Joanna Racewicz została zawieszona przez TVP. Poszło o jeden wpis na Instagramie. "TVP uznało, że to bez ich zgody"

"Super Express" podaje, że Joanna Racewicz jest zawieszona przez TVP. W związku z tym nie poprowadzi piątkowego wydania "Pytania na śniadanie".

Joanna Racewicz została ukarana za swój post na Instagramie. Tak twierdzi "Super Express". Przez jeden wpis nie poprowadzi w piątek "Pytania na śniadanie". W jej zastępstwie pojawi się pogodynka Marzena Kawa. 

Dziennikarka miała na swoim profilu pochwalić się, że schudła 10 kilo i wspomnieć o 40-dniowej diecie, jaką przeszła. Stacja ponoć uznała, że jest to lokowanie produktu.

TVP uznało to za lokowanie produktu bez ich zgody - twierdzi informator tabloidu. 

Ponoć dziennikarka nie wie, jak dalej potoczą się jej losy w Telewizji Polskiej. Na razie ustalono, że zostanie odsunięta od weekendowego wydania programu śniadaniowego.

Nie chcę na ten temat rozmawiać - powiedziała w rozmowie z "SE".

Raczewicz już kilka lat temu spotkała się z podobną sytuacją. W 2016 roku, po 17 latach pracy, z dnia na dzień została zwolniona z prowadzenia "Panoramy". Wtedy przeszła do TVP Polonia oraz zaczęła prowadzić śniadaniówki Dwójki.

Choć media prosiły Telewizję Polską o komentarz w tej sprawie, na razie władze stacji nie odpowiedziały. 

MT

Więcej o:
Komentarze (51)
Joanna Racewicz została zawieszona przez TVP. Poszło o lokowanie produktu na jej Instagramie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: gość

    0

    Okropnie...za dużo botoksu

  • Gość: Ewa

    0

    Kolejne fanaberie tworzących śniadaniówki itp.jak się im ktoś przestaje podobać, bo mają taki kaprys to wyrzucają na zbity pysk. Podobnie było z Piotrem Kraśko. Też nie wiadomo o co kaman. No gorzej niż dzieci. A mama mówiła- nie pchaj się do telewizji, bo z tego chleba ani spokoju nie będzie, no i miała rację!

  • Gość: gosc

    Oceniono 1 raz -1

    Ludzie wasze wpisy sięgają dna. Po prostu jej zazdroscicie bo jest mądra i piękna kobieta. Dajcie jej spokój.

  • Gość: Zocha

    Oceniono 1 raz 1

    Maszkara

  • sacc77

    0

    Komu nie chciała dac?
    Kurskiemu?

  • alicia.online

    Oceniono 2 razy 2

    To zajmują się pierdołą, a oburzającego zachowania swojego red. Gmyza nie widzą??? Należy to uznać za wystarczający powód do niepłacenia abonamentu, jeśli misją TVP ma być obrażanie ludzi zasłużonych dla kraju.

  • artley

    Oceniono 1 raz 1

    Korea Północna. Dobrze ze nie trafiła do obozu pracy.

  • artzat74

    Oceniono 2 razy 2

    Nie należy żałować nikogo,kto kolaboruje z kremlowskimi mediami.

  • czarna_zoska

    Oceniono 2 razy 0

    Znalezli pretekst. Wdowa gorszego sortu im wadzila. Ohyda!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX