Komentarze (28)
Daniel M. znów prowokuje na Instagramie i obraża policję. "Palić i tak będę!". Przesadził
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Życzliwa

    0

    Pan Daniel pali marihuanę leczniczą.

  • Gość: Zdegustowanynaprawiaczludzi.

    0

    Daniel powinieneś pogodzić się z dziewczynką. I problem się skończy. Jak ćpasz, masz używki (powiedzmy że, pijesz za dużo kawy) masz problem ale, nie wyzywaj ich. A wy nie przesadzajcie! Praca marynarza- to nie jest jakieś marzenie bardziej można powiedzieć że, się komuś nie udało - więc, mówienie że, pracę załatwił ojciec, to w sumie przesada. A jak nie macie doświadczenia z podlaską Policją to też się nie odzywajcie. W każdym razie robienie czegoś, co jest zabronione z kodeksu karnego Danielu M. działa tylko na twoją nie korzyść, coś musiało się stać- o tym napisz zamiast wyzywać dziewczyny i powiedzmy "pić za dużo kawy" ponieważ, na razie każdy prawie nie jest za tobą, za to że, ją zostawiłeś w ciąży i wyzywasz. I to się nie podoba.

  • Gość: misia

    Oceniono 1 raz 1

    moze jego pasja bylo plywanie po morzach i zenek niepotrzebnie go sciagnal na lad

  • Gość: Oli

    Oceniono 1 raz 1

    Mózg to nie brwi. Nie masz? ,nie narysujesz .

  • Gość: Latka

    Oceniono 1 raz 1

    Dobrze ma potrzepane w głowie . Czy policja w Warszawie będzie go inaczej traktować , niż ta w Białymstoku ? Tam będą go głaskać po glowce jak się nie zmieni . Po trosze współczuje rodzicom . Jaki los jest przekorny. Miliony w portfelu wcale nie oznaczają udanego życia rodzinnego. Jednak w życiu musi być równowaga , jakby to nie zabrzmiało .

  • Gość: Ewelina 0

    0

    Ale BŁAZEN !

  • Gość: Czarny

    Oceniono 1 raz 1

    Po co te pismaki się zajmują tym pajacem!!!!!!!! Przecież to zwykły cham od pluga oderwany!!!!!

  • aazz67

    Oceniono 3 razy 3

    Po co brałeś ślub??? Nie rozumiem. To 21 wiek, kwestię zmuszenia wkładam między bajki. Jeszcze bym uwierzyła, gdyby chodziło o młodziutką dziewczynę w ciąży, ale dorosły facet, któremu rodzice pył sprzed stóp wymiatają? A teraz rozdzieranie szat - to jakiś odjazd.

  • Gość: Gosc

    Oceniono 1 raz 1

    Jedz chłopczyku i nie wracaj jesteś niedorozwuj umysłowy żal mi rodziców bo Zenek jest ok

  • Gość: nie

    Oceniono 2 razy 2

    kto pozwala na slub corki z kims takim

  • Gość: Mun

    Oceniono 1 raz 1

    Że względu na dziecko mam nadzieję żebrodzina dziewczyny zmindrzeje i odbiorą mu prawa rodzicielskie

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy 5

    Chwalisz się, że pieniążki to ty masz i zawsze taki byłeś i nie masz zamiaru się zmienić siedzisz sobie w Warszawie nic nie robisz jeżdzisz mercem jeszcze trochę a wyjedziesz do Hiszpanii a to wszystko za czyje pieniądze - twoje, nie tylko tego znienawidzonego ojca i za jego krwawicę. Tatuś be, ale forseczka cacy. Weż się za robotę i przestań szpanować darmozjadzie.

  • Gość: Gość

    0

    Daniel.nigdzie poza Polską się nie wybieraj! W kraju jest najlepiej ! Zajob ci minie i będzie wszystko ok !

  • Gość: Bil

    Oceniono 3 razy 3

    Współczuje rodzicom takiego syna...porazka na całej linii. Biedny Zenek a taki fajny z niego facet w kogo tensynalek sie wdał

  • Gość: maruś

    Oceniono 4 razy 4

    lepiej było cielaka zrobić! było by parę obiadów--- tak mawiał mój tato

  • farcry3

    Oceniono 14 razy 14

    Prózniakowi dać pałą na tyłek i zagnać do uczciwej pracy. Może być łopata i Zuławy

  • Gość: gość

    Oceniono 27 razy 25

    koleś jest niedorozwinięty umysłowo

  • Gość: Janusz

    Oceniono 21 razy 19

    W tym momencie ojciec powinien odciac mu gotowke. Niech se zyje w Barcelonie ale za swoje.

  • mikroolbrzym

    Oceniono 18 razy 18

    jeszcze raz go złapią na posiadaniu i dostanie 3 lata bezwzględnej odsiadki i tyle. może będzie insta z celi prowadził.

  • P L

    Oceniono 37 razy 35

    Stop promowaniu zjebów!!!!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX