Karol Okrasa i Pascal Brodnicki żegnają się z kampanią Lidla. Na FB wrzucają emocjonalne wpisy. Fani odpowiadają

Kucharze, którzy przez 3 lata trwania kampanii zdążyli podbić serca większości telewidzów (i nie tylko) żegnają się z Lidlem. W reklamach widzieliśmy ich zabawne potyczki. Tymczasem na Facebooku panowie żegnają się ze sobą w bardzo ciepłych słowach.

W najnowszej reklamie sieci marketów, Brodnicki i Okrasa dziękują za wspólnie spędzony czas i zapraszają na "pożegnalny" obiad. Przekaz jest jasny - to już koniec reklam z dwójką sympatycznych kucharzy. Zarówno jeden, jak i drugi zamieścił na Facebooku podziękowania.

Karol Okrasa nie szczędził ciepłych słów Pascalowi Brodnickiemu i reszcie ekipy, która razem z nimi współtworzyła projekt:

Karol OkrasaFacebook.com/Karol Okrasa

Pascal Brodnicki też zamieścił wpis, w którym dziękuje swojemu "rywalowi" i nie tylko. Komentarz opatrzył zdjęciem tumanów kurzu odnoszących się nad drogą. Zapowiedział, że wyrusza w świat, by szukać nowych smaków:

Pascal BrodnickiFacebook.com/Pascal Brodnicki

Fani dziękowali kucharzom i wyrażali swój żal, że to już koniec:

Pascal Brodnicki i Karol OkrasaFacebook.com/Pascal Brodnicki/ Karol Okrasa

Będziecie za nimi tęsknić?

jus




Pobierz nową aplikację Plotek.pl na telefony z Androidem

POLUB NAS

Więcej o:
Komentarze (7)
Karol Okrasa i Pascal Brodnicki żegnają się z kampanią Lidla. Na FB wrzucają emocjonalne wpisy. Fani odpowiadają
Zaloguj się
  • marcelito

    Oceniono 41 razy 33

    Dawali radę, fajne te przepisy były, kilka stestowałem. Bardziej te od Okrasy mi podchodziły:) Zajebista akcja, żeby wszystkie koncerny się tak pożytecznie reklamowały...

  • Gość: Ruda

    Oceniono 11 razy 11

    Zawsze któraś z TV może przenieść ich "przepisowe pojedynki" w świat programów kulinarnych - myślę, że mieli by większą widownię niż "Kuchenne Rewolucje" i "Piekelny Hotel" razem wzięte ;)

  • Gość: K

    Oceniono 12 razy 10

    Super! Jedna z lepszych kampanii reklamowych!

  • baba_jaga

    0

    Już trochę te reklamy były bez pomysłu.

  • Gość: JLSZ

    0

    SZKODA BO MOJ SYNEK BARDZO ICH LUBIAL ZRESZTA JA TEZ. A MOZE JUZ NIE MA LIDL KASY ZEBY IM PLACIC ZA ICH PRODUKTY I DLATEGO. MAM NADZIEJE ZE SZYBKO ZNOW RAZEM SIE POJAWIA CHYBA ZE TV NASZA TVP1 WYMYSLI JAKIS PROGRAM KULINARNY Z UDZIALEM OKRASY I PASKALA, TRZYMAM ZA TO KCIKU BO NAPEWNO ICH BEDE OGLADAC Z SYNKIEM I MEZEM BO ZAPOMNIALAM DODAC ZE ON TEZ ICH LUBI:)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX