Britney najgorszą matką na świecie!

Wozi dzieci bez fotelików, upuszcza je, karmi fast foodem i poi colą. Kto taki? Kobieta publicznie uznana za najgorszą matkę-gwiazdę świata!

 

Wynik przeprowadzonego przez onepoll.com sondażu kompletnie nas nie zdziwił. W zasadzie, to wcześniej czy później spodziewaliśmy się, że ktoś przypnie taką łatkę nieszczęsnej Britney Spears.

Co mówi na ten temat autor rankingu, w którym swoje głosy oddało 2000 osób?

 

Ostatni okres w życiu Britney to naprawdę ciżęki czas i to (sondaż - red.) wcale tego nie poprawi. Ona potrzebuje kogoś, kto pomoże jej wrócić na właściwą drogę, tak by mogła skoncentrować się na dzieciach.

 

Zastanawialiśmy się nad innymi przykładami na wyrodne mamusie. Przyszła nam do głowy Mel B. , która zostawiła ostatnio dwie swoje córki na cztery dni pod opieką sprzątaczki, a sama pojechała balować do Las Vegas. A z polskich? Mandaryna, jak pokazywała majtki na koncertach, to pewnie też nie myślała o moralach swoich pociech.

 

Czekamy na Wasze propozycje! Dzięki Waszym głosom zrobimy własny ranking!

 

Więcej o:
Komentarze (49)
Britney najgorszą matką na świecie!
Zaloguj się
  • Gość: Gość

    0

    I CO JESZCZE WYMYSLĄ ZE ICH BIJE I WOGULE CO ZA CWOKI PEWNIE NIEMA DROGIEJ MAMTKI CO BY POSWIĘCAŁA TYLE CZSU DZIECIOM CO BRITNEY

  • Gość: Gość

    0

    Skoro uważacie że Britney to taka zła matka to czego nikt nic z tym nie zrobi?! Bo dla mnie to jest troche dziwne że piszecie o tym że Britney to taka zła matka i robicie sensacje bo ja też mogę sobie napisać takie coś! i co nic mi to nie da to z czego robicie taką aferę!? Jak byście byli normalni to ktoś by z tym co zrobił! A nie jeszcze ją upokarzacie nie wystarcza wam to że jest nie szczęśliwa ?
    Ona już sama nie wie co ma ze sobą zrobić!

  • Gość: Gość

    0

    kto daje nam prawo do oceninia ktora matka jest najgorsza?te wszystkie przylkadne maki i inni porzadni ludzie niech moze spojrza na siebie a pozniej oceniaja innych

  • Gość: Gość

    0

    Wszyscy tej biednej dziewczynie zagladaja 24 godziny na dobe w "garnek' a ona do opieki nad dziecmi ma caly sztab odpowiednich ludzi ,na wiekszosci zdjec jednak widac ja z dziecmi ,nie potrafi inaczej bo nikt jej nie nauczyl .W wielu rodzinach dzieja sie wieksze krzywdy dzieciom i nikt o nie nie walczy ,tu jest walka o pieniadz

  • Gość: Gość

    0

    "26.09.07, 20:20
    Dajsie se na luz! dajcie jej juz wkoncu spokój przeciez ona na pewno tez ma dosc takich newsów o sobie z czego nie wiadomo co jest prawda! Zamiast podniesc ja na duchu to kazdy ja tylko dołuje pomoglibyscie jej ona napewno tez sie stara zeby jej dzieciom było dobrze! A Kazdy ja tylko dołuje dajcie jej spokój! "
    hmm wiesz co sama na to zasługuje.... robi zamieszanie i dziwić się że nagłówki są jakie są i komentarze. popstostu sława jej odbiła i chce sie przysłonić dziećmi przed wszystkim. KTO NORMALNY TAK ROBI LUDZIE NO...

  • Gość: Gość

    0

    moze by sie tak wkoncu wzięła za siebie robi z siebie posmiewisko i tyle niedługo skonczy pewnie w jakiejs melinie

  • Gość: Gość

    0

    dajcie jej juz wkoncu spokój przeciez ona na pewno tez ma dosc takich newsów o sobie z czego nie wiadomo co jest prawda! Zamiast podniesc ja na duchu to kazdy ja tylko dołuje pomoglibyscie jej ona napewno tez sie stara zeby jej dzieciom było dobrze! A Kazdy ja tylko dołuje dajcie jej spokój!

  • Gość: Gość

    0

    Mi poprostu słabo jak widze takich ludzi...

  • Gość: Gość

    0

    To śmieszne,
    niektórzy ludzie wielu rzeczy nigdy nie zrozumieją , i nie wiedzą co tracą.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX