Kulig w nowej odsłonie Reserved #ICanBoogie znów zachwyca! Scena niczym z "Zimnej wojny"

Pierwsza odsłona nowej kampanii Reserved #ICanBoogie oczarowała fanów marki odzieżowej, druga ich podzieliła, za to trzecia... znów wprawiła w zachwyt. Obraz Joanny Kulig wygląda niczym wyjęty z "Zimnej Wojny".

Joanna Kulig wraz z Jeanne Damas wspólnie promują jesienną kolekcję marki Reserved. Jedną z form kampanii są filmy publikowane na oficjalnych profilach marki pod hasłem #ICanBoogie. 

Pierwszy film, uznany za "majstersztyk" wzbudził ogromne zainteresowanie kampanią. Druga produkcja, nagrywana we wnętrzu Politechniki Warszawskiej zachwyciła znacznie mniejszą publikę i nieco podzieliła fanów marki. 

Nowe #ICanBoogie

Trzecia część powraca do korzeni, nawiązuje do pierwszej produkcji, hasła całej kampanii i piosenki, będącej motywem przewodnim wszystkich odsłon. Tym razem jednak, w porównaniu do fenomenalnego występu z wejściowej produkcji, Kulig sama śpiewa "Yes Sir, I Can Boogie". 

 

Powiew zimnej wojny

Całość jest niezwykle czarująca, zmysłowa i... bardzo przypomina Kulig grającą w filmie "Zimna wojna", gdy strojąc w długiej czarnej sukni u boku grającego na fortepianie Tomasza Kota, śpiewała jazzową wersję ludowej pieśni "Dwa serduszka". Tutaj też jej wykonanie kultowej piosenki z lat siedemdziesiątych jest znacznie spokojniejsze i wręcz uwodzicielskie. Nic więc dziwnego, że na filmie Jeanne Damas zdaje się być oczarowana polską aktorką.

A Wam która część podoba się najbardziej?

KJ

Więcej o:
Komentarze (18)
Kulig w nowej odsłonie Reserved #ICanBoogie znów zachwyca! Scena niczym z "Zimnej wojny"
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: mirt

    Oceniono 5 razy 5

    joanna kulig przypomina, zwłaszcza na czarnobiałych fotografiach, aktorki ingmara bergmana. Bardzo!

  • Gość: G

    Oceniono 8 razy 4

    No ok, ale co to ma wspolnego z ciuchami? Nie pokazali ani jednej rzeczy w calosci

  • Gość: Masza

    Oceniono 1 raz 1

    Tymi reklamami to Reserved zawiesił sobie wysoko poprzeczkę. Zimowo-świąteczna to będzie musiała być petarda. Już nie mogę się doczekać.

  • Gość: justina

    Oceniono 1 raz 1

    Świetna kampania, szkoda, że to już koniec. Dla mnie ta część jest najlepsza. Pozostaje czekać na kolejne reklamy Reserved. Od roku robią bardzo fajne kampanie na wysokim poziomie. Liczę na kolejną polską gwiazdę.

  • Gość: Ona

    Oceniono 1 raz 1

    I rety, ile tu zazdrosnych kobiet się po(d)pisało! Obie panie są niesamowite. P.S. skomentowane przez heteroseksualna kobietę. Baby, wspierajmy się!!!

  • Gość: layla

    Oceniono 1 raz 1

    Joanna w tej odsłonie wypadła najlepiej, wszystkie 3 części kampanii "I can boogie" składają się ładnie w jedną całość, chociaż różnią się od siebie. Brawa dla twórców oraz modelek.

  • Gość: ewa

    Oceniono 5 razy 1

    a dlaczego dwie kobiety?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: sejda

    0

    jesli nowa kolekcja tez bedzie w tym klimacie to kupuje w ciemno

  • Gość: anika

    0

    Kampanie z takimi gwiazdami jak Kulig Mose czy Crawford na pewno są kosztowne, ale robione z takim pomysłem jak dotychczas powinny się szybko zwracać.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX