Komentarze (82)
Kasprzyk i Bobek na szczytach rozkoszy
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • sylvana

    Oceniono 14 razy 12

    Ta scenka jest super udowodnili że są wspaniałymi aktorami. Super

  • Gość: Gość

    Oceniono 15 razy 13

    Sa aktorzy którzy świetnie grają i świetnie wyglądają było SUPER oboje są znakomitymi AKTORAMI

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy 5

    Haha!!!...xD
    BOSKIE...;D

  • Gość: Gość

    Oceniono 13 razy 9

    Filip jest przeboski takie ciasteczko :D

  • Gość: Gość

    Oceniono 10 razy 8

    on jest śliczny mniaaaam

  • Gość: Gość

    Oceniono 18 razy -6

    ale nie mowiła czy ma dzis majtki(**)

  • Gość: Gość

    Oceniono 12 razy 6

    Ojej pan od prince polo :D śmieszny jest

  • dzierlatka55

    Oceniono 11 razy 9

    uśmiałam sie..było rewelacyjnie...Ewa i Filip...jacyż ONI byli sexy...ich tembr głosu...mistrzostwo świata...proszę o BIS !!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 6 razy 6

    super.....a pani ewa wciaz piekna i mloda gratulacje!!!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 30 razy -24

    nie gustuje w babciach!!!!!!!!!!!!

  • loola

    Oceniono 7 razy 7

    Widziałam to w tv ;)) To było świetne xDD

  • Gość: Gość

    Oceniono 9 razy 9

    oboje byli rewelka!!!!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 20 razy 20

    TO był chyba najlepszy odcinek majewskiego xD albo ten odcinek z brzydula xD

  • Gość: Gość

    Oceniono 17 razy 17

    myslalam ze z krzesła spadne jak to ogladalam :)))))))))))zajebiscie im to wyszlo!!w koncu cos ciekawego u majewskiego

  • Gość: Gość

    Oceniono 15 razy 13

    Filip jest boooski:***a ta scena...genialne;p

  • kalka

    Oceniono 12 razy 8

    też to widziałam:) pomysł był przedni:)) śietnie to zagrali:)

  • Gość: Gość

    Oceniono 13 razy 7

    scenka świetnie zagrana co do umiejętności nie mam żadnych uwag, ale wygląd pani Kasprzyk to lekka przesada z każdym rokiem coraz młodsza ale i tak wszystkiego się nie ukryje pani Ewo

  • oolinka

    Oceniono 11 razy 7

    no,no;) Z niego to jest niezłe ciacho...XD

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy 7

    świetne

  • Gość: Gość

    Oceniono 11 razy 9

    ON jest boooooski......

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy 8

    popieram, rewelacyjne!!! brawo

  • Gość: Gość

    Oceniono 10 razy 6

    KOcham szymona ma super pomysły a to jest mistrzostwo :)

  • pimpusia

    Oceniono 3 razy 1

    heh widzialam :) on jest bosssski :*mua

  • Gość: Gość

    Oceniono 6 razy 6

    "Upewnij się, że wąż nie ma zgrubień ani przetarć i trzymaj go w pozycji wyprostowanej" HAHAHA boskie...;D

  • Gość: Gość

    Oceniono 17 razy 15

    To było rewelacyjne!!! Ewidentnie widać, że obydwoje są wspaniałymi aktorami;-) A Filip Bobek jest po prostu CUDOWNY i bardzo, bardzo przystojny;-*

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy 5

    też to widziałam, boskie . buahahah.

  • Gość: Gość

    Oceniono 23 razy -15

    co to jest seks?

  • Gość: Gość

    Oceniono 13 razy 9

    Ten filmik mnie rozbraja xDDD

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy 8

    świetni są..

  • Gość: Gość

    Oceniono 12 razy 12

    Filip jest fantastyczny.

  • Gość: Gość

    Oceniono 15 razy 15

    Po prostu rewelacja.Oboje byli świetni. Pozdrawiam serdecznie Panią Ewę i Pana Filipa.

  • Gość: Gość

    Oceniono 12 razy 2

    pani Ewa wygląda cudownie !

  • Gość: Gość

    Oceniono 16 razy 12

    widziałam to !!! a haha uchachałam się jak norka

  • natuska586

    Oceniono 11 razy 9

    Filip jest cudowny:**

  • Gość: Gość

    Oceniono 14 razy 10

    On jest boski xDD

  • Gość: Gość

    Oceniono 16 razy 12

    On jest boski xDD

  • Gość: Gość

    Oceniono 38 razy -30

    nienawidze filipa bobka !!! lololololololol qrwa!

  • Gość: Gość

    Oceniono 12 razy 10

    Kurde ale jaja jak ja ja lubie xD

  • Gość: Gość

    Oceniono 12 razy 12

    to było kapitalne!

  • Gość: Gość

    Oceniono 10 razy 10

    Filip jest cudny..:*

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy 6

    on jest boski...MmM

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy 4

    Dobre to było .xdd

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy 8

    hahaha to było boskie:D Filip to naprawdę świetny aktor ;D

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy 5

    Plotku, dizekuje za zamieszczenie tego filmu!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy 3

    zaje***te!! na normalnie, bez kitu, szkoda że nie oglądałam wczoraj całości ;) o lol :))

  • Gość: Gość

    Oceniono 6 razy 4

    podnieciła mnie hmmm ;-)))

  • Gość: Gość

    Oceniono 6 razy 2

    Dzieki za video, bo niestety przegapiłem emisje w TV.
    Filip jest niezwykle świetny, urode to on ma!
    i do tego bardzo sympatyczny, twórcy TVN-u powinni być dumni z takiego aktora. W końcu Szymon go zaprosił. Mam nadzieje, że niedługo zaprosi go również K. Wojewódzki.

  • Gość: Gość

    Oceniono 6 razy 2

    ale ona jest zaje... sexi MILF;-)))

  • Gość: Gość

    Oceniono 9 razy 7

    świetne... brak słów... dla mnie rewelacja :)

  • Gość: Gość

    Oceniono 10 razy 6

    Szymon Majewski Show . ! Oglądałam .. :D Zajebiste .. :P

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX