Nowy biznes Anny Lewandowskiej. Trenerka pochwaliła się kolejną marką sygnowaną własnym nazwiskiem. "Efekty przeszły najśmielsze oczekiwania"

Już wiemy, na czym będzie polegać nowy biznes Anny Lewandowskiej. Spodziewaliście się tego?

Anna Lewandowska wie, jak budować napięcie. Już od bardzo długiego czasu zapowiadała swój nowy biznes, jednak ani razu nie zdradziła, na czym będzie on polegać. Po kilkudniowym, oficjalnym odliczaniu wszystko stało się jasne. Trenerka Polek stworzyła własną linię kosmetyków.

Nowy biznes Anny Lewandowskiej

"Lewa" pochwaliła się długo wyczekiwanym projektem na swoim Instagramie. Marka Phlov to naturalne oraz wegańskie kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Ania zdradziła, że razem ze specjalistami pracowała nad nimi dwa lata.

W ten projekt włożyłam mnóstwo czasu i... jeszcze więcej serca. 1000% zaangażowanie było niezwykłym wyzwaniem, którego efekty przeszły najśmielsze oczekiwania, o czym, mam nadzieję, przekonacie się same! - napisała.

Dalej zdradza, że jej produkty składają się z najlepszych surowców. Lewandowska proponuje, aby zadbać o skórę za pomocą wszystkich zmysłów.

Słyszałaś o innowacyjnym odkryciu brain-skin? To połączenie między mózgiem a skórą, które umożliwia wpływanie na nastrój poprzez poprawę kondycji skóry. To prawdziwy przełom w kosmetologii! - zachęca.

Reakcja obserwatorów? Istne szaleństwo.

Moje gratulacje! Zamówię z pewnością, nie mogę się doczekać aż wypróbuję.
Kochana, już je chcę mieć.
Gratulacje! Czas na zakupy! Na bank to będzie totalny sztos!

A tak jeszcze kilka dni temu cała rodzina Lewandowskich bawiła się na Oktoberfest:

Ceny produktów wahają się w granicach od 49 złotych do 159 złotych. Skusicie się?

KB

Więcej o:
Komentarze (96)
Nowy biznes Anny Lewandowskiej. Trenerka pochwaliła się kolejną marką sygnowaną własnym nazwiskiem. "Efekty przeszły najśmielsze oczekiwania"
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: k

    Oceniono 30 razy 18

    Te dwa lata, to praca nad kremami, czy raczej było to kupowanie licencji i szykowanie opakowań?
    Te biznesiki byAnn, to raczej pretekst do wiecznego lansu w mediach, a nie biznes z prawdziwego zdarzenia.
    Plastikowy pojemnik na kanapki za 100 zł, fartuch kuchenny za 130, butelka na wode za 80, czy szmaciana torba za 450 zł - a to wszystko takie cenne, bo dodano napis Anna Lewandowska:))))
    Nikt normalny nie wyda tyle kasy, zeby na plastiku i szmatkach promowac jej nazwisko.
    Gdyby nie kasa Lewego, żaden z tych biznesików nie miałby prawa istnieć, a tak ew. straty Lewy sobie odliczy od podatku, podobnie jak każdą kolejną inwestycję, nawet jak potrwa tylko chwile.

    Moze jednak zamiast trzymac dziesięć srok za ogon i wieczny lans, najpierw wzięłaby sie za chociażby podstawową edukację. Może wtedy nie zostałaby laureatką biologicznej bzdury roku 2018 za stwierdzenie, że „Smalec jest bogactwem białka”. Jakby co, to w zanadrzu ma kolejną perełke - leczenie cukrzycy miodem.
    Jak już nam nasprzedaje i uleczy, to zaproponuje ćwiczenia, po których zanim sama się pokaże, poddaje się gruntownej obróbce fotoszopem, żeby ukryć ich efekty.
    Po prostu, geniusz biznesu?

  • Gość: gosc

    Oceniono 15 razy 11

    Jest ładna i szczupła,,,, a reszte zrobiły pieniadze, . Taka prawda!!!! Pokaz mi kobiete ktora ma tyle kasy i wyglada zle. Jako 18-latka była bardzo przecietna. Opinia jej kolezanek.

  • Gość: A

    Oceniono 17 razy 7

    Nie bierz palcy..do ust

  • Gość: T555

    Oceniono 8 razy 6

    Tak. I białko w smalcu cieknące przez palcy ...

  • Gość: sssssss

    Oceniono 6 razy 6

    za każdym takim biznesem stoi sztab specjalistów i firm które zarabiają olbrzymią kasę; byAnn ma tylko przyciągnąc klienta swoim nazwiskiem, przy okazji zarobi na tym;
    nie sądzę żeby pani od fikołków była tak kreatywną osobą

  • Gość: fit

    Oceniono 14 razy 6

    Naprawdę zupełnie szczerze popieram ciężką pracę, zaangażowanie bo to się zawsze chwali ale nie ściąganie żywcem cudzych pomysłów. Ewa Chodakowska kosmetyki to i ona startuje z super projektem gdzie od dawna było wiadomo, że nie będzie inwencją twórczą tylko kopią czyjegoś pomysłu. Ewa boxy na święta to i Lewandowska super boxy mocy. I tak ze wszystkim z kalendarzami, akcjami motywacyjnymi. Już nie wspomnę , że w tym spocie reklamującym te kosmetyki bije sztuczność okropna. A ceny? musi mieć podobne do Ewy bo nikt prócz przyjaciół celebrytów by ich nie kupił.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX