"PnŚ" ma nowe studio. Z tej okazji w śniadaniówce pojawił się sam Kurski. Internauci nie są zachwyceni: Przytłaczające

TVP idzie do przodu. Stacja zaprezentowała nowe logo i wygląd "Pytania na śniadanie". Choć prezes stacji jest zachwycony, to widzowie nie mogą się z nim zgodzić.

"Pytanie na śniadanie" przeszło metamorfozę. Zmieniło się nie tylko studio programu śniadaniowego, lecz także logo. Jacek Kurski, prezes TVP, jest zachwycony nowościami. Jednak jego entuzjazmu nie pochwalają widzowie.

Jacek Kurski chwali nowe "Pytanie na śniadanie"

Stacja zmianami pochwaliła się w sobotę. Z tej okazji do studia został zaproszony Jacek Kurski, który wypowiedział się na temat zmian w śniadaniówce. Zachwytom nie było końca.

Zmienia się "Pytanie na śniadanie", chociaż nie musiałoby się zmieniać, bo i tak jest kochane w takiej formie, w jakiej działa do tej pory. Ale nie spoczywamy na laurach, idziemy do przodu. Jest nowa oprawa, jest nowa wizualizacja, nowe studio, nowe wszystko, można powiedzieć. To jest też taki nasz dar dla wszystkich trzech głównych anten, dla najważniejszych programów live. Idziemy do przodu. Dobra telewizja to nie tylko świetny content, to również znakomite warunki techniczne, technologiczne, wizualizacyjne, oprawowe. To ludzie kochają. Piękna telewizja musi mieć pięknie pokazywana i tacy właśnie jesteśmy - mówił. 

NOWE STUDIO "PYTANIA NA ŚNIADANIE". ZDJĘCIA<<<

"Pytanie na śniadanie" ma nowy wygląd i logo. Widzowie zawiedzeni

Niestety, widzowie nie są tak entuzjastycznie nastawieni do zmian, które zaserwowała TVP. Choć są pozytywne głosy, to nie brakuje też wielu negatywnych. Widzowie nie ukrywają, że nie podobają im się wprowadzone nowości.

Studio okropne, wszystkiego za dużo, te barwy, ta podłoga, no bez jaj. I jeszcze Kurski, to już w ogóle żenada.
Dlaczego zmieniliście studio? Przyzwyczaiłam się do poprzedniego, było dużo naturalnego światła i dużo lepsze. No niestety, to jest dużo gorsze.
Logo tragiczne.
Jakoś tak... pstrokato.
Mnie studio póki co nie przekonuje, takie przytłaczające. Może to kwestia przyzwyczajenia, nie wiem, ale póki co jestem bardzo na NIE.

Według najnowszych danych "Pytanie na śniadanie" depcze po piętach swojemu największemu konkurentowi, czyli "Dzień dobry TVN". Wydaje nam się, że zmiana wyglądu studia i logo to nie koniec. Czego możemy się jeszcze spodziewać?

MT

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.