Ciachorowski i Mikołajczak opublikowali kompromitujące wideo. Teraz tłumaczą: To część kampanii społecznej. Wyjaśniamy, o co chodzi

"Z wczorajszej imprezy zdecydowanie nie wyszedłem z twarzą" - mówi Tomek Ciachorowski i tłumaczy, że cała sytuacja była wyreżyserowana. Wraz z Michałem Mikołajczakiem wziął udział w nowej odsłonie kampanii społecznej "Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie".

Ostatnia relacja na InstaStory Tomasza Ciachorowskiego mogła być lekkim szokiem dla jego fanów. Aktor wziął udział w imprezie urodzinowej swojej znajomej, na której mocno przesadził z alkoholem i szybko znalazł się w centrum uwagi. Choć z jego nagrań może wynikać, że bawił się świetnie, z InstaStory jego kolegi, Michała Mikołajczaka, wyłonił się prawdziwy obraz sytuacji: po spożyciu nadmiernej ilości alkoholu aktor zaczął się kompromitować. Na szczęście już dziś okazuje się, że nagrania na InstaStory obu aktorów zostały wyreżyserowane na potrzeby nowej kampanii społecznej.

Z wczorajszej imprezy zdecydowanie nie wyszedłem z twarzą, ale chcę Wam coś wytłumaczyć: była to część kampanii "Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie" - tłumaczy Tomasz Ciachorowski.

Michał Mikołajczyk, Tomek CiachorowskiMichał Mikołajczyk, Tomek Ciachorowski mat. prasowe partnera

Cała impreza, na której byliśmy z Tomkiem, była wyreżyserowana, ale musimy pamiętać, że w prawdziwym życiu takie sytuacje też się zdarzają - dodaje Michał Mikołajczak. Alkohol jest dla ludzi - dorosłych. Nie ma nic złego w drinku z przyjaciółmi, ale w każdym winie, piwie, wódce znajduje się ta sama substancja: alkohol etylowy, który działa na nas tak samo. Mimo że Tomek udawał pijanego, to w realu osoba, która przesadziła z alkoholem, nie jest najlepiej postrzegana przez resztę otoczenia.

#zTwarzą

"Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie" to organizowana cyklicznie, od 2016 r., przez ZP PPS (Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy) kampania społeczna, której celem jest edukowanie na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym roku organizatorzy postawili na delikatnie inny wydźwięk akcji, promując ją hashtagiem #zTwarzą. Celem kampanii jest uświadomienie, jak może być odbierane zachowanie osoby, która przesadziła z ilością wypitego alkoholu. W tym celu zaproszono do współpracy właśnie Michała Mikołajczaka i Tomasza Ciachorowskiego. Na swoich kanałach na Instagramie opublikowali oni filmy w formie InstaStories z imprezy, na której jeden z nich przesadza z alkoholem, a drugi relacjonuje wszystko z perspektywy osoby trzeźwej. Ma to pokazać ludziom, którym zdarza się spożyć za dużo alkoholu, że z boku ich zachowanie nie jest takie, jakie im się wydaje i mogą oni być odbierani przez otoczenie zupełnie inaczej, niż myślą - mogą mówić za głośno, naprzykrzać się, być nachalni lub po prostu nieśmieszni.

Kampania "Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie" porusza temat świadomego i odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Poprzez cykliczne realizowane od 2016 roku działania w social media i tradycyjnych, kampanię billboardową, emisję spotu na uczelniach, współpracę z YouTuberami, hasło kampanii dotarło już do ponad 13 milionów osób! Głównym celem jest uświadamianie ludzi, że bez względu na rodzaj alkoholu, który spożywają, jest w nim obecna ta sama substancja, czyli C2H5OH. Dlatego też każdy alkohol, niezależnie od rodzaju i podanych procentów zawartości alkoholu, należy pić odpowiedzialnie.

Inicjatorem kampanii jest Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS), czyli organizacja zrzeszająca producentów napojów alkoholowych. Od 2008 roku przeprowadziła ona ponad 20 różnych kampanii i działań w obszarze odpowiedzialności społecznej branży, szkoląc między innymi ponad 6000 sprzedawców alkoholu. Do zadań związku należy podejmowanie działań ukierunkowanych na rozwój branży spirytusowej w Polsce i za granicą poprzez współpracę z przedstawicielami władzy publicznej oraz organizacjami społecznymi. ZP PPS zajmuje się przede wszystkim kwestiami związanymi z tworzeniem odpowiednich warunków prawnych i ekonomicznych dla rozwoju branży, umacnianiem wielowiekowej tradycji wyrobów spirytusowych, promowaniem nowych technologii oraz realizacją działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu w branży spirytusowej. Od 2008 r. ZP PPS prowadzi kampanie edukacyjne zapobiegające nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, tj. "Piłeś? Nie jedź!", "Lepszy start dla Twojego dziecka" czy "Tu się sprawdza dorosłość".

materiały promocyjne partnera

Komentarze (8)
Ciachorowski i Mikołajczak opublikowali kompromitujące wideo. Teraz tłumaczą: To część kampanii społecznej. Wyjaśniamy, o co chodzi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: kryptogeje?

    Oceniono 15 razy 7

    Mają się ku sobie?

  • majacywszystkogdzies

    Oceniono 4 razy 2

    Aktorzy? Koniec świata.

  • Gość: M

    Oceniono 8 razy 2

    Ta udawał A na twarzy wyglądał jak by całował 4 dni ten drugi trochę lepiej

  • Gość: gosc

    Oceniono 1 raz 1

    jestescie durne chłopki roztropki nadużywające alkoholu i pakując filmy na forum dajecie swiadectwo swej głupoty i kretynizmu -i nie sadzcie głodnych kawałków że to jakiś przekaż i kampania ---oczywiscie że przekaż zabawy durniów.

  • jelonek666

    Oceniono 1 raz 1

    A co gdy wszyscy w towarzystwie są tak samo pijani?

  • andrzej.duxa

    Oceniono 5 razy 1

    to jacys geje-celebryci?

  • Gość: Tomeg

    Oceniono 1 raz -1

    Z checiom bym mu obciognoł.

  • Gość: gdjhgdjhdg

    Oceniono 7 razy -1

    ciekawe czy sie bzykali

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX