Synowie Pameli Anderson, Jude'a Lawa, Daniela Day-Lewisa i Cindy Crawford RAZEM w reklamie. To trzeba zobaczyć!

W świecie mody triumfy święcą obecnie "it girls" - dziewczyny znane z Instagrama, rubryk show-biznesowych i ścianek. Większość z nich ma sławnych rodziców czy rodzeństwo. A jak jest z modelami? Nie inaczej. Nasi ulubieni "it boys" kręcą właśnie razem nową kampanię Dolce&Gabbana.

 Dolce&Gabbana wychodzi naprzeciw swoim młodym fanom. Co im proponuje? Nie tylko nowocześniejsze niż dotychczas ubrania, ale i... reklamy, na których mogą rozpoznać swoich idoli.

W najnowszej kampanii zobaczymy syna Pameli Anderson, 20-letniego Brandona Thomasa Lee i syna Jude'a Lawa (również 20-letni Rafferty Law). Na tym nie koniec! Obok nich pozuje syn 21-letni syn Daniela Day-Lewisa i Isabelle Adjani, Gabriel-Kane Day-Lewis oraz 16-letni Presley Gerber, syn ikony mody, Cindy Crawford.

Zamysł całej kampanii opiera się na pokazaniu "idoli" współczesnej młodzieży. Nie bez powodu Dolce and Gabbana nazwali nowe reklamy marki #DGMillenials. Oprócz sławnych synów sławnych rodziców, na zdjęciach zobaczymy "sensację internetu" Camerona Dallasa i "zawodowego" modela Luka Sabbata.

A wśród pań? W kampanii pojawia się Zendaya - 20-letnia aktorka i modelka oraz m.in. Thylane Blondeau, która karierę zaczęła jako czterolatka. To wtedy jej zdjęcia ukazywały się w luksusowych francuskich magazynach o modzie, a wizerunek "modelki" wywołał dyskusję na temat dzieci w sesjach zdjęciowych.

Podoba się Wam nowa kampania Dolce and Gabbana?

JM

Więcej o:
Komentarze (2)
Synowie Pameli Anderson, Jude'a Lawa, Daniela Day-Lewisa i Cindy Crawford RAZEM w reklamie. To trzeba zobaczyć!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • eewulka

    Oceniono 2 razy 2

    przystojniaki, ale u nas też nie brakuje...

  • Gość: gość

    Oceniono 4 razy 2

    To młodzi chłopcy będą się teraz ubierać jak pajace? Z fryzurą na odgrzewany New Romantic? Zresztą tu wszystko jest odgrzewane z lat 80. - najbardziej kiczowatych i bez gustu, z pokracznymi sylwetkami. Ohyda.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX