Internautka skrytykowała wygląd Anny Lewandowskiej. "Więcej prawdziwości i będzie git". Długo nie czekała na odpowiedź

12.03.2017 13:31
Anna Lewandowska

Anna Lewandowska (IMAGO SPORTFOTODIENST / EAST NEWS)

Anna Lewandowska była ostatnio z Robertem na meczu koszykówki. Jej zdjęcia z tego wydarzenia zostały skrytykowane przez interanutkę na Instagramie. Co odpowiedziała trenerka?

Anna i Robert Lewandowscy wybrali się w Dzień Kobiet na mecz koszykówki. Para prezentowała się bardzo stylowo, ale - jak wiadomo - zawsze znajdzie się ktoś, kto zamiast pochwalić woli skrytykować. Pod jednym z najnowszych postów Anny Lewandowskiej na Instagramie znalazł się komentarz internautki, która zarzuciła trenerce manipulację. Jej zdaniem na zdjęciach paparazzi przyszła mama nie prezentowała się tak dobrze jak na Instagramie, a wizerunek, który kreuje w sieci jest zbyt idealny.

Hm, ciekawe czemu na meczu koszykówki tak średnio wyglądałaś. Na zdjęciach z Instagrama wyglądasz doskonale. Zastanawiające. A, już wiem! Bo tamtych nie możesz wybrać i nie masz profesjonalnego make-upu, ukazują Cię prawdziwą. Więcej prawdziwości i będzie git. Młode dziewczyny wierzą, że to naprawdę Ty - czytamy.

Fanki "Lewej" błyskawicznie wzięły ją w obronę.

Widzę, że hejt jest ostatnio na topie?! Pozdrawiam i dobrej energii życzę.
O raannyy... Dobrze, że Ania jest na tyle inteligentną osobą, że te płytkie komentarze jej "latają".

I wygląda na to, że trenerka faktycznie niespecjalnie przejęła się krytyką, bo odpowiedziała krótko i z uśmiechem:

Mi [zdjęcia - przyp. red] się podobają;-).

Cała dyskusja toczyła się pod tym zdjęciem:

Wygląda na to, że osoba, która skrytykowała trenerkę wycofała się ze swoich słów, bo jej komentarz już zniknął z sieci.

Natalia Jakuła o początkach przyjaźni z Lewandowską. "Powiedziała, że chciałaby mieć dziecko" [TYLKO U NAS]

WJ

W tym quizie większe szanse mają ci, którzy mają dzieci. Na pewno?
1/17Pytanie na rozgrzewkę. Foteliki samochodowe dla najmłodszych (0-13 kg) są montowane:

Zobacz najnowsze wideo

Zobacz także
Komentarze (187)
Internautka skrytykowała wygląd Anny Lewandowskiej. "Więcej prawdziwości i będzie git". Długo nie czekała na odpowiedź
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gosc

    Oceniono 234 razy 104

    Pani Aniu,nie zaczyna sie zdania od "mi". Juz pisałam,ze ma pani niesamowite braki w wykształceniu! Dowodzi temu wywiad wywiad z Magda Mołek! A na tym zdjęciu robi pani za bociana??? :)

  • annan11

    Oceniono 144 razy 86

    mnie, mnie.... jeśli już predysponujemy do bycia osobą publiczną to może zainwestujmy i w sferę intelektu, zacząć snobować się na obycie, klasę, wiedzę bo torebki markowe też trzeba umieć nosić nie tylko posiadać

  • Gość: gosc

    Oceniono 150 razy 78

    Po raz kolejny Lewandowska pokazala, ze jest osoba z kompleksami, klotliwa i niepewna siebie. Te jej ciagle obrazania sie za to, ze ktos moze w inny niz ona uwaza ocenic jej wyglad i to co robi. Jesli jej nie odpowiada, ze ludzie moga miec inne niz ona zdanie niech nie wywiesza wszedzie swoich zdjec i informacji o sobie. Bedzie miala spokoj. przyjmij pani Lewandowska do wiadomosci, ze ludzie moga miec rozne zdanie, maja do tego prawo! Hejtu w ocenie internautki nie bylo, to Ty jestes klotliwa.

  • Gość: eR

    Oceniono 68 razy 58

    Ludzie już chyba przestali rozumieć różnicę między hejtem a krytyką, która ma spore podstawy w wypowiedzi tej babki. Inna sprawa, że można zwyczajnie omijać jej profil i robić w swoim zyciu 'prawdziwe' rzeczy z dala od Pani Lewandowskiej. Co kto lubi.

  • Gość: Kasia

    Oceniono 104 razy 58

    Na każdym zdjęciu robi z siebie idiotkę! Zdjecie mogłoby być ładne gdyby stała normalnie a nie robić z siebie bociana!

  • Gość: Golka

    Oceniono 68 razy 48

    Lewandowska usunęła mój komentarz ha ha ja się nie wycofalam z niczego :)) ciężko przyjąć odmienne zdanie tej pani. Odpisuje i usuwa komentarze i blokuje i wychodzi jakby ktoś sam niby usunął - co za porażka

  • Gość: wyplozz

    Oceniono 60 razy 42

    co wy z ta lewndowska/???sa ladniejsze,madrzejsze i skromniejsze

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX