Agnieszka Szulim krytykuje spot Fundacji Mama i Tata. "To reklama banku spermy!? Młynarska i Korwin Piotrowska dorzucają swoje

Agnieszka Szulim jest jedną z kilku dziennikarek, które publicznie skrytykowały kampanię społeczną Fundacji Mamy i Taty. Spot wytykający kobietom odwlekanie macierzyństwa przyrównuje do reklamy banku nasienia.

Piękna kobieta w dużym domu opowiada o sukcesach zawodowych, potem płacze i i mówi: "Nie zdążyłam zostać mamą. Żałuję". Kampania społeczna "Nie odkładaj macierzyństwa na potem" fundacji Mamy i Taty wywołała wiele kontrowersji. Jedną z oburzonych jest Agnieszka Szulim.

Moim zdaniem wygląda to raczej na reklamę banku nasienia niż kampanię, która ma zachęcić Polki do rodzenia dzieci - mówi Afterparty.pl Agnieszka Szulim.

O sprawie napisała też na Facebooku. Sądzi, że kampania to zmarnowane pieniądze.

No dobra, przekonali mnie, biegnę się rozmnażać! Co za absurd, fundacja Mamy i Taty ma chyba za dużo kasy. Proponuję oddać na potrzebujące dzieci, a nie wywalać na tak żałosne, oderwane od rzeczywistości kampanie - uważa Szulim.

<< ZOBACZ MEMY Z KAMPANII >>

Kampanię skrytykowały także Paulina Młynarska, Karolina Korwin-Piotrowska oraz Ada Fijał. Wszystkie na swoich profilach udostępniły kpiące z kampanii memy. O ile Fijał ograniczyła się do zabawnego obrazka, Młynarska w jednym z serii postów skierowanych do fundacji wyliczyła swoje osiągnięcia i wytknęła, że dokonała tego jako samotna matka.

Fakt, że czasami myślałam, że strzelę sobie w łeb ze zmęczenia. Znam dziesiątki takich przykładów. Wiec mi, nam, cholera, nie mówcie, ze nie umiemy godzić samorealizacji z macierzyństwem. My się już po prostu nie chcemy godzić na to pieprzone bohaterstwo, wysiłek ponad ludzka miarę i system, w którym, jeśli tylko coś pójdzie nie tak, nie ściga się alimenciarzy i zrzuca na nas cały ciężar macierzyństwa. Nawet zasranych, tanich żłobków nie umie się w tym państwie uruchomić - denerwuje się dziennikarka.

Z kolei Korwin-Piotrowska była bardziej oszczędna w słowach.

Macie debile - napisała Korwin-Piotrowska.

Karolina Korwin-Piotrowska komentuje spot kampanii fundacji Screen z Facebook.com/Karolina-Korwin-Piotrowska

Poniżej kontrowersyjny spot. Podzielacie opinię Szulim, Młynarskiej i Korwin Piotrowskiej? Zagłosujcie w naszej sondzie.

socha

Pobierz nową aplikację Plotek.pl Buzz na telefony z Androidem

POLUB NAS

Czy przekonuje was ten spot ?