko jest przystojny ale i inteligentny a na plus ze urodzil i wychowal sie w Polsce w Poznaniu.
    Hi Sam

  • Gość: Gość

    0

    wreszcie ktos kto nie tylko jest przystojny ale i inteligentny a na plus ze urodzil i wychowal sie w Polsce w Poznaniu.
    Hi Sam

  • Gość: Gość

    0

    kochamy Cie! Jestes cudowny! caly McDonald's trzyma kciuki! Pamietaj o Nas jak bedziesz slawny!

  • Gość: Gość

    0

    Hi Sam

  • Gość: Gość

    0

    Hi Sam

  • Gość: Gość

    0

    pamietajcie ze do ludzi jest duzo wiecej nic wyglad-wychodzi nato ze to nie glupi facet.

  • Gość: Gość

    0

    Hmmm.. jaki przystojniak..!!! juz go Kocham ;pp

  • Gość: Gość

    0

    Piękny, zacznę oglądać ten serial!!

  • Gość: Gość

    0

    ee tam...to co jak zniknie..i tak skonczyl najlepszy uniwersytet na swiecie i zapewne ma super prace i zarabia kope siana wiec pewnie ma to gdzies XD

  • Gość: Gość

    0

    jeszcze jakieś egzotyczne choróbsko nam sprowadzi kurde następny simon moll

  • Gość: Gość

    0

    on na lodzie to tak jakby wzięli pierwszego lepszego z ulicy jaka z niego gwiazda tak jak nagle się pojawił tak i zniknie może i jest przystojny ale co z tego

  • Gość: Gość

    0

    moj ulubiony serial =) gutek sam jestes pedal.

  • Gość: Gość

    0

    to nie pedal "gutek" tlko TY jestes zazdrosnik xD

  • Gość: Gość

    0

    jakiś pedał!!!

  • Gość: Gość

    0

    bardzo podoba mi się ten serial!!!!!!! =D

  • Gość: Gość

    0

    ...i jezdzi na lyzwach tez??! no jaaa cie...ciekawe jak dlugo pobedzie w serialu...

  • Gość: Gość

    0

    who dat??

  • Gość: Gość

    0

    olaboga! superprzystojniak z niego ;)...ale go jeszcze nie widzialam..kiedy bedzie?

  • Gość: Gość

    0

    Super gość z wyglądu

  • Gość: Gość

    0

    daj MI ten bukiet Plamer!! :D hihhiiii

  • Gość: Gość

    0

    daj MI ten bukiet Plamer!! :D hihhiiii

  • Gość: Gość

    0

    daj MI ten bukiet Plamer!! :D hihhiiii

  • Gość: Gość

    0

    Przystojny co nie?:)

  • Gość: Gość

    0

    daj MI ten bukiet Plamer!! :D hihhiiii

  • Gość: Gość

    0

    jakby tak popatrzec to ładny jest =P=P tylko ciekawie kiedy będzie pierwszy odcinek z nim ?? =P=P

  • Gość: Gość

    0

    nie slyszalam o nim nigdy.

  • Gość: Gość

    0

    nie slyszalam o nim nigdy.

  • Gość: Gość

    0

    omg..hott

  • Gość: Gość

    0

    cos mi sie wydaje ze niedlugo zaczne ogladac ten serial....

  • Gość: Gość

    0

    aa to ten...podobno skonczyl Harvard ^^..przebojowy ten gosciu.

  • Gość: Gość

    0

    i tak tego nie ogladam, na wpolnej rullleeezzzz!!!!!<lans>

  • Gość: Gość

    0

    pamiętam go z szansy na sukces:) bardzo fajnie spiewał:)

  • Gość: Gość

    0

    w P O L S A C I E???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    kolejny simon mol ..... podbije serca polek.

  • Gość: Gość

    0

    zycze szczescia powodzenie gwarantowane

  • Gość: Gość

    0

    A czy on czasem nie występował w Szansie na Sukces?

  • Gość: Gość

    0

    to sie okaze bo go nieznamy z ekranu na zdjeciu nic specjalnego oczy bez wyrazu i te wielkie usta jak u .... narazie nie ujal pozdrawiam

  • Gość: Gość

    0

    Fajniusi

  • Gość: Gość

    0

    Przystojniak !!!!!

  • Gość: Gość

    0

    tez go pamietam z Sznasy...wyglada na cool goscia.

  • Gość: Gość

    0

    A kiedy go bedziemy mogli widziec please?

  • Gość: Gość

    0

    pamiętam go z Szansy na sukces,od razu mi się spodobał,ale Barw szcześcia nie oglądam,a co do jego udziału w show na lodzie,to pytanie jaka z niego gwiazda?teraz nią jeszcze nie jest...

  • Gość: Gość

    0

    WOW...inteligenty,przystony..FAJNY :)

  • Gość: Gość

    0

    lubie BARWY SZCZĘŚCIA!! Gostek jest też ok ciekawe czy serialowa Kasia Górka będzie z nim?

  • Gość: Gość

    0

    hehee taki sobie:)

  • Gość: Gość

    0

    ale żeście przysrali!!! Barwy szczescia to dwójka!

  • Gość: Gość

    0

    nie tylko o barwach i polsacie to sciema...

  • Gość: Gość

    0

    serial Barwy Szczescia nie jest emitowany na polsacie tylko na tvp2

  • Gość: Gość

    0

    kasiu ten twój SAM to całkiem łADNY GOSC

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX