Super Bowl 2019. Oto najdroższe reklamy na świecie. W rolach głównych: Harrison Ford, Adam Levine, John Legend

Harrison Ford - Super Bowl reklama Amazon Alexa

Harrison Ford - Super Bowl reklama Amazon Alexa (Fot. Amazon)

Super Bowl 2019 to nie tylko sport i koncert, ale również - a może przede wszystkim - najdroższe reklamy na świecie. W tym roku konkurencję daleko w tyle zostawiły... pieluchy Pampers.

Super Bowl 2019 to zdecydowanie najważniejszy show sportowy w USA. Najważniejszy i najdroższy. Emisja 30 sekund reklamy kosztuje tutaj 5 milionów dolarów. W reklamach pojawiają się największe gwiazdy muzyki i filmu. W tym roku wystąpili m.in. Harrison Ford, Charlie Sheen, Adam Levine czy Christina Applegate.

Super Bowl 2019. Najlepsze reklamy

W czasie Super Bowl, czyli finału ligi futbolu amerykańskiego, reklamują się przede wszystkim sponsorzy meczu, ale i najpotężniejsze marki na świecie. Fani premierowo mogą również obejrzeć zwiastuny filmów i seriali (np. "Avengers - Endgame" czy "Opowieści podręcznej"). Reklamy i koncert gwiazdy (w tym roku zaśpiewali m.in. Maroon 5 i nie obyło się bez skandalu) to najważniejsze elementy wieczoru - prócz samych finałów rozgrywek. A jakie reklamy były w tym roku zdecydowanie najlepsze?

Super Bowl 2019 - reklama Pampers

Naszym faworytem jest reklama zwykłych pieluszek Pampers. Występują w niej młodzi ojcowie - Adam Levine i John Legend, którzy przewijają swoje pociechy. Śpiewająco, przy wtórze innych ojców z maluchami w nosidłach, zmieniają "śmierdzące pieluchy". A na sam koniec pojawia się jeszcze Chrissy Teigen (żona Johna Legenda), która pyta, czy takie śpiewy muszą towarzyszyć każdemu przewijaniu dziecka. Niby tylko minuta reklamy, ale za to jaka przyjemna!

 

Super Bowl 2019 - reklama Amazon Alexa

Alexa, czyli inteligentny system Amazon zarządzany głosem, też postanowił się wypromować. Reklama trwająca półtorej minuty pokazuje takie gwiazdy, jak Harrison Ford (i jego inteligentny pies) oraz Forest Whitaker. Zobaczcie, co może pójść nie tak, kiedy Alexa zrozumie psie szczekanie, albo nie do końca pojmie intencje użytkownika:

 

Super Bowl 2019 - reklama Planters

Planters, czyli zwykłe orzeszki, przypominają lekko zapomnianą (i zgasłą) gwiazdę. Charlie Sheen - bo o nim mowa - widocznie dla gaży z reklamy postarał się o przepustkę z odwyku. Powiedział aż jedno zdanie i być może na planie zdjęciowym spotkał się też z Alexem Rodriguezem (widać go na samym końcu nagrania) - amerykańskim baseballistą.

 

Super Bowl 2019 - reklama Stella Artois

W jednej z reklam pojawiła się Sarah Jessica Parker z uwielbianego "Seksu w Wielkim Mieście". Razem z nią jest też Jeff Bridges. Na przekór zwyczajom Amerykanów oboje zamawiają piwo Stella Artois (choć Jeff Bridges wymawia jego nazwę w stu procentach po amerykańsku - piwo zaś jest belgijskie). Reklama do wybitnych zdecydowanie nie należy, ale miło zobaczyć Parker ponownie w stylu "Seksu...":

 

Super Bowl 2019 - reklama Hyundai

Jason Bateman jako wyspecjalizowany operator aparatury obsługującej dźwig osobowy (czyli po ludzku - windziarz) z piekła rodem. Sympatycznie, inteligentnie i całkiem świeżo:

 

Super Bowl 2019 - reklama Olay

Reklama Olay i Sarah Michelle Gellar w głównej roli - to musiał być horror. Gellar znana jest przede wszystkim z horrorów (jeśli ona gra, to wiadomo, że przeżyje do końca filmu), zaś Olay postanowił wykorzystać tę konwencję. Ale czy rzeczywiście bez kremu na zmarszczki aktorka będzie wyglądała jak z filmu grozy?

 

Super Bowl 2019 - reklama M&M's

Jest i Christina Applegate rozsądzająca spór między czekoladowymi kulkami M&M's. Urocza jak zawsze:

 

Super Bowl 2019 - reklama Pepsi

A oto Steve Carell jako fan Pepsi, a obok niego: Cardi B i Lil Jon.

 

Super Bowl 2019 - reklama Doritos

Doritos w tym roku poprosił o zareklamowanie ich chrupków Backstreet Boys. W spocie wystąpił też Chance the Rapper:

 

Ale Super Bowl 2019 to nie tylko gwiazdy, ale również zwykłe - naprawdę dobre - reklamy.

Super Bowl 2019 - Budweiser

 

Super Bowl 2019 - Michelob

 

Super Bowl 2019 - Avocados from Mexico

 

Super Bowl 2019 - Colgate

 

Super Bowl 2019 - Expensify

A tak wygląda bez wątpienia najdroższa reklama tegorocznego Super Bowl (prawie 4 minuty!!). Nie oznacza to wcale, że jest najlepsza. Ale na pewno jest na bogato.

 

Super Bowl 2019 - Pringles

 

Super Bowl 2019 - The Twilight Zone

Super Bowl 2019 - "Avengers - Endgame"

Super Bowl 2019 - Microsoft

 

Super Bowl 2019 - "Hanna"

 

Super Bowl 2019 - SimpliSafe

 
Z którą z podanych osób mogła się spotkać ta postać?
1/18Z którą z podanych osób mogła się spotkać ta postać? Określ to na podstawie czasu, w którym żyła dana osoba. Maria Skłodowska-Curie mogła spotkać się z:
Zobacz także
  • Justin Timberlake, Prince Justin Timberlake na Super Bowl 2018. Występ podzielił publiczność. Poszło o jeden, ale znaczący szczegół
  • Beyonce, Chris Martin Super Bowl. Chris Martin miał być gwiazdą show. Media: "Jaki Chris Martin?" Beyonce przyćmiła wszystkich!
  • Lady Gaga na Super Bowl 2016 Lady Gaga zaśpiewała hymn, a stadion OSZALAŁ. My patrzymy na jej buty. "Wygrały Super Bowl!"
Komentarze (8)
Super Bowl 2019. Oto najdroższe reklamy na świecie. W rolach głównych: Harrison Ford, Adam Levine, Christina Applegate, Charlie Sheen, John Legend
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • banan125

    Oceniono 10 razy 4

    ale JAJA... firmy płacą 5 mln $ za 30 sekund reklamy, żeby tępym konsumentom wcisnąć szkodliwe dla zdrowia wyroby typu pepsi albo czipsy.. ja wypadam...

  • Gość: fasola

    Oceniono 4 razy 2

    Bardzo fajne zestawienie. Piszący chyba nie wyczaił kim jest Koleś Lebowski, facet prostolinijny który dziwactwa języka ma w nosie.

  • Gość: gg

    Oceniono 3 razy 1

    pragnę poinformować redakcję Plotka, że reklama Expensify powinna znaleźć się w części "reklamy na SB2019 z gwiazdami"

  • Gość: reklama

    0

    reklama "alexy" zostala na samym koncu obcieta i nie ma sensu. Harrison Ford mowi do swojego psa ze z nim nie gada bo?... ano wlasnie podjechala pod dom mala ciezarowka a zniej wyjezdza cala paleta jedzenia dla psa (ktora pies zamowil przez "alexe"). Kto to edytuje??

  • Gość: Były wyborca PO który przejrzał na oczy.

    Oceniono 9 razy -3

    Gdybym był milionerem czy wydałbym 5 mln złotych za pół minuty?

    Tak, tylko nic nie reklamowałbym a pokazał wyborcom jak pięknie po niemiecku bez polskiego akcentu z panią Merkel porozumiewa się Tusk. A potem zbliżenie na króla Europy jak przyjmuje nagrodę im. Waltera Rathenaua człowieka który cale życie nienawidził Polaków:

    wpolityce.pl/polityka/133707-do-czego-przyznaje-sie-tusk-przyjmujac-nagrode-waltera-rathenau

    ... i na końcu łopocząca flaga Niemiec i wygaszenie ekranu.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX