Komentarze (94)
Conchita Wurst znowu zmieniła wygląd. Koniec z wizerunkiem drag queen. Jest nie do poznania
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: nie chce

    Oceniono 1 raz 1

    ciało to jedno a psychika to ..drugie

  • Gość: miriam

    0

    Kobieta z brodą, hm. Pamiętam, że 60 lat temu to był (nie obrażając nikogo) HIT w cyrku.

  • Gość: Renia~

    0

    Trzeba przyznać że charakteryzacją,doskonale zwrócił uwagę na problem homofobii.

  • Gość: Renia-

    0

    Wokal ma nieprzeciętny ,juz w trakcie Eurowizji mówiłam ze, wygra konkurs.

  • Gość: Renia-/

    0

    Conchita Kiełbasa zdecydowanie lepiej wygląda w ciemnych włosach z brodą

  • felicjan.dulski

    0

    Kończy ta Wurst żałośnie.

  • Gość: Chwila

    0

    Ale ta kiełbasa wstrętns. Po co ją, czy też jego pokazujecie.

  • Gość: Gossccie

    0

    A kysz wstrętny diable(disblico)

  • e-misio

    0

    ee to już grali... 100 i wiecej lat temu w obwoźnych cyrkach pokazywali baby z brodami i cash też był

  • Gość: mela

    0

    teraz Jezus ?

  • stafarda

    0

    @ona_ona_80
    Konserwatysta to nie tylko jakiś fanatyk religijny.

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz -1

    Ten kiełbasa to taki wstrętny, że trzeba postawić jego obok cukru i nikt cukru nie ruszy.

  • Gość: Fasol19

    Oceniono 1 raz -1

    Wygląd faceta a ruchy brazylijskiego p. e. d. z. i. a.

  • Gość: Raski

    Oceniono 1 raz -1

    Jest wspaniały... Podobno się nie wyciera po kupce, ach..

  • Gość: a

    Oceniono 1 raz -1

    w anglii juz podobno bez zgody rodziców dzieciom zmieniaja płeć. ogladajcie media narodowe.

  • Gość: iga

    Oceniono 1 raz -1

    Świetna piosenka , podobnie jak poprzednia sprzed tygodnia. Super głos , album zapiwiada się wspaniale.
    Tom to wszechstronny artysta , daje świetny koncerty , rôwnież z orkiestrami symfonicznymi.
    Prawda jest taka , że te krytyczne uwagi są już nudne .
    Ona - bo to wuzerunek sceniczny. Tom to fajny , symp s tyczny chłopak , niezwykle utalentowany. Dawniej był krytykowany za drag quenne , teraz też , bo nią nie jest. ... To artysta , nietypowy , więc zmienia swój wizerunek... Ci , którzy tak go krytykują, niech może posłuchają go trochę , obejrzą video z koncertów z ubiegłego roku, može zmienią zdanie , chociaż wątpię., ,bo to przecież gej I była drag quenne....

  • Gość: amp

    Oceniono 3 razy -1

    Nawet kameleon ma ograniczone mozliwosci wiec nastepnym razem co ten swir wymysli? Wsadzi sobie sledzia w tylek i syrene bedzie udawal? Wazne, ze jest zainteresowanie a to zawsze oznacza kase.

  • Gość: Hmmm

    Oceniono 9 razy -1

    Jakby to stworzenie nie było tak żałosne że chce się płakać - można by się pośmiać...

  • Gość: Pała życiowa

    Oceniono 3 razy -1

    To Dawid Ozdoba.

  • Gość: Zzz

    Oceniono 11 razy -1

    Już lepiej wyglada, jak facet, poza tymi zniewiescialalymi ruchami. Chory cxlowiek.

  • Gość: PanKomcio

    Oceniono 7 razy -1

    To ono jeszcze żyjo?

  • Gość: Arek

    Oceniono 2 razy -2

    Świat schodzi na psy.

  • Gość: łubudubu

    Oceniono 4 razy -2

    W średniowieczu w ramach ówcześnie rozumianej rozrywki pokazywano publicznie karły i inne ułomne osoby. Dziś pokazuje się osobę, która jest nie wiadomo jakiej płci. I też działa :-P

  • Gość: Psychiatra amator

    Oceniono 2 razy -2

    Nierówno pod kopułą

  • Gość: git

    Oceniono 4 razy -2

    póki to było młode, przypominało kobietę. teraz to jest przedwcześnie podstarzały gach. przedwcześnie, bo się nie dbało o zdrowie, zaliczało byle co, a to postarza.

    super. karma wraca.

  • Gość: ff

    Oceniono 10 razy -2

    Głównie to chodzący HIV i tyle.

  • striepo

    Oceniono 2 razy -2

    muzycznie ciekawie nawet bardzo, wpada w ucho
    teledysk trochę słaby .. łażenie na palcach i kręcenie dupą przed zielonymi tv

  • Gość: MGTOW

    Oceniono 8 razy -2

    Donald Trumpa wygrała wybory w USA. Adam Michnik napisało felieton. Manuela Gretkowska ożenił się z dildo.

  • anna.pcz

    Oceniono 4 razy -4

    Ruchałabym

  • harari

    Oceniono 6 razy -6

    .
    Polscy raperzy robią milionowe wyświetlenia na YT ale nikt o nich nie napisze a tu wystarczy że jakis dziwoląg nagra teledysk i zaraz o tym trąbią choć nikt tego nie słucha jak widać po ilości wyświetleń.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX