"Big Brother". Justyna i Paweł odeszli z programu! "Już nie chcę być z tymi ludźmi". Widzowie komentują i nie kryją zadowolenia

Wczoraj w "Big Brother Nocą" ogłoszono, że Justyna i Paweł postanowili na własne życzenie opuścić program.

Justyna Żak od pierwszego dnia była uczestniczką programu "Big Brother". Z racji tego, że jest weganką i jej światopogląd zdecydowanie różni się od tego, jaki mają inni uczestnicy, bardzo często czuła się w ich towarzystwie wyobcowana, niezrozumiana i samotna. Domownicy również nie ukrywali, że nie przepadają za nią, dlatego kilkukrotnie była nominowana do odejścia z domu Wielkiego Brata. W zeszłym tygodniu na ratunek przybył jej chłopak, Paweł Grigoruk. Według internautów i widzów programu, to był dla Justyny gwóźdź do trumny.

ZOBACZ: "Big Brother". Paweł dopiero co wszedł do domu, a już podpadł swojej dziewczynie. Justyna ma złe przeczucia. "Czuję, że nie zachowuje się normalnie"

Justyna i Paweł wyszli z domu Wielkiego Brata

O odejściu tej dwójki dowiedzieliśmy się w wydaniu programu "Big Brother Nocą". Prowadząca Małgorzata Ohme poinformowała, że weganie na własne życzenie zdecydowali się zakończyć przygodę w domu Wielkiego Brata. Jaki był powód ich odejścia? Justyna nie wytrzymała psychicznie i nie potrafiła dogadać się z innymi domownikami.

Już nie wytrzymam. Nie mam Ci nic więcej do powiedzenia, poza tym, że nie chcę się już w to bawić, nie chcę tu już być. 100 proc. szczerze. - powiedziała zapłakana Justyna.
Czy chcesz zgłosić Wielkiemu Bratu, że wychodzimy? - zapytał Paweł.
Mnie tu nikt nie rozumie. Już nie chcę być z tymi ludźmi. Niech oni tu sobie siedzą, niech się bawią, niech się prześlizgują do finału, niech jedno z nich wygra ten hajs, a ja tu po prostu nie pasuję. Ja tu przyszłam w innym celu i najwidoczniej to był mój błąd, że nie wpadłam na to, że ten program będzie o czym innym i taka osoba jak ja będzie tylko kosmitką i kozłem ofiarnym. Nie chcę się w to bawić, już mam dosyć - wyznała.

Big BrotherBig Brother screen Big Brother

Internauci nie kryją zadowolenia. W mediach społecznościowych na prowadzenie wychodzi jeden komentarz:

W końcu!

Widzowie uważają, że pojawienie się Pawła w "BB" bardzo zaszkodziło wegance.

Gdyby Paweł nie wszedł do programu, to Justyna miałaby duże szanse na wygraną. Kiedy on się pojawił, zaczęła się inaczej zachowywać.

Jak myślicie, Justyna i Paweł podjęli słuszną decyzję?

JP

Więcej o:
Komentarze (206)
"Big Brother". Justyna i Paweł odeszli z programu. "Już nie chcę być z tymi ludźmi". Widzowie komentują i nie kryją zadowolenia
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Iza

    Oceniono 83 razy 75

    Justyna bez Pawła to fajna wesoła madra dziewczyna, odkad sie pojawił to zagubiona stłamszona przestarszona dziewczynka Oby otworzyła oczy i uciekła od niego jak najdalej. Toksyczny zwiazek

  • Gość: Iga

    Oceniono 76 razy 68

    Justyna powinna spakować się i uciec od tego jej toksycznego chłopaka on ją niszczy

  • Gość: nunka

    Oceniono 72 razy 60

    Justyna - szkoda bo moze ten program ukazal by prawdziwe oblicze Twojego chlopaka - pozbawionego epmatii i poczucia humoru tchórzliwego lansera. Przestraszylas sie nie wspolmieszkancow ale prawdy o nim ktora zobaczylas coraz wyrazniej. Jestes super czlowiekiem - szkoda ze sie do konca nie zmierzysz z problemem swojej relacji z nim

  • Gość: pat

    Oceniono 55 razy 51

    Gosciu mega zakompleksiony i niedowartosciowany skoro robil jej takie smieszne sceny zazdrosci. Przez niego w domu stworzyla sie jakas smieszna drama. Żal...

  • Gość: Adri

    Oceniono 53 razy 51

    Weganie odeszli, zaszkodziło wegance... nie jest to artykuł o zasadach odżywiania, wiec po co opisywać kogoś jako ich sposób żywienia... no chyba by ten sposób wyśmiać ... czy jak następnym razem odejdzie miesozeraca czy bezglutenowiec też tak opiszą ich 🤦🏻 🤦🏻 🤦🏻

  • Gość: yerzyk

    Oceniono 55 razy 51

    Toksyczny facet, zauroczona bidna dziewczyna - dobrze, że wyszli.

  • Gość: jotte

    Oceniono 44 razy 38

    Polubiłam Justynę, dlatego chciałabym, by znalazła fajnego, zrównoważonego psychicznie faceta, przy którym będzie mogła rozwijać skrzydła. Przy Pawle ma je spętane. Spektakularnie toksyczny związek.

  • Gość: xxx

    Oceniono 86 razy 34

    odeszła najmądrzejsza dziewczyna, szczera i mająca coś do powiedzenia. Nie pasowała do pozostałych.

  • Gość: WISNIA

    Oceniono 37 razy 27

    Szkoda Justyny dla Pawła

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX