Nicole Soszyńska, córka Doroty i Wojciecha Soszyńskich, właścicieli firmy kosmetycznej Oceanic, wiedzie życie jak z baki. Fortuna jej rodziny wyceniana jest na ok. 450 mln złotych, jednak to nie przewróciło jej w głowie. Przynajmniej w nie widać tego w internecie. 25-latka na swoim profilu większość informacji zastrzegła. Wszyscy mogą oglądać jedynie jej klika zdjęć.
Screen z Facebook.com
Choć w widocznych publicznie zdjęciach, przeważają fotki z oficjalnych imprez, jest także kilka "rodzynków". Na przykład zdjęci Nicoli z wakacji.
Screen z Facebook.com
Udostępniła skany sesji z modowych czasopism czy okładkę książki kucharskiej. I to nie byle jakiej, nosi tytuł: "Penis Pasta". Czyżby makarony były ukrytą pasją Nicoli?
Piotr Woźniak-Starak, producent filmowy, jest synem Anny Starak. Ta jest właścicielką Belvedere Łazienki Królewskie oraz firmy cateringowej. Jak dowiadujemy się z Facebooka Piotra, swego czasu sam pracował w jednej z restauracji matki, ekskluzywnej Belvedere. W jakim charakterze? Niestety tego nie napisał.
Piotr nie ukrywa za bardzo swojego życia w sieci. Bez skrępowania chwali się fotkami z przejażdżki motorówką, a także zdjęciami cadillaca czy czarnego, pięknego lexusa.
Screen z Facebook.com
Screen z Facebook.com
Screen z Facebook.com
Sporo miejsca zajmują też jego pupile.
Screen z Facebook.com
Screen z Facebook.com
Screen z Facebook.com
Poza psem w rajstopach w albumie Piotra nie mogło zabraknąć także reklamy firmy odzieżowej Kings & Queens, której jest właścicielem.
Dominika Kulczyk-Lubomirska Facebooka wykorzystuje do popularyzacji swojej organizacji. Jako założycielka polskiego oddziału międzynarodowej organizacji Green Cross, jest jego fundatorem i wiceprezesem. Przy pomocy swojego nazwiska popularyzuje działania organizacji. Na tym profilu nie znajdziemy żadnych prywatnych zdjęć z wakacji czy "sweet foci" z ręki.
Screen z Facebook.com
Sebastian Kulczyk, syn biznesmenów Jana i Grażyny Kulczyków, choć często pojawia się na różnego rodzaju imprezach, gdzie roi się od fotografów i gwiazdek, to jednak swój profil na Facebooku ma jedynie do zaufanych znajomych. Nikomu nie chce ujawniać żadnych informacji o sobie, no chyba że należymy do elitarnego grona 510. internetowych przyjaciół.
Screen z Facebook.com
Profilu Joanny Przetakiewicz próżno szukać na Facebooku. Za to bardzo aktywnie stara się promować na portalu społecznościowym swoją firmę odzieżową - La Manię. Marka ma swoją własną stronę i wiele pokaźnych albumów ze zdjęciami.
Screen z Facebook.com
Oczywiście najwięcej miejsca w galeriach zajmują zdjęcia ubrań, np. z magazynów czy z pokazów, jednak na drugim miejscu jest sama Joanna Przetakiewicz. Publikowane są fotografie nie tylko te z oficjalnych wyjść, kiedy jest ubrana w kreacje własnego projektu.
Screen z Facebook.com
Na profilu La Mani możemy znaleźć także wiele zdjęć Przetakiewicz robionych amatorskim aparatem lub komórką, np. z pracowni czy podróży biznesowych. Polska projektantka była nawet w Chinach, czym oczywiście nie omieszkała się pochwalić.
Screen z Facebook.com
Screen z Facebook.com
Istnieje także dość spora grupa bogaczy, którzy mimo że bywają na salonach i dają się fotografować fotoreporterom, to jednak nie prowadzą życia publicznego w sieci. Do internetowych cichociemnych możemy z pewnością zaliczyć Tobiasza Solorza. Przystojny syn miliardera i twórcy Polsatu, Zygmunta Solorza-Żaka, pojawia się jedynie na oficjalnych rautach. Wielka szkoda. 32-latek jest tak przystojny, że spokojnie mógłby zarabiać także swoją twarzą, a nie tylko interesami.
Kapif
Równie niechętna ujawnianiu się na portalach społecznościowych jest Victoria Wejchert. Córki milionera Jana Wejcherta, jednego z założycieli Grupy ITI, nie wyszukamy po nazwisku na Facebooku. Zastanawiamy się jednak czy może to ulec zmianie. Od jakiegoś czasu dziewczyna spotyka się z synem Maryli Rodowicz - Jędrzejem Dużyńskim, który nie stroni od show-biznesu. Myślicie, że Victoria się przełamie?
fot. WBF