Joanna Kulig została twarzą Reserved! "Reklama majstersztyk". Nie sposób się z tym nie zgodzić. To małe dzieło sztuki

Joanna Kulig i Jeanne Damas to twarze najnowszej kampanii polskiej marki - Reserved. W sieci nie brakuje "ochów i achów". Nic dziwnego, to naprawdę doskonała realizacja.

Polska marka Reserved po raz kolejny sięgnęło po gwiazdy wielkiego formatu. W poprzednich kampaniach marki mogliśmy zobaczyć m.in. Cindy Crawford, Kate Moss, Irinę Shayk czy też Carę Delavingne. Teraz odzieżowa firma postawiła na wielką gwiazdę kina, Joannę Kulig

Najnowsza kampania marki Reserved utrzymana jest w klimacie retro i nawiązuje do filmu "Zimna wojna", w którym aktorka zagrała pierwszoplanową rolę. W klipie towarzyszy jej Jeanne Damas, jedna z najbardziej rozpoznawalnych francuskich influencerek.

 

Kampania ta została doskonale przyjęta na polskim rynku. Pod oficjalnym filmem na YT nie znaleźliśmy ani jednego negatywnego komentarza. 

Joanna Kulig zjawiskowa jak zawsze. Jeanne Damas nie znałam wcześniej, ale jest równie urzekająca - czytamy.
Brawo Reserved! Oglądam już trzeci raz i już wiem, że ta piosenka będzie mi dzisiaj chodzić po głowie. Jestem dumny z tego, że polska firma tak się rozwija i odnosi sukcesy! Mam nadzieję, że wkrótce otworzycie kilka sklepów w Hiszpanii. 
Reklama z Cindy była świetna, ale ta to majstersztyk. Brawo Reserved!

Musimy przyznać, że my także jesteśmy pod wrażeniem realizacji kampanii. A wy co o niej sądzicie?

MM

Więcej o:
Komentarze (121)
Joanna Kulig została twarzą Reserved! "Reklama majstersztyk!". Nie sposób się z tym nie zgodzić
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: nikodem

    Oceniono 73 razy 39

    Jest balet. Znana muzyczka. Pani Kulig z biustem. Inna pani bez biustu. Ogólne zamieszanie i chaos. Nieskoordynowane pląsy.
    Ale co to wszystko ma wspólnego z firmą odzieżową?
    Że już o majstersztyku nie wspomnę.

    To nie jest dobra reklama.

  • yv71

    Oceniono 42 razy 32

    pani Kulig jest szczupła i ma duży biust to tak jak ja.Rozumiem,że po tej reklamie znajdę w Reserved ubrania dla siebie?Jak na razie sieciówki o takich zapominają a tu jak widać reklamują się kobietą niewymiarową więc jest szansa?

  • marrob

    Oceniono 32 razy 24

    Dla mnie przede wszystkim za długie! To dobry materiał na moze 30 sekundową reklamę. Wiecej nie da sie ogladać. Zachwyty ogladajacych jak to nie widzieli czegoś równie świetnego pozostawiam bez komentarza. A LPP życzę mimo wszystko powodzenia!

  • godeep

    Oceniono 21 razy 19

    "Dwa prania i do wyje8ania"

  • fajny_zajety

    Oceniono 19 razy 17

    W końcu producenci odzieży doszły do tego ,że oprócz szczupłych 20 - letnich modelek ubrania kupują też kobiety o bardziej krągłych kształtach. Żeby sprzedawać dużo trzeba mieć modeli w różnym wieku. Wcześniej skupiali się na targecie 15 - 30 teraz chcą wejść w segment 30 -45, żeby zwiększyć sprzedaż powinni też znaleźć modelkę w wieku 50 lat. To normalne w marketingu.

  • java3

    Oceniono 24 razy 16

    Nie wiem nad czym te zachwyty. Ta reklama to marna kopia Boba Fosse'a ze Sweet Charity Dance Scenes.
    Obejrzyjcie sobie na YT (od 50 sekundy), a zobaczycie różnicę, jak poruszają się tancerze u Boba, a jak tutaj - PRZEPAŚĆ.

    PS. Mój komentarz nie tyczy się Joanny Kulig, a Reserved

  • Gość: Qq

    Oceniono 16 razy 16

    I TY mozesz zostac twarza.
    Masz twarz? Znajdz marke i przekonaj...

  • Gość: cece

    Oceniono 14 razy 12

    reklama pokazuje głównie nogi modelek , piosenka totalnie ograna w radio (bardzo pretensjonaly wybór)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX