Wróblewska krytykuje zdjęcia promujące kancelarię Jabłczyńskiej. "Strój z serialu o pensjonarce. Tak reklamuje się kawiarnię"

Zdjęcia promujące kancelarię radcowską Joanny Jabłczyńskiej nie wszystkim się podobają. Dorota Wróblewska uważa, że problem jest zarówno z doborem stroju, jak i otoczenia.

Poza produkcją widowisk i programów telewizyjnych Wróblewska ma w CV wpisane doświadczenie jako "wykładowca kodu ubioru i autoprezentacji". Na jej szkoleniach Joanny Jabłczyńskiej nie było. Inaczej nie dowiadywałaby się z Facebooka, że promując swoją kancelarię "wystylizowana jest na pensjonarkę", a jej partner w firmie chodzi bez skarpetek.

KAMPANIA NA NIE, CZYLI KANCELARIA PRAWNA JAK W SERIALU
Znowu będzie, że krytykuję, ale warto wyciągać wnioski na podstawie przykładów. Tym razem jest to negatywny przykład kampanii promocyjnej kancelarii prawnej.
Pan prawnik bez skarpetek w luzackim stylu, a pani radca prawny wystylizowana na pensjonarkę.
Kampania wygląda na reklamę laptopa lub kawiarni. Może o czymś nie wiem.
Na 100% znam się natomiast na zasadach stylu ubioru obowiązującego się w profesjonalnych kancelariach
- pisze Wróblewska na Facebooku.

Joanna Jabłczyńska i Piotr Podgórski Facebook.com/CleverOneKancelariaPrawna

Wróblewska na tym sprawy nie kończy. Zaprasza Jabłczyńską na swoje wykłady. Wcześniej oferuje, za darmo, radę. Także dla pracującego z aktorką Piotra Podgórskiego.

Odnoszę wrażenie, że pani Jabłczyńska chce przełamać stereotypy, ale zanim to zrobi powinna najpierw udowodnić, że na tym polu jest naprawdę zawodowa - zauważa producentka.

Piotr Podgórski i Joanna Jabłczyńska Facebook.com/CleverOneKancelariaPrawna

Z kolei, według Wróblewskiej, radca Podgórski powinien brać przykład ze starszego kolegi w zawodzie, Piotra Schramma. Jest on obecnie partnerem w kancelarii adwokackiej, a do marca był także partnerem Edyty Górniak. Często widywany w telewizji, Schramm jest dla Wróblewskiej wzorem właściwego (dla tej profesji) stylu.

Można wziąć przykład z Piotra Szramma, który wygląda modnie i profesjonalnie wzbudzając zaufanie swoich klientów - zapewnia ekspertka.

Na prośbę jednej z internautek nawet pokazuje na przykładzie "właściwy" strój adwokata.

Piotr Schramm, Dorota Wróblewska Facebook.com/blogDW

socha