Geje: w BB 4.1 są nasi!

W środowisku polskich gejów wrze - forumowicze są przekonani, że w domu Wielkiego Brata zamknięto bratnią duszę. Co tam jedną - dwie!

 

 

Adrian wystawił się na ostrze brzytwy opinii publicznej wchodząc do programu, a potem dementując pogłoski o swoim gejostwie i - właśnie się nim zaciął.

 

Na jednym z gejowskich portali znaleźliśmy m.in.:

Adrian gejem na 100% wiem bo znam go osobiście

 

Ale - jak się okazuje - nie tylko on "znalazł się w kręgu podejrzeń". Kto jeszcze? Sprawdź na NotSoBigBrother.pl

 

Więcej o:
Komentarze (192)
Geje: w BB 4.1 są nasi!
Zaloguj się
  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 3

    Nie wiem czy jest gejem bo go nie znam.Jednak nie sądzę aby takie komentarze na gey.pl wzięły się z powietrza:King of the meadows 2.09-07 22:53 "a ja dam sobie rękę i nie tylko obciąć, że adrian jest gejem...hetero raczej nie mają profilu na fellov". Saibor-Galaxia 03.09-07 22:57 "nie może tylko na pewno jest!Miał profil na fellov Mercedes23 kurde tylko usunął...". mimoza 08.09-07 23:24 "Tak miał konto na portalu fellov.pl a jego nick to mercedes ale to konto zostało usunięte mam nawet gg tego kolesia, mówił że pracuje jako model...". SEXILATYNOS21 28.09-07 0:01 "Adrian jest 100pr gejem przed wejściem do big brathera miał konto na fellov.pl i nie mówcie że może ktoś się za niego podawał i miał jego fotki, nie on zemną gadał 14 dni tylko na gg i wysyłał mi fotki, które robił z kamery z całego mieszkania, pokazywał mi fotki oraz inne, mówił mi ze jeżeli ja nie będę z nim to on zawsze znajdzie kogoś mega przystojnego bo on ma klasę itp...".To tylko kilka fragmentów dla zobrazowania tematu a prawda leży pewnie pośrodku.

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    Mi się wydaję ze jest .. No niestety moj kolega "gej" ,ma z nim na nk zdjecia . Więc jedno mowi za drugie ..Przykro mi

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    Adrian boi sie po prostu outingu. poniewaz wiekszosc spoleczenstwa jest niestety nietolerancyjna i potepia gejow, dlatego go ten temat tak porusza.

    Gdyby nie byl gejem-----smialby sie z tych zarzutow !!!

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 1

    ludzie jak tak mozna oceniac kogos nie znajac go... poprostu beznadzieja."Adrian wyglada na geja" co to wogole za gadanie... wygladac sobie i moze na shreka itd. az sie czytac takich glupot nie da!

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 0

    Powiem tak ludzie niemorzna tak oceniac on sam wie kim jest a takie glupie gadanie powinno ignorowac

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 0

    on jest gejem, przeciez sam sie przyznal, ze mial sex z facetem

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 0

    ten to napewno gej i to jaki eee dajcie coś o zacu a nie o takim pedale;]

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 0

    ej ja niewiem czy on jest czy niejest pedalem nieraz media klamia i czy by bylo wam milo gdy by powiedzieli ze jestes gejem a tak naprawde niejestes

  • Gość: Gość

    Oceniono 2 razy 0

    on nie jest gejem tylko po prostu ma taki akcent.
    i nie czepiajcie sie jego bo on jest niewinny.
    pozdrawiam fanów high school musical. xD

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX