Komentarze (766)
Renata Dancewicz pomoże gejom!
Zaloguj się
  • Gość: Gość

    0

    Moim zdaniem to chore. Chore jest pokazywanie takich ludzi w telewizji. Osobiście nie podoba mi sie ten pomysł podobnie jak milionom Polakom.

  • Gość: Gość

    0

    jezeli ten reality show dojdzie do skutku to sama sie zglosze i powiem rodzicom w tv ze nie jestem heterosexualna... kiedys musza sie dowiedziec ...

  • Gość: Gość

    0

    mam nadzieje ze ten program pomoze naszemu społeczeństwu!!!! Zawsze bede stawał w obronie tych ludzi!!! oni sa tacy jak my!! ale czy my to rozumiemy? chyba nie;(

  • Gość: Gość

    0

    ...hmmm meteroseksualizm....bliskie mi....

  • Gość: Gość

    0

    bleee geejee ...RASA niższa!!

  • Gość: Gość

    0

    dno dno dno!!!!!!!!!!! dziwie sie ludzia ktorzy pisza takie zeczy w tych komentarzach!!!! sam jestem gejem i sie tego nie wstydze!!!! co wy macie do gejow???? czy oni wam cos zlego zrobili???? ma sile was zaciagali do luzka???? osoby ktore pisza precz z pedalami maja cos z glowa!!!! faceci do lezbijek nic nie maja mozna powiedziec ze nawet im sie to podoba!!!! ale gejow najlepiej by posadzili na krzeslo elektryczne dajcie na spokoj w ,,normalni". a co do programu mysle ze to bedzie jedna wielka klapa

  • Gość: Gość

    0

    bleee geejee ...RASA niższa!!

  • Gość: Gość

    0

    jedyna odwazna:)bedzie ciekawie;)

  • Gość: Gość

    0

    Czy pomoże gejom? Raczej wątpię... to będzie niedźwiedzia przysługa raczej. Ale to już problem tej pani i MTV :). W każdym razie programy tego typu uważam za glupie a występujących w nich ludzi za wyjątkowo sprzedajnych. I nie ważne kto tam wyjdzie o sobie opowiadać... wszyscy i tak będasiebie warci ;p.

  • Gość: Gość

    0

    a co ludziom przeszkadza ? nie wydaje mi się, żeby tego typu program zyskał wysoką oglądalność .

  • Gość: Gość

    0

    pieprzone pedały

  • Gość: Gość

    0

    pieprzone pedały

  • Gość: Gość

    0

    a lesbijki też będą??

  • Gość: Gość

    0

    Co tu dodac. Stara i zmeczona zyciem kobieta. Taka osobowosc podbije i zdobedzie kazda dewijacja.

  • Gość: Gość

    0

    gratuluje pomysłu jestem tolerancyjna i uważam że każdy ma prawo do szczęścia... więc dla mnie to genialny pomysł

  • Gość: Gość

    0

    Jeśli,chodzi o p.Dancewicz,uważam za odpowiednią osobę do tego programu,napewno poprowadzi z wdzięciem i odpowiednim dla niej humorem.Co do samego programu jest całkowicie zbędny.O sprawach osobistych,takich jak orientacje sesualne,należy załatwiać we własnym gronie,a nie obnosić sie na zewnątrz.Będzie to progrma dla zboków.

  • Gość: Gość

    0

    ZAKAZ PEDAŁOWANIA !!!!!!!!!

  • Gość: Gość

    0

    nie mają co robić to głupnom

  • Gość: Gość

    0

    O matko :o rzeczywiście kontrowersja. Jaka ta Polska jest głupia i zacofana. Żal dupę ściska.

  • Gość: Gość

    0

    buhaha-a ja poprowadze program w TVP "jak oni strzelaja"-gwiazdy beda ladowac do homusiow

  • Gość: Gość

    0

    mysle ze pomysl programu jest ciekawy bo moze co nie ktorym uswiadomic to jak ciezko jest ludziom odmiennej orientacji ciezko, ze spoleczenstwo nadal utrzymuje stereototyp starych lat, ze jak tak moze byc, przeciez to ne po katolicku, ale krotko to ujmujac po pierwsze kosciol jest dla wszystkich ktorzy pragna pojednania z Bogiem , a po drugie to nie kosciol nam nadaje prawa milosci bo z tym juz sie rodzimy, wiec chore dla mnie jest pojecie ludzi ktorzy twierdza ze to nie po katolicku, to po pierwsze. po drugie jak juz ktos wczesniej wspomnial, to uwazam tak samo, ze taki program nie pomoze ludziom orjentacji homoseksualnej by coraz to wiecej ludzi otwieralo sie na swiat wiec pasuje tu jak ulal powiedzenie" czego oczy nie widza,tego sercu nie zal", bo jesli ,dajmy na to dana rodzina nie wie ze ma w rodzinie lesbijke czy geja to jest tak jak zawsze, nic sie nie zmienia, ale najgorsze jest to jak rodzina sie dowiaduje, boja sie opinii sasiadow, dalszej rodziny ,przyjaciol czyli ujmujac ogolem spoleczenstwa. niestety z ciezkim zalem mozna stwierdzic ze to wlasnie ludzie w pewnych przypadkach decyduja o losie, zyciu innych ludzi, tutaj np. homoseksualistow. boja sie powiedziec, gdyz boja sie opini spolecznej. wiem ze pisze to monotonnie, ale chcialbym jeszcze powrocic do pierwszej czesci tego komentarza- HOMOSEKSUALIZM NIE JEST CHOROBA, chorzy sa ci ludzie ktorzy wlasnie tak mysla, i podrzymuja te swoje stereotypy, no bo baaa , jak to moze byc inaczej,a wiekszosc starszego juz spoleczenstwa powiedzialo by" kiedys tego nie bylo" , ale uwierzcie mi, nie zyje az tak glugo hehe, ale jestem pewny ze odkad pojawily sie pierwsze istoty na ziemi to homoseksualizm napewno zaczal sie w jakis sposob rozwijac, i nie nazwalbym tego epidemia, lecz tak samo jak rozwinely sie gatunki zwierzat, rozne rasy ludzi, wiec jesli ktos jest uprzedzony do homoseksualistow, mozna go nazwac rasitka/rasista, bo to ze ktos kocha nie jest grzechem, a jesli ludzia kojarzy sie homoseksualizm tylko z sexem to niech sie zastanowia nad dobra strona teakeigo zwiasku, dwoje ludzi sie kocha. i slyszalem, lub czytalem gdzies ze zwiaski homoseksualne procentowo wyliczajac utrzymuja dluzsze zwiazki od tych heteroseksualnych. wiec mozna powiedziec ze i homoseksualisci walsnie maja poukladane w glowie.

  • Gość: Gość

    0

    DODAJAC JESZCZE DO WYPOWIEDZI CO NIE KTORYCH OSOB- DLATEGO JUZ WOECEJ NIE MIESZKAM W POSLCE I NIE DLATEGO ZE JESTESTEM GEJEM BO NIM NIE JESTEM, ALE POPROSTU LUDZIE WYRAZAJA SIE ZLE O LUDZIACH KTORZY MAJA INNE UPODOBANIA, WIEC I MYSLE ZE NIE MA W POLSCE FREEDOM'U CZYLI WOOOOOOLNOSCI......A JEDEN ZA DRUGIM POWTARZA ZE WSADZIC W D*** I TAKIE TAM INNE, NO BO JAK BY TO NIE BYLO ZEBY JAK JEDEN POWIE NO TO JAK TO POLAK JA TEZ MUSZE BO BEDE OK W STOSUNKU DO INNYCH . CHOOOOORE LUDZIE CHOOOOORE.....POLSKA TO CHYBA LADUJE NA OSTATNIM MIEJSCU KRAJOW SWOBODNYCH DO RZYCIA I NIE MOWIE TU TYLKO O HOMOSEKSUALIZMIE. NIEDLUGO PRZEZ TO WSYZTKO TO NIE ZNAJDZIE SIE CHETNY ZADEN NA PREZYDENTA BO KTO BY CHCIAL TAKI WYMAGAJACY I WYBREDNY NAROD NA TO CO NOWOCZESNE. WIEC I POLOWE POLSKI WEZMA NIEMCY POLOWE ROSJA I PO BOLU. POZDRO DLA WSZYSTKICH TYCH KTORZY PODARZAJA SLADAMI STEREOTYPOW.

  • Gość: Gość

    0

    Pederaści chcą propagować swoje zboczenie w MTV aby znaleźć nowych, młodych partnerów.

  • Gość: Gość

    0

    Odważnie i ambitnie! Trzymamy kciuki i czekamy na pierwszy odcinek! - chyba tak samo odwazne i ambitne jak dojście Kaczyńskich do władzy

  • Gość: Gość

    0

    $L!CZN@ FOC!@ @ CZEMU M@$Z FOTK!E Z@M!@$T BLOG@
    POZDR@W!@M BUZ!@K! :):):):):):):)

  • Gość: Gość

    0

    wlodzimierz....jak ci nie pasuje to nie musisz ogladac TV bo jak wiesz zyjemy w XI wieku i TV wlasnie podlega pod wiek XX I XI wiec jesli masz jakis bol co do takich tematow to rozwiazanie jest proste, zadzwon do kompani w ktorej masz kablowke i ja odlacz jak najpredzej bo oszalejesz niedlugo biedaku. pozdrowionka

  • Gość: Gość

    0

    Sycyliusz ja nie mam kablówki. Po co mi to g..?
    Ale nie życzę sobie aby moje dzieci spedaliły się oglądając MTV.
    Tak jak nie chcę aby zostały sado-maso np. po innym programie gdzie nastolatki informują rodziców, że akurat lubią dawać lub dostawać pejczem.
    Jasne?

  • Gość: Gość

    0

    dodajac jeszcze raz przyznam szczerze ze w homofobii nie widze niczego zlego, jedyne czego serio mozna sie zgodzic z wszystkimi to zeby osoby homoseksualne raczej nie decydowaly sie na adopcje, bo to jednak krzywdzi dzieci, ale jak powiedzialem samo bycie homoseksulna/ym niejest nuczym zlym.

  • Gość: Gość

    0

    Żenada

  • Gość: Gość

    0

    następny głupkowaty program na mtv... włączam tą stacje tylko wtedy jak nie mogę sie wysrac... :PP Jak ten prgram bedzie emitowany i bedą pokazywani geje w polsce to oni nie będą mieli życia... niech najlepiej odrazu wyjada z kraju :PP

  • Gość: Gość

    0

    nie przepadam geji i lezb ej dlaczego nie możecie normalnie żyć jak inni????? **

  • Gość: Gość

    0

    nie przepadam geji i lezb ej dlaczego nie możecie normalnie żyć jak inni????? **

  • Gość: Gość

    0

    Nie- to będzie najgłupszy progaram jaki istnieje na swiecie. Jestem przeciw :(

  • Gość: Gość

    0

    po co oni chca taki program robic???? co oni chca chorych ludzi pokazywac- bo mi sie wydaje ze to jest chory człowiek bo nie mysli normalnie jak normalna osoba!!!!! pedały o kur... .

  • Gość: Gość

    0

    co za debilka nikt im nie pomoże wyjść z gejostwa ona chyba "ocipiała" ona sama powinna wyjść z lesbijstwa a potem pomagać gejom

  • Gość: Gość

    0

    GUPIE PEDAŁY

  • Gość: Gość

    0

    Bardzo dobry pomysl!

  • Gość: Gość

    0

    pomijajac ze tego rodzaju programy wogole nie powinny sie pojawiac bo sa to sprawy ktore nie powinny byc zalatwiane na wizji, a juz na pewno nie powinna sie zajmowac tym stacja promujaca zwiazki homoseksualne. calosc mozna by zamknac w rownaniu
    mtv (splycajaca wszysto co sie da i wpajajaca malolatom wszystko to co tak naprawde wazne nie jest) + powazna dyskusja spoleczna = krzywdzaca i wypaczajaca rzeczywistosc bzdura

  • Gość: Gość

    0

    z chęcią będę to oglądała:)

  • Gość: Gość

    0

    Myśle że każdy ma prawo do miłości i nie powienniśmy tego krytykować wręcz przeciwnie im pomagać !! :)

  • Gość: Gość

    0

    Dla mnie te programy są żałosne. Każdy z nas ma inną orientacje seksualną i to , że występują wśród naszego społeczeństwa geje czy lesbijki to nie powinno ludzi dziwić.. bo dlaczego oni nie mają mieć normalnego życia? przecież to też ludzie tylko kochający się w sposób inny.. a na czym będzie polegać program Renaty Dancewicz ..? że będzie mogła być z siebie dumna , że jakiś gej przyzna się na oczach całej polski o swojej orientacji... dla mnie to jest żałosne.. niech każdy zajmie się swoim życiem , a nie dziennikarze , reporterzy i inni tego typu ludzie chcą tylko wetknąć nosa w życie prywatne ludzi..

  • Gość: Gość

    0

    ciekawy pomysł....hehe...będzie sie działo... SUPERRRR... ave slipknot xD ;D ;p

  • Gość: Gość

    0

    za-wulon a gdybys ty byl gejem tez bys tak pisal. Homoseksuallizmu nikt sobie nie wybiera to on wybiera nas...i zaden gej nie jest z tego zadowolony a co do programu to telewizja musi na czyms bic kase wiec wybrala gejow bo podniosa ogladalnosc

  • Gość: Gość

    0

    żenada ;( Współczuję tym rodzicom :(

  • Gość: Gość

    0

    piękna i myśląca ...

  • Gość: Gość

    0

    Jestem za , kazdy ma prawo kochac , a ze kocha inaczej nienalezy go mieszkac z blotem:).

  • Gość: Gość

    0

    jezu o pedalach o nie !!

  • Gość: Gość

    0

    no i prawidlowo :)

  • Gość: Gość

    0

    glupoty kto mial ise rpzyznac to sie rpzyznal.. geje 3mamy z wami

  • Gość: Gość

    0

    Taki program to tylko żeby się z pedałow pośmiać;] ja w to nie wchodze ;]

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX