Komentarze (172)
Maryla Rodowicz zdradza przykre szczegóły rozwodu. Mąż rozstał się z nią przez maila: Kupiłem mieszkanie, wyprowadzam się
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Anna

    Oceniono 6 razy 4

    Przypomniałam sobie rozpacz K. Jasinskiego, kiedy pani Maryla wyprowadziła się z dziećmi bez uprzedzenia. Może los po latach oddał?

  • Gość: Jola z Opola

    Oceniono 4 razy 4

    A kogo to obchodzi,swoje brudy wypierz w domu.

  • starystormy

    Oceniono 42 razy 4

    Ulubienica PRL, symbol odradzajacej sie PRLpis. proponuje zaczac budowac mauzoleum na wzor leninowskiego. wiekowo pasuja.

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 3

    Marylkce dobrze się żyło... Zakupy w Londynie (sama o tym pisała), a przecież sama dobrze zarabia,ale mąż utrzymywał, a ona wciąż miała fanaberie...

  • Gość: PRL II- Superstar

    Oceniono 5 razy 3

    puder opadł,facet wytrzeźwiał...

  • gangut

    Oceniono 3 razy 3

    Trochę jej szkoda, ale z drugiej strony...co to za żona, która z rodzinnymi problemami zaraz leci do tabloidu?

  • zimmel

    Oceniono 3 razy 3

    No ,przykre jest jak stare próchna się rozchodzą. Minęło w tym miesiącu 56 lat z moją ukochaną i miłość dalej gorąca,mimo,że 80 na karku ...

  • Jan Janicki

    Oceniono 2 razy 2

    Marylka wstydu oszczędź,idź już na emeryturę i nie obnos się ze swoimi problemami na całą Polskę.Czas odejść wszystko się kiedyś kończy niestety.

  • my_kroolik

    Oceniono 4 razy 2

    Nie, no w pełni się z panią Marylą zgadzam. Facet jest bez klasy. Natomiast opowiadanie o tym w byle szmatławcu za parę tysięcy wierszówki, znamionuje wysoki poziom osobisty i sporą dojrzałość emocjonalną. Żenada!

  • dama_z_bagien

    Oceniono 2 razy 2

    Tak szczerze ? A co nas to obchodzi ...brudy pierze się w domu. Mamy poddać to " wielkie wydarzenie " ocenie ?? Ludzie się pobierają , rozwodzą , umierają ..i nie robią z tego show.

  • kwiatpatologii

    Oceniono 2 razy 2

    "Trzydzieści lat to połowa życia"
    To stare pudło sugeruje że ma 60 lat?

  • Gość: rzygać sie chce

    Oceniono 2 razy 2

    Przykrym szczegółem była ,,ta Pani".Ale w środowisku kur.skich bardzo poważana:)

  • bkgazeta

    Oceniono 2 razy 2

    facet wreszcie przejrzał na oczy

  • przemysl_to

    Oceniono 2 razy 2

    no to niedługo okładka w VIVIE i opowieść o nowej miłości....ciało astralne czy jakoś tam

    hahahaahhaahahahahahahahhahaa

  • karuzela65

    Oceniono 2 razy 2

    Ale ona ma już 73 lata,czyli o 10 lat wiecej od bylego męża a to, co wypisuje w swojej książce to skandal i zaden mężczyzna by tego nie zniósł.

  • mrmarmark

    Oceniono 6 razy 2

    a kiedy ta dama zdradzi przyjemne szczegóły rozwodu? już nie mogę się doczekać.;)

  • alexcomp

    Oceniono 16 razy 2

    Tym razem przepraszam za wulgaryzm: HWDMR. Prawie się popłakałem.

  • Gość: Zenon T.

    Oceniono 1 raz 1

    Przez 30 lat mąż p. Rodowicz rozpływał się w blasku bardzo znanej artystki i zapewne był z tego dumny. Ale prawdopodobnie jak to było w przypadku byłego premiera Marcinkiewicza za całą sprawą stoi jakaś młoda kochanka i przeczucie p. Maryli jest słuszne. W komentarzach uważa się, że jest to pranie prywatnych brudów publicznie ale to nie jest do końca prawdą. P. Maryla Rodowicz jest osobą na wskroś publiczną i lepiej żeby to ona sama o tym powiedziała a nie żeby były tworzone fake-news zapewne całkowicie bzdurne i bałamutne, które później byłoby ciężko sprostować. A sprawa rozwodu tak znanej osoby wcześniej czy później wyszło na jaw.

  • Gość: efka

    Oceniono 1 raz 1

    Maryla ! Weź się w garść ! Jesteś wartościowym człowiekiem , widocznie Twój były nie zasługuje na Ciebie. Dasz sobie radę , jesteś silną i mądrą kobietą i na dodatek sławną . Doceń to co Ci zostało po jego odejściu . Życzę szczęścia i pogody ducha :-)

  • Gość: Ela

    Oceniono 1 raz 1

    Przeczytałam te komentarze i wstyd mi że jesteście tacy bezmyślni,jakim prawem oceniacie kogoś.To jest ich życie i ich sprawa.

  • Gość: AS

    Oceniono 1 raz 1

    Pani Marylko, on też zostanie kiedyś sam, na pewno znalazł sobie młodszą i jest OK, dopóki ma i może....................

  • Gość: ironistka

    Oceniono 1 raz 1

    Hahaha, może dopiero teraz odkrył tajemnice poliszynela :D że jego małżonka była prostytutką nr 1 w PRL i doszedł do wniosku, że w grobie (bo przecież chyba wiele im nie brakuje) nie ma zamiaru się z nią przewracać :D

  • b.s. Teresy

    Oceniono 1 raz 1

    Pomylił się.
    Chciał napisać : kupiłem CI mieszkanie.
    Czeski błąd.
    I musiał się chłopina wyprowadzić.
    A nie tak miało być.

  • Gość: Kaska

    Oceniono 1 raz 1

    Nie byli ze soba blisko skoro niczego sie nie spodziewala

  • Gość: piotr

    0

    Tak to jest - jak 30 lat nie ma się czasu na męża tylko najważniejsza jest kariera ...

  • Gość: ELKA

    0

    Elka-A mój mąz pieprzył własną bratową i ma z nią bękarta.To koszmar że jestes z kimś,dbasz o związek,dzieci i nie wiesz z kim tak na prawdę poszłaś do ołtarza!!!żyjemy obok siebie,ale nie jesteśmy ze sobą-takich rzeczy nie idzie zapomnieć i trzeba od takich śmieciarzy odchodzić.Ta osoba mieszka w Cekcynie i jestem ciekawa czy jest szczęśliwa że dochrapała się 2 bękartów(jedno mojego męża)-dziwka,zawsze będzie dziwką!!!!

  • Gość: JA

    0

    O Laskowskim nie pamietasz gosciu?

  • Gość: gośka

    0

    ja naprawdę pani Rodowicz współczuję i nie dziwi mnie,że publicznie mówi o swojej wielkiej porażce. Bo jej życie od lat jest publiczne i do tego po prostu nawykła. Gdyby ktoś z mediów chciał wysłuchać jakiegoś jej krytykanta, to z pewnością tez by tam się spowiadał, a nie w komentarzach.Zaliczyłam dwa razy tzw. niespodziewane rozstanie z partnerem i wiem jak to cholernie boli.Bo się po prostu nie spodziewasz, bo myślisz,że On ma jakieś przejściowe problemy.Bo on zwala wszystko na ciebie i powoli zaczynasz w to wierzyć....

  • Gość: ola

    0

    Oj chyba niesprawiedliwie oceniacie Marylę.Z tym utrzymywaniem to nie bardzo wierzę w jej opowiesci.Chciala sie dowartosciowac.Dobry mąz kupil dom,auto itp kazda tak chce.Przeciez ten pan miał warrsztat samochodowy,potem produkowal jakies plastiki,wydawal jej pyty.To Maryla zarabiała na to wszystko i dzieki jej sławie funkcjonowali.Teraz jak nieruchomosci w Wilanowie dobrze sie sprzedają mozna było Maryle zostawić bo juz niepotrzebna.

  • Gość: Gość

    0

    Biedna....,ale: " nie mówi kategorycznie nie"😋

  • Gość: mati2011

    0

    Pani Marylo, głowa do góry, jest Pani "naj" pod kazdym względem, a mąż poleciał,za młodą bo każdy chłop myśli rozporkiem

  • Gość:

    0

    Facet to świnia.

  • Jadwiga Szwiec

    0

    po tylu latach me miał odwagi powiedzieć tylko napisał.pewne coś lepszego Marylkę czeka ,a może uwolnił ja od problemu -wyobrazcie sobie jakiego. przecież on wygląda jak samo nieszczęscie.

  • Gość: grosz

    0

    Teraz widać jej starość bez retuszu (okropność :P / grosz

  • Gość: gość

    0

    Pani Marylo, Pani jest dla nas kimś nadzwyczajnym, słuchamy Pani śpiewania i jesteśmy szczęśliwi. Pani maż jest nikim i musiał sobie to rekompensować. Z inna mniej od Pani znaczącą osobą, Czuje się kimś. Nie żałować tego co było, bo uderzył w kobietę a Pani jest artystką. Okazał się osobą bardzo zakompleksioną. Pewnie zawsze zawiścił Pani podziwu i miłości.

  • Gość: Jolanta Z.

    0

    Rozbiła małżeństwo, tamta płakała. Maryla to k… kuta na 4 łapy.

  • Gość: "bogata emerytka"

    0

    Widocznie miał powód....

  • Danuta Tkaczyk

    0

    moze chcial w koncu normalnosci czasami nie mozna z kms byc z litosci czy tez z rozsadku

  • Gość: wanda

    0

    Marylko nie rozpaczaj.Weż się w garść.Nie opisuj szczegółów,choć jest Ci ciężko.To zły człowiek.Jak można po tylu latach tak zrobić.Ty wylansowałaś go ,wprowadziłaś na salony.Jest też stary i mało wartościowy.Dużo jest samotnych kobiet i żyją.Masz dzieci to masz wszystko.

  • Gość: Gość

    0

    Wygląda przy niej jak dziadek i śmie jeszcze zarzucać jej zaniedbanie ? Powodzenia z nową Panią, która poleciała na pewno na jego sexapil...... żałosne Dawno powinna kopnąć dziada w d....

  • Gość: myszka

    0

    A co on sobą reprezentuje.facet nie ciekawy zupełnie.,ja bym go nie chciała i bardzo się dziwiłam Maryli,że za niego wychodzi.Odbiło mu, Marylko nie martw się ,los się mści, nie krzywdzi się osoby która kocha,bo to wraca.Krzywda zawsze wraca.!!!!! A do siłowni zapraszam dla zdrowia.

  • Gość: kel

    0

    Miałam podobnie po 16 latach gdy mąż uciekł z domu na 2 dni do hotelu na drugim końcu polski zabierając nowy samochód i oszczędności które w duzej mierze to ja wypracowałam .Całe zycie dawał w dupe pił wariował nie pomagał za wiele było mi przykro za takie podsumowanie 16 lat jednak na litość nie mógł ode mnie liczyc jeszcze tego samego dnia napisałam pozew rozwodowy i cieszę sie że się pozbyłam kłopotu raz na zawsze samej mi o wiele lepiej nikt sie nie wtrąca nie czepia .przeszłam przez trudny podział majątku i mimo nie wielu szans jakie mi adwokaci dawali wszystko wygrałam splacam go ale nigdy sie z nim nike pogodzę i nie pozwole na takie poniżanie.Po 5 latach od rozwodu przyszedł błagalny wołając o możliwość powrotu do domu wyśmiałam dziada i wskazałam drzwi nie pozwolę sie traktowac jak kobietę drugiej kategorii mam swój honor zdradliwi niech idą do burdelu a nie do byłych zon .Marylo droga przez rozwód to nie koniec świata ale poczatek lepszego bezstresowego życia lepiej pospiewać niż kłócić sie z meżem który na peno uciekł do kochanki na szpilkach nie jest wart ciebie zrób podział i rozwód z orzeczeniem jego winy i wyśmiej sie przed każdą sprawą w sądzie bo wygrasz

  • Gość: pol

    0

    cham i tyle, człowiek bez honoru, jak mozna kogos z kim dzieliło sie życie, żucać w ten sposób? pomijam fakr, że nie "twarzowy" raczej

  • Gość: has

    0

    Kiedys ona zabrala go innej kobiecie i tamta tez rozpaczala ,los sie jej teraz za to odwdzieczyl .dobrze jej tak.

  • Gość: AS

    0

    Pani Marylo, on też zostanie kiedyś sam, na pewno znalazł sobie młodszą i wszystko jest ok dopóki ma i może......................

  • Gość: walek

    0

    Dupy i cycków już pokazywać nie może to chociaż w ten sposób chce istnieć tzn opowiadając te wszystkie bzdury sklerotyczki.

  • Gość: lala

    0

    matko ludzie !!! co wy piszecie !!! górnolotne slogany , nie obchodzi was to ? to nie czytajcie ... Artysta też człowiek . Marylka osoba publiczna więc i przeprowadzają z nią wywiady . To proste !!!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX