Dramat! Jola Rutowicz w "Gwiazdy tańczą na lodzie"?

Dostała propozycję. Plotek boi się o jej zdrowie!

 

Jak ustalił nieoficjalnie Plotek, Jola Rutowicz dostała propozycję udziału w lodowym show "Gwiazdy tańczą na lodzie". Jeżeli Jola zaproszenie przyjmie, to będzie to prawdziwy dramat na lodzie. Plotek nie wyobraża sobie tej kobiety z fantazją, która uwielbia tipsy i lateksowe kozaczki, jak męczy się na niewygodnych łyżwach!!! To może się fatalnie skończyć! Jolu, tam ludzie łamią sobie żebra! Ty jesteś stworzona do wyższych celów. Plotek proponuje nowe show "Gwiazdy tańczą na koniach"!

 

Zobacz także:

Jola Rutowicz pogodziła się z Frytką? Galeria!

Jola Rutowicz ma nowego faceta? Zdjęcia

Jola Rutowicz zmienia oblicze! Z konia na salony!

 

 

 

Więcej o:
Komentarze (102)
Dramat! Jola Rutowicz w "Gwiazdy tańczą na lodzie"?
Zaloguj się
  • Gość: Gość

    Oceniono 10 razy 10

    eee tam dramat... bedzie smiechowo;)

  • Gość: Gość

    Oceniono 11 razy 9

    Dodzia i Jolcia :) dwie koleżanki ...

  • Gość: Gość

    Oceniono 11 razy 9

    Było by spoko. Zadymka Doda- Jola

  • Gość: Gość

    Oceniono 11 razy 9

    Ale by była Afera Doda i Jola w jednym programie ... zapewne wzrosła by oglądalność tego schow ... :)

  • Gość: Gość

    Oceniono 8 razy 8

    oy Grozne;DDoda i Jola?hmmm Jola wyszła ładnie na tej fotce:D

  • Gość: Gość

    Oceniono 10 razy 8

    Jola i Doda Ciekawe

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy 7

    [cyt=Gość]a moze gwiazdy tancza z koniami???[/cyt]

    piszę się z końmi;)

  • Gość: Gość

    Oceniono 7 razy 7

    doda jak nie jesteś transwestytom to udowodnij to!!! Zrób dziecko

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy 5

    ladnie tu wyszla :)))) bez mocnego makijazu nie jest wcale brzydka!;D a niech idzie;p bedzie smiesznie...z Dodzia..o lol;D

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX