Komentarze (100)
Co Jarosław Bieniuk i Sylwia Sz. robili w hotelu? "Fakt" dotarł do opinii sądowo-lekarskiej
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: GOSC ELA

    Oceniono 10 razy 0

    JA JAK BYLAM DUZA I SZLAM Z FACETEM DO HOTELU TO NIE PO TO ZEBY PATRZEC JEMU W OCZYI PISANIE O TYM TO SIE JUZ ROBI NIE SMIESZNE TYLKO STRASZNE

  • Gość: Dar

    0

    Nie chce mi się tego komentować.

  • Gość: PO-dziw !

    Oceniono 1 raz 1

    Na pewno rozmawiali o ewentualnym starcie w wyborach, bo tacy totalnie nowocześni z magnezem i neseserem. Jak to w Gdańsku !

  • 88rosomak

    Oceniono 3 razy 1

    Zastanawiam się w jakim celu ta kobieta spotkała się nim w hotelu. Bo wygląda mi to na sytuację obopólnej zgody na seks, a w trakcie: "OK stop - od tej sekundy to już jest gwałt". I owszem kobieta ma jak najbardziej prawo w każdej chwili się wycofać (szczególnie w tych zrąbanych czasach, w których tak wiele z nich jest molestowanych, gwałconych i poniżanych) ale w tym przypadku trzeba chyba wierzyć w świętego Mikołaja, żeby nie wysnuć wniosku, że całe to spotkanie było w wiadomym celu.

  • st.bareja

    Oceniono 1 raz 1

    Serduszkowali się jak mokre norki w agreście:-)

  • Gość: Piotr

    Oceniono 1 raz 1

    Chyba wiedziała w jakim celu idzie z nim do hotelu.Naćpała się i szalała razem z partnerem.To jest inteligencja szpagatowa..A wydawał sie taki spokojny,gdyby Ania to widziała,stateczny ojciec trójki dzieci.Chłopie ni jest i wstyd przed całą Polską.Dostałeś wilczy bilet i już z tego się nie wyplączesz.

  • Gość: jbl

    Oceniono 1 raz 1

    serial pt.sralis mazgalis trwa !!! odcinek nr.11254 już jutro !!! zlasowanych mózgowo serdecznie zapraszamy!!!!

  • majacywszystkogdzies

    Oceniono 1 raz 1

    Czy ktoś czyta te teksty przed publikacją?

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    Ciężko to opisać.Świat na punkcie sexsu oszalał co tu więcej dodawać za dużo jest pornografi. Co tam robili to już oni poniosą za to konsekwencje. Mogę się założyć, że najokrutniejszy hejt wydobywa się od gó...arzy niestety internet nie ma ograniczeń. Gazety powinny mieć umiar co do tej to wiadomo, że dno bo w niektórych newsach powinni się po hamować z artykułami że względu na dzieci Jarka.

  • Gość: emm

    Oceniono 4 razy 2

    Tylko teraz nie wiadomo, które objawy powstały w kontakcie z Bieniukiem, a które w kontakcie z Marcinem, z którym spółkowała po powrocie do domu? Jeśli chce się kogoś wkopać to zawsze plan gotowy. Gdyby od razu po hotelu pojechała do szpitala tą taksówką to wiecie...

  • Gość: trf

    Oceniono 10 razy 2

    polska i brutalny sex- on ja pociagna za włosy i klepnął w tyłek a ona na to,ze została zgwałcona...lol

  • pawelekok

    Oceniono 2 razy 2

    Z Renatą Rączkowską jest najbezpieczniej. I nigdy mordy nie drze.

  • Gość: PIKS

    Oceniono 4 razy 2

    Faceci zamawiają kuwry do hoteli. Jeżeli ich stać, mają pozycje i są w pewnym wieku, to jest powszechne i normalne. Każdy to wie, tekściarze od plotkarskich portali jak G. wiedzą to nawet lepiej niż inni.

  • Gość: Gosc

    Oceniono 8 razy 2

    Równie dobrze mogła to prowokować, żeby potem go oskarżyć i wyciągnąć kasę. A hałasy specjalnie, żeby sąsiedzi dobrze zapamiętali.

  • Gość: gość

    Oceniono 10 razy 2

    Opinia biegłych stwierdza jak na razie, że panna miała obrażenia, ale nic nie wiadomo, by stwierdzała, kto jest ich sprawcą.

  • Gość: gosc

    Oceniono 3 razy 3

    super konkubent i seks modelka dali czadu a co na to dzieci tego palanta ???? ---to przecież degenerat --tyle dzieci narobił a ożenić się to nie miał czasu ------ widać jaki przebiegły i wyrachowany zbok i skurczybyk .

  • wyb0rc4

    Oceniono 3 razy 3

    Jaka znowu modelka?! Zwykła k... znaczy mewka !

  • Gość: Rafik

    Oceniono 4 razy 4

    Ś. P Ania P. w jednym z wywiadów dała jasno do zrozumienia, że z niego niezły laluś, i wszystko kręci się wokół niego i jego piłki. A teraz jeszcze kryzys wieku średniego i na dobre popsuło się pod czaszką. Szkoda dzieci, bo one mając takiego ojca zostały bez rodziców.

  • Gość: Prawda

    Oceniono 26 razy 4

    Kiedy chuć rządzi człowiekiem i człowiek wobec tego jest bezwolny, poddaje się temu, źle o nim świadczy. Jak biedna musiała być Ania, jeśli uczestniczyła w wynaturzonym seksie.

  • Gość: moski

    Oceniono 8 razy 8

    Co za nochal wstretny!

  • Gość: Jk

    Oceniono 12 razy 8

    Co robili w hotelu? No pruli się jak dzikie psy

  • ggargi

    Oceniono 9 razy 9

    Oglądali "Laboratorium Dextera" :)

  • Gość: Gość

    Oceniono 23 razy 11

    Do ciupy z nim!!!.. Tak sie cackaja..Myślą że jak będą zwlekac to im ujdzie na sucho..??!!

  • finli

    Oceniono 18 razy 12

    Jakby miała podbite oko i złamaną rękę, prasa też mogłaby to określić mianem skutku brutalnego seksu. Nie wiem jak było w tym konkretnym przypadku, proszę jednak pamiętać, że tłumaczenie jakoby kobieta na wszystko się zgodziła, to chyba koronny argument każdego gwałciciela....

  • Gość: Ytdhjk

    Oceniono 23 razy 13

    Sa sytuacje gdzie taniej i bezpieczniej wziac luksusowa i dyskretna escort girl za 600 zl za 1 h co wypina cialo politykom i prezesom albo wygrzmocic po cichu przecietna kolezanke przyjaciolke z dawnych lat co jest przewidywalna. I niech ta lekcja bedzie przeztroga dla kazdego faceta tak dymaymy ale z glowa bez dragow bez przemocy i unikajmy problemowych kochanek i wszelkich celebrytek, influencerek, vlogerek, modeleczek i instsgramowiczek i kobiet powiazanych z tzw. Miastem a bedzie wszystko ok:)

  • Gość: Jjjjgg

    Oceniono 15 razy 13

    Sram na piłkarzy i takie gwiazdy jak on

  • Gość: Gość

    Oceniono 14 razy 14

    Co to za wynik ??!..Mógła byc bita czy gwalcona..??!!..

  • dodosdontquack

    Oceniono 60 razy 16

    Atrakcyjna i rozrywkowa dziewczyna, wiec moglaby zostac znaleziona z odcieta glowa, a w bolandzie wciaz traktowanoby ja z rezerwa - byc moze wyrazila zgode! Wstyd mi za tego pilkarzyka i caly ten kraj.

  • Gość: Kana

    Oceniono 29 razy 17

    Myślę że Bieniuk normalny nie jest. Nawet jak łaska była chętna, bo wyczuł kasę to nikt normalny się tak nie zachowuje. Dla mnie obydwoje są siebie warci. Po prostu zboki

  • Gość: gosc

    Oceniono 19 razy 17

    porządny z manierami....
    szkoda dzieci.

  • Gość: Emm

    Oceniono 20 razy 18

    Jeszcze teraz muszą udowodnić, że te wszystkie obrażenia zrobił Jarek, a nie powstały już po spotkaniu (albo przed). Natomiast Jarek wiedział po co idzie do hotelu i wiedział, z kim ma do czynienia. Był stałym bywalcem "Zatoki Sztuki" już też po aferze z Krystkiem i zarządem lokalu. Więc znał te klimaty i te towarzystwo i wiedział kim jest Sylwia Sz. Wpisując w wyszukiwarkę "Sylwia Sz zatoka sztuki" - można znaleźć jej zdjęcie z Natalią Siwiec i jej Mariuszkiem :)

  • Gość: Gość

    Oceniono 40 razy 30

    A kto opiekował się dziećmi innym by odebrali. Szok

  • vito3

    Oceniono 72 razy 36

    gosciu bez watpienia jest zbokiem dziewczyna blagala go by powyrywal jej kudly bo on z towarzystwa a ona puszczalska a taki cukierkowy sie wylansowal cieplutki biedny wdowiec zajmujacy sie dzieckiem a ku... kawal i cpuna przez przypadek z niego wylazlo

  • Gość: hmm

    Oceniono 41 razy 39

    Bieniuk tym razem umoczył..i to nie źle

  • Gość: Matka troje dzieci

    Oceniono 97 razy 47

    I kto by pomyślał,taki przykładny mąż i ojciec trojga dzieci i taki pies na baby.A tak wygląda niewinnie i przyzwoicie.Jak go nie wstyd przed dziećmi.Przecież dzieci to czytają co jest w internecie o swoim tatusiu,a on takie orgie uprawia w hotelu. Wstydż się TATO!!!!!

  • Gość: Himils

    Oceniono 78 razy 74

    To znaczy że podczas gwałtu który był hałaśliwy kilkakrotnie interweniowała obsługa? „Panie Jarku, prosimy gwałcić ciszej, goście chcą spać” ? Czy może „ratunku, gwałcą” i wtedy obsługa „pani Sylwio, ale proszę tak nie krzyczeć jest, juź po 22.” ? Czy o co chodzi?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX