Kendall Jenner została twarzą polskiej marki. To wielki sukces! Modelka odegrała sceny z popularnych produkcji

Kendall Jenner została ambasadorką polskiej marki. Reserved zadecydowało, że to właśnie ona będzie twarzą kolekcji jesień-zima 19/20.

116 milionów obserwujących na Instagramie i pierwsze miejsce na liście najlepiej zarabiających modelek Forbesa to nie lada sukcesy, jakimi może poszczycić się Kendall Jenner. Potencjał i popularność 23-latki zauważyła marka Reserved, która wybrała ją na ambasadorkę nowej kampanii "Ciao Kendall".

Kendall Jenner w kampanii Reserved

Spot, w którym wzięła udział Kendall Jenner, został wyreżyserowany przez Gordona Von Steinera. Wciela się tam ona w role bohaterek najsłynniejszych włoskich filmów. Udowadnia, że jest nie tylko świetną modelką, lecz także posiada talent aktorski.

W barokowej willi modelka śni na jawnie i wciela się w różne role. Staje się m.in. włoską arystokratką, szaloną retro dziewczyną zatraconą w tańcu, młodą buntowniczką z lat 90.  Oprócz tego ma wiele twarzy - jest czasem zmysłową Sophią Loren z "Małżeństwa we włoskim stylu", innym razem dziewczęcą Natalie Portman z "Leona Zawodowca", by na końcu stać się jedyną w swoim rodzaju femme fatale.

Córka Khloe Kardashian skończyła rok. Miała huczne urodziny:

Bez wątpienia marka dokonała świetnego wyboru, a obroty firmy na pewno będą satysfakcjonujące. A Wy jak myślicie?

Nagranie z Kendall Jenner zobaczycie tutaj:

 

AW

Więcej o:
Komentarze (14)
Kendall Jenner została twarzą polskiej marki. To wielki sukces!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • valla

    Oceniono 19 razy 13

    Lepiej by w jakość ubrań zainwestowali. Bluzki i swetry po paru praniach to ścierki. Spodnie krzywo uszyte....

    A nie nabijać kasę jakiejś niuni

  • Gość: aga

    Oceniono 10 razy 4

    To są bardzo średnie zdjęcia. Modelką mógłby być ktokolwiek.

  • Gość: Paulina

    Oceniono 6 razy 2

    Super! Zrobione ze smakiem! Fajnie, że się rozwijamy w świecie mody i takie modelki moga prezentować nasze kolekcje.!!!

  • Gość: SillyDesign.pl

    Oceniono 5 razy 1

    za bardzo udziwniona... Może o to chodzi...?

  • Gość: Inka

    0

    Nie mogło być lepszego wyboru. Teraz wszędzie usłyszą o polskiej marce.

  • Gość: sara g

    0

    Kampania pierwsza liga, Reserved robi kolejny krok do przodu i pokazuje że może liczyć się w Europie.

  • Gość: Lila

    0

    Super wyszło mi się bardzo podoba.

  • Gość: asda

    0

    żaden sukces, nie bredźcie, pieniądze po prostu, claudia schiffer reklamowała monnari, skutek żaden in plus, tylko upadek marki

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX