Krzysztof Ibisz żartuje z #10yearschallenge. Fani zachwyceni. "Mistrz! Wygrał pan bezkonkurencyjnie"

Krzysztof Ibisz wziął udział w popularnym wyzwaniu #10yearschallenge. Internauci są zachwyceni zdjęciami, które prezenter opublikował z tej okazji.

Krzysztof Ibisz jest jak wino - im starszy, tym lepszy. Żarty o tym, że prezenter z każdym rokiem młodnieje stały się już kultowe. Z dystansem podchodzi do nich sam gwiazdor. 

Udowodnił to biorąc udział w wyzwaniu #10yearschallenge. Dziennikarz opublikował na Instagramie zabawny kolaż z dwoma takimi samymi zdjęciami. Najbardziej bawi jednak opis grafiki. 

Qrczę, czy myślicie, że wygrywam w tej konkurencji? - napisał Ibisz. 

Internauci komentują wpis Krzysztofa Ibisza

Fani byli zachwyceni poczuciem humoru dziennikarza. Pod fotografią pojawiło się wiele pochlebnych komentarzy. 

Za dziesięć lat może pan bez problemu potroić fotkę i będzie super.
Uwielbiam Twój dystans do siebie, niejedna osoba mogłaby się od Ciebie uczyć.
Wygrał pan.
Mistrz, wygrał pan bezkonkurencyjne!
Im starszy, tym młodszy.
Tylko ucho inne, ale jest ok - żartowali internauci.

My również jesteśmy zachwyceni poczuciem humoru Krzysztofa Ibisza i uważamy, że w wyzwaniu #10yearschallenge zdeklasował wszystkie gwiazdy!

AG 

Więcej o:
Komentarze (28)
Krzysztof Ibisz żartuje z #10yearschallenge. Fani zachwyceni. "Mistrz, wygrał pan bezkonkurencyjnie"
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: bb

    Oceniono 36 razy 34

    W sumie to nie rozumiem tego hejtu na jego wygląd ? Zęby owszem mega sztuczne ale czy to, że 50letni facet o siebie dba i nie jednej 30tce może się podobać to źle ? No faktycznie lepszy typowy janusz z piwnym bebzolem, zmieniający majtki raz na 3 dni myślący, że jest super przystojny i jeszcze zabawniejszy

  • Gość: Jo

    Oceniono 20 razy 16

    Świetny gostek, pięknie ubrany, zadbany, przystojny. Jadą po nim tylko Januszem i małolaty

  • Gość: Sara

    Oceniono 13 razy 13

    Fajnie, że dba o siebie. Szkoda tylko, że te zęby wyglądają sztucznie, nie wiem powrotu dziwnie jakby za dużo? Ale to moje zdanie

  • Gość: No bo tak

    Oceniono 8 razy 6

    Ale ja mysle ze to fajnie ze jest u nas jeden taki co przeciera szlaki dla innych . Zeby tylko Cokokwiek ci Janusze od niego sie nauczyli . A co do niego to nie złe . Moze za duzo schudł na tak wysokiego faceta , ?moze niepotrzebna broda? . Zabki te zrobione wczesniej były ładniejsze . Te naprawde wyglądają bardzo bardzo sztucznie . Do tego martwię sie o stan psychiczny chirurgów . Patrząc na gościa co juz wszystko zrobił , wyrywają włosy z głowy ze nie maja juz z kogo forsy zedrzeć . Podjedz troche pączków bez cukru pudru : Krzysiu . Zgol ten zarost . Używaj Dermotan tak jak zawsze i nie przejmuj sie gadaniem . Zazdroszczą tobie ze ci sie chce . Ot taka prawda .

  • Gość: Maze

    Oceniono 6 razy 4

    Czego to ludzie nie zrobią dla fejmu

  • szatan2012

    Oceniono 3 razy 3

    facet nie kopie dołów tylko zarabia m.in. twarzą i robi wszystko dla jej zachowania w jak najlepszej formie, proste jak polsat!

  • dorry

    Oceniono 2 razy 2

    10 lat temu wyglądał fatalnie, więc słusznie zrobił. Przestał się farbować - wielki plus do wyglądu, zarost też ok, ale zęby wg mnie okropne.

  • six_a

    Oceniono 3 razy 1

    jego dentysta wygrywa.

  • Gość: MMA

    0

    Gdybym miał takiego znajomego to dostał by odrazu w ryj

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX