Ewa Chodakowska ostatnio mocno poszerza swoją działalność. Trenerka już nie tylko dba o figury i zdrowe odżywianie Polek. Razem z W.Krukiem stowrzyła linię biżuterii, w programie "Dance, dance, dance" ocenia tańce gwiazd, a w trawie piszczy, że już niedługo światło dzienne ujrzy jej autorska linia kosmetyków.
Nie znajdujesz się przecież na liście "50 najabogatszych Polek" stojąc w miejscu, więc mocno trzymamy kciuki. Zwłaszcza, że Ewa zaczęła już chyba przygotowania do premiery nowych produktów. Na Instagramie zamieściła długi wpis, w którym zachęca do czytania składów kosmetyków i ostrzega przed substancjami, które bardzo często występują np. w kremach.
Na wpis odpowiedziała Kinga Rusin. I to chyba nie tak, jak się spodziewaliście ;) Dziennikarka odniosła wpis Chodakowskiej do swojej marki Pat&Rub.
Dziękuję @chodakowskaewa, że swoim uświadamiającym postem na insta wsparłaś 10-letnie wysiłki Pat&Rub www.patandrub.eu i moje, by przekonać Polki, żeby używały w codziennej pielęgnacji zdrowych kosmetyków, bez chemii. Blisko 168.000 fanów Pat&Rub na fb ucieszy się, że być może zostaniesz jedną z nich. Na początku kwietnia, wyślę więc Ci w prezencie cały zestaw do twarzy, ciała i włosów, wraz z nowościami, które właśnie przygotowujemy.
To się nazywa mistrzostwo marketingu! Ewa Chodakowska polubiła wpis Rusin, więc pewnie chętnie przetestuje kosmetyki dziennikarki. A ta, jak widać, potrafi każdy wpis obrócić tak, by przedstawić go jako promocję swojej marki ;) Brawo!
JM