"X-Factor" pokonał Top Trendy

Programy telewizyjne.

Polsat po raz kolejny może uznać festiwal "Top Trendy" za swój wielki sukces. Wpływy z reklam wyniosły 15 mln zł. Festiwal odnotował najlepszy wynik oglądalności w historii imprezy. Polsat wygrał "wojnę" o widza w weekend, ale przegrał najważniejszą bitwę. Bitwę z "X-Factor".

W niedzielny wieczór Telewizja Polsat o 20.00 pokazała recital Dody, a TVN finał "X-Factor". Większość widzów wybrała rywalizację o 100 tysięcy początkujących wokalistów. Jak podają wirtualnemedia.pl, oglądalność show wyniosła 4,6 mln widzów.

Z kolei recitale Dody i Kayah wybrało 1,98 mln widzów. TVN zarobiła na reklamach aż 58,5 mln złotych. Taki wynik zupełnie nas nie dziwi. Średnia oglądalność "X-Factor" wyniosła 4,5 miliona widzów. To było do przewidzenia, że wierni widzowie nie odpuszczą sobie finału show.

Ally

Zobacz także:

Sablewska w "X-Factor": 2 kreacje w jeden wieczór

Nergal lansuje się na "X-Factor"

Gienek Loska - córeczka przepowiedziała mu wygraną