Kinga Rusin odpowiada ojcu Małgorzaty Rozenek. ''Wyszła buta PIS-owskiego dygnitarza". Dalej jest jeszcze ostrzej

Jest coraz goręcej. Tym razem atak Kingi Rusin na Małgorzatę Rozenek skomentował ojciec ''Perfekcyjnej". Jego słowa nie spodobały się dziennikarce TVN.
Wróć do artykułu
Znasz reguły ortografii? To ten quiz jest jedynie formalnością
1/19Mam ochotę zagrać w __, wiesz, gdzie jest lotka?
Zobacz także
Komentarze (146)
Kinga Rusin odpowiada ojcu Rozenek. ''Wyszła buta PIS-owskiego dygnitarza"
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Ac-Ta2

    Oceniono 5 razy 3

    Zmasowany atak, który miał na celu jak zwykle podzielenie Polski. Szkoda, że owe zwierzęta i ich obrona zeszły obecnie na drugi plan, gdyż panie prześcigają się w uprzykrzaniu sobie życia.

  • Gość: Pepe

    Oceniono 9 razy 3

    Tego już nawet nie da się patrzeć nie mówiąc o czytaniu tych wywodów. Apel do pani Rusin. Może by tak skończyć i dać miejsce innym w tym internecie :)

  • Gość: ja

    Oceniono 19 razy 3

    Dziesiątki tysięcy Polaków? Co tak skromnie? ;) Miliardy! :D

  • to_moje_zdanie

    Oceniono 2 razy 2

    Perfekcyjna Pani Domu i aktualnie podstarzala Pusta Barbie kontra Doświadczona Niezależna (przynajmniej w teorii) Dziennikarka i Reporterka.
    Kibicuję Kindze Rusin :)

  • Gość: Arkadia

    Oceniono 2 razy 2

    A ja czekam aż tą sprawą zajmie sie Rutkowski 😁

  • michall1977

    Oceniono 26 razy 2

    Kinga Rusin kobieto wstydu sobie oszczędź. Aż kipi od Ciebie nienawiść. Lansujesz się na sztucznie wykreowanym konflikcie. Ja tam nie jestem niczyim fanem, ale z tego co tu czytam chamsko zachowujesz się Ty.

  • Gość: flint

    Oceniono 2 razy 2

    Już daj spokój kobieto, wiadomo jaki poziom prezentują majdany, po co to dalej ciągnąć? To tak jakby kłócić się z upośledzonymi umysłowo, albo dyskutować z koniem.

  • Gość: Krystyna

    Oceniono 14 razy 2

    Pani Kingo , nie obserwuje dokładnie całego sporu, ale jak sie dowiedziałam, że ojcem rozenek jest pisior, to mi sie oczy na pewne rzeczy otworzyły. Gonić pisiora, niech sie panoszy w pisiorowych mediach. Brawo, tok trzymać ., Nie dać sie tej sztucznej lali , która ma mózg też wybotoksowany , ale nie najlepiej to wyszło.

  • Gość: Mary

    Oceniono 4 razy 2

    Była żona niedoszłego kandydata na prezydenta ma tego samego wroga, PiS. Aż się chce powtórzyć za klasykiem : ale jaja, ale jaja.

  • brys47

    Oceniono 12 razy 2

    do kisielu obie . Ale byłby show

  • Gość: skooooorwiel

    Oceniono 1 raz 1

    Rozenkowa to Zmija i gad

  • Gość: gosc

    Oceniono 1 raz 1

    Trata tata prosze pana , a za p Kraske mlodego ojca to po co sie zabrala .MOWIA ZE JAK SUKA NIE DA TO PIES NIE WEZMIE .

  • Gość: Gość

    Oceniono 1 raz 1

    Kinga ma wartości, w które wierzy i jest w tym autentyczna! Małgonia, to ładnie "zrobiona" babka, która poza podrasowaną urodą, przyklejonym uśmiechem i udawaną sympatią dla innych ma niewiele do zaproponowania.

  • Gość: Ela

    Oceniono 1 raz 1

    Brawo pani Kingo !!!!
    Gonia wiecznie młoda Kostrzewska-Bukaczewska-Rozenek-Majdan do pięt pani nie dorasta !!

  • Gość: Kate

    Oceniono 1 raz 1

    Zwróćcie uwagę, że na wszystkie pozytywne komentarze w stronę Pani Kingi są cięte riposty, niejednokrotnie obrażające ją...oj Rozenkowa ze swoim Radziem to chyba całe dnie siedzi i odpisuje :) ale żeby aż tak nisko upaść? wyjedz kobieto ze swoimi w dalekie kraje i daj nam oddychać świeżym powietrzem, bo aż rzygać się już na Wasz widok chce..! P.S. nie jestem zwolenniczką Kingi Rusin, ale szacun za szczerość i nie banie się wyrażenia swojej opinii i przy okazji prawdy ;)

  • Gość: Gdhdh

    Oceniono 1 raz 1

    Już niech ta Rusin kij z tyłka wyjmie i się zamknie w końcu.

  • Gość: .

    Oceniono 1 raz 1

    wysuszona knia jak starowinia.smierc na choragwi

  • Gość: xxx

    Oceniono 3 razy 1

    Dziwnym trafem na portalach o sporze pojawiły się teraz reklamy firmy Kini. Co za przypadek!

  • Gość: Noone

    Oceniono 13 razy 1

    Co za prostactwo!! Wyksztalcenie najwyrazniej nie idzie w parze z kurtuazja i inteligencja.

  • Gość: Li

    0

    Ani Ten Pan ,ani Pani Kinga nie zchowali się na poziomie - prostactwo.

  • Gość: Sowa

    0

    P. Kinga jest ok... Ma klasę... Czego nie można powiedzieć o Majdanach.....

  • Gość: jola

    0

    Obie siebie warte! Obie mają parcie na szkło. Według zasady " mówcie o mnie nawet żle, ale mówcie ".

  • Gość: Asia

    0

    Obie reprezentują ten sam beznadziejny poziom... Słodkie obłudnice, postępują w ten sam sposób, żadna nie jest mądrzejsza. Budzą niesmak publicznym praniem brudów a publika żywi się tym, bije brawo, ma igrzyska. Tego im trzeba dla sławy i pieniędzy. Obie zrobione plastikowe lale, a Kinia zarzuca to Gosiuni. Żenada.

  • Gość: mario

    0

    po ch... sie wpie...sz buraku Pisiorkowy to sa dorosle kobiety i wiedza jak sobie poradzic ze soba wiec otworz piwo i dalej knujcie te pisiorkowe iles tam ++

  • Gość: Gość

    0

    Niech Pani trochę przystopuje bo zabardzo sie Pani zagalopowala z tymi odpowiedziami na pański temat nuc z tego dobregi z tego nie wyszło po co jest tak wzajemnie siebie opluwac to tylko świadczy o poziomie danej osoby

  • Gość: olka

    0

    kinga! kosmetyki zaczely sie lepiej sprzedawac???Bo chyba po to byla ta cala awantura

  • Gość: dfs

    0

    pożar
    w
    burdelu
    live

  • Gość: Ani za, ani przeciw

    0

    Stary obrzydły dziad.....

  • Gość: Zoja

    0

    Niech ta Rusin zginie przepadnie. Wstrętna paskudna baba. Hipokrytka kłamczuch jakich mało.

  • Gość: Mela

    0

    Masakra

  • Gość: G.g

    0

    Zastanawiam sie czy przez Małgośkę przypadkiem rusin nie spadla sprzedaż bo afera z dupy jak by to ona 1 tą markę reklamowała.na dodatek wchodzi juz na droge polityczną hah żenada

  • Gość: Gość

    0

    Pis vs PO😂😂😂

  • Gość: Szare mydło

    0

    Dwie rozwiązłe pudernice spierają się który łój na pomarszczone silikony jest najpierwszy.

  • Gość: Mi

    Oceniono 2 razy 0

    Rusin falszywcu powiedz o co tobie chodzi.zazdrosc suko

  • Gość: Oburzony

    0

    Nie wierzę, że obie są tak płytkie! Prędzej uwierzę, że to tania ustawka!

  • Gość: Belfer

    0

    Jak dwie gó...ary z gimnazjum! Zero klasy i to w tym wieku!

  • Gość: mar sch

    0

    najważniejsze wydarzenie od wynalezienia krojonego pieczywa, gó... wpadło w wentylator

  • Gość: plutoniczna

    Oceniono 2 razy 0

    wreście ktoś przypomniał czyją córcią jest Małgosia Rozenek.

  • i.l

    0

    żałosne pochrumkowanie prosiaczków

  • bartek4you

    Oceniono 2 razy 0

    Kinga trzymaj się☺

  • Gość: pol

    0

    dwa przekwitające sylikony

  • Gość: Kalina

    Oceniono 4 razy 0

    Kinia popłynęła całkiem. Czasem warto pamiętać sentencje, ze milczenie jest złotem...

  • Gość: panny z wsi

    Oceniono 4 razy 0

    Nie, no Rusin to nie jest pazerna na pieniądze. AAAbsolutnie.

  • Gość: amelie2

    0

    Na to zda się rozum wedle mego zdania , co by nie odpowiadać na głupie gadania - prrafraza fraszki biskupa Krasickiego.Dziwię się, że pani Rusin, osoba z klasą i sukcesami, zniżyła się do dyskusji z takimi miernotami jak Majdany.
    Kosmetyki pani Kingi są drogie, ale ich jakość jest znakomita.

  • mietekkowalski

    Oceniono 12 razy 0

    A ja się zastanawiam po czyjej stronie są i co mają do powiedzenia: Tomasz Lis, Pjoter Kraśko, a nawet Kamil Durczok?:)

  • Gość: gosc

    Oceniono 1 raz -1

    Pani Kingo Brawo Brawo Brawo jest Pani madra kobieta mocno stapajaca po ziemi.Cenie pania za madrosc I odwage .Szkoda zdrowia na ludzi ktorzy widza tylko pieniadze I nie maja nic madrego do powiedzenia.Wiecej takich ludzi jak Pani a swiat bylby lepszy i piekniejszy

  • Gość: Aust

    Oceniono 1 raz -1

    Rusin to suka pod ochroną.

  • Gość: 4u

    Oceniono 1 raz -1

    Dwie stare dupy odkryły, że można się błotem obrzucac w necie.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX