Kendall Jenner jest załamana krytyką jej reklamy Pepsi. Gdy spotkali ją paparazzi... Rozumiemy tę reakcję

Kendall Jenner źle znosi krytykę spotu reklamowego pepsi, w którym wystąpiła. Dlatego nie dziwi jej reakcja, kiedy paparazzi sfotografowali ją na lotnisku.

Kendall Jenner dostało się za udział w reklamie Pepsi. Fani zarzucali jej, że wystąpiła w spocie, który spłyca problem rasizmu. Pepsi zresztą szybko wycofało film i przeprosiło za niego.

Celebrytka, kiedy paparazzi sfotografowali ją na lotnisku w Los Angeles po powrocie z paryskiego Fashion Weeku, nie wyglądała najlepiej. Chowała się za rosłymi ochroniarzami i zasłaniała twarz dłonią.

>>> ZOBACZ ZDJĘCIA

Specjaliści twierdzą, że za pilnującą swojego wizerunku celebrytką ta wpadka jeszcze długo będzie się ciągnęła.

Jest to pierwsza kontrowersyjna kampania, w której wystąpiła. Nawet, jeżeli nie miała nic wspólnego z produkcją i założeniami ideowymi kampanii, to została jej twarzą i będzie ponosić za to odpowiedzialność - czytamy wypowiedź jednego z nich w serwisie "Daily Mail".

Podkreślił jednak, że nie oznacza to końca kariery 21-letniej celebrytki, ponieważ udział w kampanii nie wyrządził jej "nieodwracalnych szkód".

 

Reklamy nie można już obejrzeć na stronie Pepsi. Pokazuje ona, jak Kendall Jenner przerywa sesję zdjęciową i dołącza do protestujących (nie wiadomo jednak o co), a na koniec wręcza policjantowi puszkę pepsi.

"I wszyscy żyli długo i szczęśliwie", chciałoby się powiedzieć, ale rzeczywistość nie jest tak cukierkowa i niemal wszyscy krytykowali spot, w którym ważkie problemy społeczne rozwiązuje puszka pepsi.

Nikt nie wierzył w plotki, że są razem. Wreszcie ich przyłapano! Kendall Jenner i ON?!

JZ

Więcej o:
Komentarze (6)
Kendall Jenner jest załamana krytyką jej reklamy Pepsi. Gdy spotkali ją paparazzi... Rozumiemy tę reakcję
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: pawel

    Oceniono 2 razy 0

    I think everyone missed the point in this commercial, proof that our schools are lacking at this current time in teaching to interpret a commercial or boom at all angles.

    The commercial is showing the crowd as a symbol of all the problems we have as a society and the equal treatment that these people are fighting for.

    The Muslim girl is a symbol of a person who sees the world through the "lens" of what media wants us to see and as she tears it away, she goes out and sees the world for herself.

    The celebration is a symbol of if all people come together positively we can all get along and have a good time. This has been proven since the 90's in the house/techno/electronics dance scenes, same concept.

    Finally, the lady handing the Pepsi to the officer symbolizes that even thought there are people who work for people who we may protest against, there are people who work for these departments, police, soldiers, etc., that are good people, and one act of kindness, the symbolism of a person who hands over a drink to someone she may disagree with, can bridge the gap and make EVERYONE look at each other in a better light.

    Excellent commercial.

  • Gość: wfh

    0

    get a life

  • forfiter_jr

    Oceniono 3 razy 3

    Jeszcze w ciężką depresję wpadnie biedulka:D:D:D

  • pavise

    Oceniono 4 razy 0

    Dobrze, że nie miała wody w butelce, bo by jej wyrwali jak na maratonie w Londynie kilka lat temu. Oczywiście ci co kradli wodę całymi zgrzewanie, że zawodnicy nie mogli pić to nie byli czarni, tylko ofiary kolonializmu białych rasistow.

  • Gość: gość

    0

    cóż, nikt nie lubi porażek

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX